Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 22:05 
 

pim0412 schreef:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar dit album, al denk ik dat een groot deel niet voor mij is weggelegd. Op dit moment heb ik nog geen enkele preview geluisterd, dus ga het binnenkort allemaal eens een luisterbeurt geven (te beginnen met Roots :) ).

jeffrey2107 schreef:
misschien kunnen mensen voortaan hun mening als mening neerzetten ipv als feit

Ik verbaas me eigenlijk überhaupt over het opvatten van subjectieve posts als feit. Het is mij in ieder geval redelijk duidelijk, althans op dit forum, dat wanneer bijv. 'dit klinkt vet/kut/als(...)' gebruikt wordt, het 'ik vind' impliceert. Maar volgens mij is dat voor de meesten hier wel helder. :P


voor de meeste wel maar de newbie en sommige artiesten niet jammer genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben One ook heel erg gaan waarderen, wat een dijk van een plaat is dat zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag het hele album geluisterd en vind de meeste platen erg lekker. Leuk luister album voor in de auto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
...

Ik vind In & Out nog meer op KYHU lijken dan (qua feeling) dan op Roots.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister eens goed gezeten voor dit album, luistert heerlijk weg en past ook perfect bij de tijd van het jaar! :) Grootste uitschieters in positieve zijn zijn voor mij Get Down, Roots, Perfect Love, Santiago en Every Step I Take. Vind alleen Turn The Music Up niet echt super, iets teveel house sounds. Meestal sla ik Wildstylez over, maar ik ga vandeweek sowieso even een kijkje nemen op Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Roots leuk, maar niet zo geweldig als iedereen er hier over spreekt. Vind de mid ook minder als de rest van de track.

Get Down (Op de mid na tot het tragere gedeelte), One, Roots, Perfect Love, Every Step I Take, Lies or Truth, Ready To Go en Take Control zijn de leuke plaatjes. Die platen zijn wel heerlijke euforische platen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 02:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na een goede luisterbeurt toch een duidelijk beeld van t album. (Ik luister bijna nooit previews)

Get Down (6,5). De climax is uiteindelijk wel leuk, maar alles wat er voor komt hoeft van mij niet zo, dat trage vooral.
Crash Test (5). Dit is gewoon een EDM Plaat op 150 BPM, hoewel hij niet heel verkeerd klinkt, blijft het echt enorm slap imo.
One(7,5) Heerlijke melodie, de zang is ook goed, alleen E-Life is wat overbodig imo.
Roots(9) Alles klopt aan deze plaat, sterk intro met die reverse, dikke mid met drive, geniale melodie.
Dit soort mainstream mag van mij steeds vaker terugkomen.
Perfect Love(7) Leuke melodie, niet geweldig o.i.d. de rest is ook wel leuk. Standaard mainstream plaat die leuk in de oren klinkt.
Every Step I Take(7,5) Typische progressive house break, wat ik persoonlijk lekker vind. De melodie is wel aardig, doet me niet heel veel. Maar incl de vocalen en het geheel klinkt het wel heel goed. 2e climax mist wat kracht.
Play My Record(6) Doet me niet zo veel, leuke sound design op zich.
Turn The Music Up(6,5) Geheel klinkt best ok, maar dat trage van mij hoeft niet zo. Klinkt alsof een Showtek plaat is gemixt met hardstyle kicks.
Lies Or Truth(8) Het is in principe gewoon een tweede poging tot Lose My Mind, alleen de vocalen zijn minder cringe worthy en de melodie is een stuk beter. Lekker zomerplaatje en de zang is geweldig imo.
Santiago(5,5) Deze plaat doet me totaal niks, simpel deuntje, halve house plaat. Nee dank je.
Ready To Go(7) DV8 mocht wel vervangen worden door een betere zanger, zoals Bright Lights, Mendelson of die van Lies Or Truth. De rest van de plaat is prima.
Take Control(7) Lekkere plaat, goede sounds. De melodie is niet de meest sterke maar over het geheel een goede plaat.
Forever (TNT Remix)(5,5) Die kick is wel heel slap, een twangetje met wat weg gedrukte bass. De rest doet me ook niet heel veel. Het origineel klinkt niet heel anders eigenlijk, maar het origineel heeft wel betere sounds.
Let The Bass Go(6)Doet me ook compleet niks deze plaat. Villain zn vocalen zijn niet echt toevoegend imo.

De mainstream platen zijn van goede kwaliteit, maar dat was van Joram wel te verwachten. De house achtige platen vind ik dan minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roots maar vooral Ready To Go is ERG vet :love:

Ben blij dat ze dan toch nog iets mee gedaan hebben :) Beter laat dan nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 19:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima album wel, meer nummers die me aanspreken dan bij het NC album. Die Remix van Forever valt wel een beetje buiten de boot >.<

Ready To Go is ondanks de vocals wel m'n favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk album, vooral roots en take control vind ik goed. En de collab met demi kanon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik One nu weer een van de betere vind nu ik hem gister live heb gehoord :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 18:46 
 
Hardtraxx Crew

Komen er nog samplers of wat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 19:07 
 
Hardtraxx Elite

Mitzinator schreef:
Komen er nog samplers of wat? :huh:

2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 02:14 
 
Hardtraxxer

Als je niets uit gaat brengen, breng dan ook geen album uit :mad:

Wacht nog steeds op een aantal tracks, komop Wildy, releasen die hap
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
komop Wildy, releasen die hap

Okidoki.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens hardstyle-releases.com komt er op 14-03-2016 een Lose Control (Extended Versions Sampler)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 01:56 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Wildstylez - Lose Control (Extended Versions Sampler)
Catalog#: LCMD001
Label: Lose Control Music
Release Date: 14 March 2016

01. Get Down (with Max Enforcer) [4:59]
02. Crash Test [5:24]
03. One (Ft. E-Life & Noah Jacobs) [4:32]
04. Perfect Love (with Demi Kanon) [5:20]
05. Every Step I Take (Ft. Bright Lights) [5:11]
06. Play My Record [4:01]
07. Turn The Music Up (with Audiotricz) [5:05]
08. Lies Or Truth (with Brennan Heart) [6:04]
09. Santiago [3:57]
10. Ready To Go (with Zany Ft. DV8 Rocks!) [5:18]
11. Take Control (with Noisecontrollers) [4:59]
12. Let The Bass Go (Ft. MC Villain) [4:49]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pas de eerste keer dat ik dit album luister, lekker laat ik weet het, maar ik vind roots niet echt heel bijzonder, vind ready to go daarentegen wel echt heel vet, maar die kende ik al. Vind ook dv8 daar gewoon prima! Vind hem sowieso wel een fijne vocalist, beter dan van dat sentimentele gedoe.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle