Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz draait nog wel eens een track met die vocals. Volgens mij ook in zijn SlamFM set op het ADE.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:47 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
AvixDJ schreef:
Ja, prive zit/zat het niet helemaal lekker bij hem geloof ik :/ Ook met de overstap naar wat meer house achtigere sounds spelen een degelijke rol lijkt mij.

Ik denk dat eerder de vocals een rol hebben gespeeld, omdat het dezelfde vocals zijn als die van Martin Garrix - Virus.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

Van wie zijn deze vocals dan? Volgens mij is dit nummer ouder dan Virus van Martin garrix, dus daar kan het niet aan liggen.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 20:52 

Hardtraxx Elite

Bezemsteel schreef:
hotymoty schreef:
AvixDJ schreef:
Ja, prive zit/zat het niet helemaal lekker bij hem geloof ik :/ Ook met de overstap naar wat meer house achtigere sounds spelen een degelijke rol lijkt mij.

Ik denk dat eerder de vocals een rol hebben gespeeld, omdat het dezelfde vocals zijn als die van Martin Garrix - Virus.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.

Van wie zijn deze vocals dan? Volgens mij is dit nummer ouder dan Virus van Martin garrix, dus daar kan het niet aan liggen.

Als onze Martin de rechten heeft geregeld voor die vocals kan het wel daaraan liggen.
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Headhunterz draait nog wel eens een track met die vocals. Volgens mij ook in zijn SlamFM set op het ADE.

Als mashup met Raise Your Hands van Atmozfears & Audiotricz :P
Bericht Geplaatst op 27 feb 2015 22:28 

Hardtraxxer

Spinnin Records en rechten? Dacht het niet :lol:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 11:24 

Hardtraxxer

Nieuwe Wildstylez tracks?:

8:27 en 35:09

EDIT: die 2e is van Crisis Era
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 13:26 

Hardtraxxer

Klopt! de eerste track heb ik gehoord bij de presentatie van het album, de 2de heb ik niet gehoord, ik vind het zelf ook niet echt op wildstylez zijn nieuwe sounds lijken, :x
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:04 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:21 

Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:

Wat een heeeeeeeerlijke vocals :woot: wat een gave track, heerlijke sounds! Mega sfeertje :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:04 

Artiest

Was ook aanwezig op de album presentatie tijdens dancefair en dit album is van hoge kwaliteit (L)
Er zullen vast wel negatieve reacties komen op de variaties in BPM, maar ik vind dat persoonlijk niet storend en er zat er geen enkel nummer tussen dat ik niet vet vond.

Ben juist wel blij dat hij even een tandje terug doet ipv dat we alleen maar sneller en harder gaan met de raw beweging. En dit album presenteert tenminste kwaliteit en originaliteit :)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 15:47 

Hardtraxxer

Voor zover klinkt t allemaal erg vet!
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 17:33 

Kraak... Piep...

sjuul schreef:
Was ook aanwezig op de album presentatie tijdens dancefair en dit album is van hoge kwaliteit (L)
Er zullen vast wel negatieve reacties komen op de variaties in BPM, maar ik vind dat persoonlijk niet storend en er zat er geen enkel nummer tussen dat ik niet vet vond.

Ben juist wel blij dat hij even een tandje terug doet ipv dat we alleen maar sneller en harder gaan met de raw beweging. En dit album presenteert tenminste kwaliteit en originaliteit :)

Waar? Ik hoor (nog) niks nieuws.

en dit
Magnetron schreef:
Nadat ik het stukje van uit DJMag heb gelezen zijn mijn verwachtingen van dit album niet zo hoog. Ben bang dat er teveel 'house' achtige platen op komen te staan die me niet kunnen boeien. Ben uiteindelijk wel benieuwd naar het resultaat.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:16 

Hardtraxxer

Mitzinator schreef:

Wauw.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:36 

Artiest

Broken Balance schreef:
Waar? Ik hoor (nog) niks nieuws

sjuul schreef:
de album presentatie tijdens dancefair
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 23:00 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez - Rootz :love:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 18:04 

Brennan heart & Wildstylez- ID

Vanaf 5:28 in HQ. Gruwelijk lekkere plaat :loving: :loving: Vocalen, melodie, lead en die kicks passen hier ook precies bij :loving: :worship: :loving:
Een dikke 9,6
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 18:29 

Hardtraxx Addict

Rootz :worship:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:16 

Hardtraxxer

Rootz.. WAUW :loving: :loving:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:44 

Collab met BH echt heel dik! Maar Rootz :yay: :worship: :love: :clap:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:45 

Hardtraxxer

Ik zie mezelf nog een keer een traantje laten als ik die collab hoor op een feest. Wat een prachtplaat! :P
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 01:16 

Hardtraxx Veteran

Rootz :thumbsup:
Die met Audiotricz, remix van een houseplaat? Ik,kom niet meer op de naam.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:14 

Hardtraxx Newbie

Zekf vond ik hem ook al angstvallig veel op ummet ozcan raise your hands lijken.
In ieder geval is die melodie bijna een 1 op 1 kopie van een ummet ozcan track
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:37 

Hardtraxx Veteran

Als heady & wildy nog een track hebben liggen... mag deze wel op het album komen.

Bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 13:43 

Hardtraxx Veteran

-knip-
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 21:04 

Hardtraxx Beheerder

Die collab met Max Enforcer :worship: :worship: Wat een heeerlijke plaat. Zo wil ik het horen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle