Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
het boeit mij toch geen kut wat mensen vinden over pitchkicks maar ga er dan niet bij iedere release zo over zeuren in de hoop dat de producer denkt oow ik haal ze er wel uit. Van mij mag je ze haten maar dan vraag ik me wel af hoe je de muziek nog leuk kan vinden.


Als men de track niet goed vindt door de pitchkicks, dan mag men dat toch gewoon zeggen?

Over de track:
Snap niet waarom mensen hier zo lyrisch over zijn, plaatje heeft me nooit kunnen pakken, ook in het begin niet.
En NEE dat komt niet door de pitchkicks, daar heb ik totaal geen problemen mee, maar ik mis gwn wat drive en gevoel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Bart0ving schreef:
emmerick schreef:
Je wilt iemand af hebben van een forum omdat die het niet met je eens is? Snap jij de functie wel van een FORUM? Forumtechnisch gezien zou je juist blij met mij moeten zijn, dan heb je ook iemand met een andere mening waarmee je kan discusieren ipv dat iedereen het met elkaar eens is.


Er valt 0 met jou te discussieren, je stelt je niet open voor wat anderen zeggen, en je onderbouwt je meningen slapjes. Vervolgens, wanneer iemand je niet 'seriues' neemt smijt je met kreten dat je een IQ van 150 hebt en je VWO doet. STOP EENS.


Ik ben hier ongeveer de enige die de discussie met de altijd hatende menigte over mainstream en dergelijke aangaat. niemand durft dat ofzo en de helft hier loopt mee met de eeuwige haat op pitchkicks en mainstream.

groetjes.


Dapper hoor Emmer! Dat je dat durft!

Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik kan ook iedereen wel de hele tijd aanspreken dat ze niet moeten zeiken op pitchkicks.

Dat is nou eenmaal hun mening, en in plaats van dat je dat respecteert begin je onzin uit te kramen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Ik ben hier ongeveer de enige die de discussie met de altijd hatende menigte over mainstream en dergelijke aangaat. niemand durft dat ofzo en de helft hier loopt mee met de eeuwige haat op pitchkicks en mainstream.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Held :lol:

Aardig plaatje, zal hem niet heel veel luisteren/draaien denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
woorden kunnen niet beschrijven hoe graag ik jou van dit forum af wil hebben. jij voegt echt helemaal niets toe aan dit forum, behalve extra pagina's per release over een eindeloze en niet diepgaande discussie. GA WEG

Bart0ving schreef:
Er valt 0 met jou te discussieren, je stelt je niet open voor wat anderen zeggen, en je onderbouwt je meningen slapjes. Vervolgens, wanneer iemand je niet 'seriues' neemt smijt je met kreten dat je een IQ van 150 hebt en je VWO doet. STOP EENS.


HELDEN :lol: xd Ik agree volledig.

Over de plaat: beetje treurig dattie pas een jaar na dato eindelijk eens uitkomt. Prima luisterbaar enzo, maar inmiddels heb ik hem wel vaak genoeg gehoord. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
daar gaat dit topic alleen niet over. dat wil ik wel in een ander topic voor je doen. Het enige probleem is dat ik uit respect nooit zo ga zeuren bij soorten hardstyle waar ik niet zoveel mee heb en die laat ik dan dus ook gewoon links liggen meestal (goede tip :thumbup: )

En jij denkt de mensen hier tips te geven? :lol: Je hebt zelf geen idee waar je het over hebt gast. Maar wacht, je hebt wel een IQ van 150 dus ergens zouden we je hulp wel moeten waarderen. Een goede tip voor jou: Check je spellingsboekje eens, die ligt namelijk onder de stapel half afgebrande vakantietarieven voor Kazachstan.

OT:
BuzzLightyear schreef:
Over de plaat: beetje treurig dattie pas een jaar na dato eindelijk eens uitkomt. Prima luisterbaar enzo, maar inmiddels heb ik hem wel vaak genoeg gehoord. Jammer.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze echt heel erg vet :D pitch is erg chill uitgewerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem eindelijk niet eens zo heel speciaal, had ik bij vorige Wildstylez nummertjes wel namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gezeur. bah, respecteer gewoon de artiest. Pure liefde voor de hardstyle, ligt het je niet dan ligt het je niet. Er is genoeg soorten hardstyle voor iedereen. Wees blij dat er zoveel hardstyle is? En gun iedereen zijn of haar ruimte in de hardstyle. Maar man man dat eeuwige gezeur is echt fucking irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite

:thumbup: heel mooi melodie lyrics topnr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saai kutnummer :( Doe mij Shadow maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg leuk dat Hardstyle.com nieuwe nummers toevoegd, maar ik kan nog steeds niks luisteren & downloaden.. Of ben ik soms de enige? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat een saai kutnummer :( Doe mij Shadow maar.

Die heb ik ook liever inderdaad :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GE-WEL-DIG !!!!!

Meteen gekocht die shizzle..

:yay: :yay: :yay:

jaron123 schreef:
Al dat gezeur. bah, respecteer gewoon de artiest. Pure liefde voor de hardstyle, ligt het je niet dan ligt het je niet. Er is genoeg soorten hardstyle voor iedereen. Wees blij dat er zoveel hardstyle is? En gun iedereen zijn of haar ruimte in de hardstyle. Maar man man dat eeuwige gezeur is echt fucking irritant.


Helemaal mee eens jaron!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:07 
 

@ Emmerick, laat het rusten man. Discussiƫren op het internet is een synoniem voor tijd verneuken. Als je hier iemand van jouw mening kan overtuigen kan je beter politicus worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JA :D nu shadow nog!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

eindelijk :love: :thumbsup: gelukkig de beschikbare preview bijna niet geluisterd! Vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


nee nog afgrijselijker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wouzer schreef:
Lyst schreef:
Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


nee nog afgrijselijker :lol:

Childish...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wouzer schreef:
Lyst schreef:
Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


nee nog afgrijselijker :lol:

Koop alsjeblieft nieuw geluid en laat je oren uitspuiten... :p Never ever mock the 3 best labels of this moment again!

En dat is mijn mening :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
wouzer schreef:
Lyst schreef:
Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


nee nog afgrijselijker :lol:

Koop alsjeblieft nieuw geluid en laat je oren uitspuiten... :p Never ever mock the 3 best labels of this moment again!

En dat is mijn mening :p


:P

Melodie en kicks zijn beide heerlijk, niks speciaals maar gewoon een goede plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eidenlijk wat een geweldige plaat vind ik dit nog steeds echt 1 van de betere :worship:

Afbeelding

Deze doet ook even voetjes van de vloer voor deze pokoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:38 
 
Hardtraxxer

(L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een discussies alweer :p
Dit is gwn een heerlijk plaatje, Wildstylez blijft bij mij toch echt wel de nr1 producer van het moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zou zoveel beter klinken op 145 bpm.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle