Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik houd van discussiëren, maar ik heb nog nooit een goede discussie met jou kunnen voeren. Ik heb altijd het gevoel alsof je de argumenten niet eens leest.

Doorbreken... je bedoelt bekend worden bij het grote publiek? Tellen artiesten dan pas mee? Dus jij vind wat het grote publiek ook vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Je wilt iemand af hebben van een forum omdat die het niet met je eens is? Snap jij de functie wel van een FORUM? Forumtechnisch gezien zou je juist blij met mij moeten zijn, dan heb je ook iemand met een andere mening waarmee je kan discusieren ipv dat iedereen het met elkaar eens is.


Er valt 0 met jou te discussieren, je stelt je niet open voor wat anderen zeggen, en je onderbouwt je meningen slapjes. Vervolgens, wanneer iemand je niet 'seriues' neemt smijt je met kreten dat je een IQ van 150 hebt en je VWO doet. STOP EENS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Kinderachtig zeg. Als er een artiest die op dit forum algemeen uitgekotst wordt pitchkicks gebruikt klaagt iedereen over de pitchkicks, maar als een DJ die in de ogen van iedereen geweldig is (B-front, Wildstylez) dit doet is het juist erg als iemand iets over de pitchkicks zegt :').

Maar wel een leuke track, ben hem alleen al beetje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:34 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Ik houd van discussiëren, maar ik heb nog nooit een goede discussie met jou kunnen voeren. Ik heb altijd het gevoel alsof je de argumenten niet eens leest.

Doorbreken... je bedoelt bekend worden bij het grote publiek? Tellen artiesten dan pas mee? Dus jij vind wat het grote publiek ook vind?


Ik lees uiteraard gewoon alles maar meestal is het zo dat 5 mensen tegelijkertijd tegen mij beginnen te praten en dan is het lastig overal precies zo op in te gaan.

en over coone bedoel ik inderdaad doorbreken bij het grote publiek, over dat stukje erna moet je maar is goed gaan nadenken of dat überhaupt op wat voor manier dan ook logisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Laat maar, dat zul je wel begrijpen als je een paar jaar verder bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
emmerick schreef:
Je wilt iemand af hebben van een forum omdat die het niet met je eens is? Snap jij de functie wel van een FORUM? Forumtechnisch gezien zou je juist blij met mij moeten zijn, dan heb je ook iemand met een andere mening waarmee je kan discusieren ipv dat iedereen het met elkaar eens is.


Er valt 0 met jou te discussieren, je stelt je niet open voor wat anderen zeggen, en je onderbouwt je meningen slapjes. Vervolgens, wanneer iemand je niet 'seriues' neemt smijt je met kreten dat je een IQ van 150 hebt en je VWO doet. STOP EENS.


Ik ben hier ongeveer de enige die de discussie met de altijd hatende menigte over mainstream en dergelijke aangaat. niemand durft dat ofzo en de helft hier loopt mee met de eeuwige haat op pitchkicks en mainstream.

Als ik dan een aantal van deze mensen spreek op fb ( een aantal hebben mij toegevoegd, dan zijn ze ineens een stuk genuanceerder) wat ik toch wel verdacht vindt. Ik stel mij wel open en sterker nog ik vind tracks van b-front en frequencerz vaak VETTER (ja je hoort het goed) en beter dan mainstream tracks. Maar dat betekend dan toch niet dat b-front zelf niet mag beslissen of die pitchkicks gebruikt of niet.

In iedere hardstyle track zitten haast pitchkicks. Als hardstyle je muziekstroming is hoe kan je dan ooit zo'n hekel hebben aan pitchkicks? Dan moet je gewoon wat anders gaan luisteren als je je bij iedere track er zo aan stoort.

En over dat iq van 150 en vwo ding moet je je dan toch maar beter in verdiepen want dat is in een hele andere context gebruikt en dat was niet eens een seriuese opmerking.

prettige discussies altijd weer.

groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:44 
 

Als iemand zich stoort aan pitchkicks of whatever dan accepteer dat gewoon vriend.
Want wat jij aan wil gaan is eindeloos, accepteer gewoon wat mensen ervan vinden.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:46 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Als iemand zich stoort aan pitchkicks of whatever dan accepteer dat gewoon vriend.
Want wat jij aan wil gaan is eindeloos, accepteer gewoon wat mensen ervan vinden.

Amen.


het boeit mij toch geen kut wat mensen vinden over pitchkicks maar ga er dan niet bij iedere release zo over zeuren in de hoop dat de producer denkt oow ik haal ze er wel uit. Van mij mag je ze haten maar dan vraag ik me wel af hoe je de muziek nog leuk kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:47 
 
Hardtraxx Elite

kauwgombal schreef:
Lyst schreef:
Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


Ik vind dat afgrijselijk klinken, zal ik daar ook maar gaan reageren onder elke release dat het niks is? :P


idd he
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Als iemand zich stoort aan pitchkicks of whatever dan accepteer dat gewoon vriend.
Want wat jij aan wil gaan is eindeloos, accepteer gewoon wat mensen ervan vinden.

Amen.

Agree to disagree. -.-


OT: Dat dit nummer nu pas uitkomt! Best erg.
Wel een prima nummer though! Heerlijke melo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
kauwgombal schreef:
Lyst schreef:
Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


Ik vind dat afgrijselijk klinken, zal ik daar ook maar gaan reageren onder elke release dat het niks is? :P


idd he


als je onderbouwt waarom je die release niks vind is er toch geen probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:55 
 
Hardtraxx Addict

Ot: Wel eeen beetje laat he Joram
Maar beter laat dan nooit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:58 
 
Hardtraxx Addict

2 pagina's aan discussie's met emmerick :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
als je onderbouwt waarom je die release niks vind is er toch geen probleem?


daar gaat dit topic alleen niet over. dat wil ik wel in een ander topic voor je doen. Het enige probleem is dat ik uit respect nooit zo ga zeuren bij soorten hardstyle waar ik niet zoveel mee heb en die laat ik dan dus ook gewoon links liggen meestal (goede tip :thumbup: )


Kwisniks schreef:
2 pagina's aan discussie's met emmerick :list:


ow sorry ik dacht dat dit een forum was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:12 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Kwisniks schreef:
2 pagina's aan discussie's met emmerick :list:


ow sorry ik dacht dat dit een forum was


Ow sorry ik dacht dat er een discussie topic in Algemeen stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ow sorry ik dacht dat dit een forum was


geeft niet hoor, maar maak deze fout maar niet weer :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Kinderachtig zeg. Als er een artiest die op dit forum algemeen uitgekotst wordt pitchkicks gebruikt klaagt iedereen over de pitchkicks, maar als een DJ die in de ogen van iedereen geweldig is (B-front, Wildstylez) dit doet is het juist erg als iemand iets over de pitchkicks zegt :').


Ga jij eens heel snel naar het topic van State of Perfection!

En Emmerick, alsjeblieft, je voegt totaal niks toe met je hele 'IK BEN DE ENIGE DIE HIER EEN DISCUSSIE DURFT AAN TE GAAN!', er zijn er zat die dat doen en maar enkele kunnen ook serieus een discussie voeren. Jij dus niet en dan kun je zeggen van 'Ik kan het wel' of wat dan ook, maar als heel wat man het zegt, kan je er wel op aangaan, ook al mag je ze niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Kinderachtig zeg. Als er een artiest die op dit forum algemeen uitgekotst wordt pitchkicks gebruikt klaagt iedereen over de pitchkicks, maar als een DJ die in de ogen van iedereen geweldig is (B-front, Wildstylez) dit doet is het juist erg als iemand iets over de pitchkicks zegt :').

Maar wel een leuke track, ben hem alleen al beetje zat.

Ik vraag me af hoe vaak jij hardstyle geluisterd hebt als ik deze reactie zo lees :huh:

Je hebt pitchkicks en pitchkicks he.. de ene artiest laat ze niet te ver omhoog gaan en te vaak pitchen en zorgt dat ze wat aan de sfeer toevoegen (bijv. Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez), de andere artiest laat ze als stuiterballen op en neer springen waarbij ze vaak ook nog eens veel kracht verliezen (bijv. Audiofreq, The Prophet, Waverider). Ik denk dat veel mensen hier dus echt wel een goede reden hebben als ze kritiek hebben op de pitchkicks. Bovendien is er ook veel kritiek geweest op de kicks van State Of Perfection van B-Front, dus het is echt niet zo dat iedereen hier standaard alles van Wildstylez en B-Front goed vindt ofzo hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:19 
 
Hardtraxx Elite

Eindelijk daar is ie dan, leuk nummertje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een hoop zinvolle reacties hier weer seg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Eindelijk daar is ie dan, leuk nummertje! ^^


Precies. Werd tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:22 
 

Lekkere track btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk deze plaat! Heel blij dat deze alsnog uit komt, ook nogal onverwachts.

En voor de mensen hierboven. Elkaars mening accepteren is blijkbaar heel erg moeilijk. Echt ontzettend jammer.
Respecteer nou gewoon elkaar om wat men vind.

Ontopic, want er wordt nogal wat afgedwaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Eindelijk!! Hoe onverwachts! En dan spreek ik namens iedereen hier op het forum! Echt geweldige release, zelfs na 9 maanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:24 
 
Hardtraxxer

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (L) (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle