Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Daar gaan we weer.

OT: heerlijk nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:15 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.


Nee hoor, I don't give a shit. Van mij mag iedereen een track kak vinden, maar het enigste wat mij verbaast is dat je gewoon bijna alles kak vind wat de laatste 2-3 jaar uit is gekomen. De meeste vroegen zich daarom ook af waarom je nog naar hardstyle luistert.

O.T. Echt een lekkah nummer :yay: Hier heb ik lang op zitten wachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aep schreef:
De meeste vroegen zich daarom ook af waarom je nog naar hardstyle luistert.

Lyst schreef:
Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.


En nou is kappen met dat gebash op Lyst, is tenminste iemand met een eigen mening en niet bang ervoor is om erover uit te komen of z'n mening veranderd als de maker ervan zich in het gesprek gooit of hij de enigste is die dat vind.

Trouwens, wat een toeval, de topicmakert is de makert van de track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

lekker plaatje van wildy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:22 
 
Hardtraxxer

@patrickjeb

Ik zeg toch helemaal niets over zijn mening? Ik zei I don't give a shit, en dat geldt voor iedere mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kan er ook niets aan doen dat die mensen alleen de mainstream topics lezen en Jolle loopt mij alleen maar te fucken, vandaar ook de ironische reactie terug.

En ja het ik vind het gros wat vandaag de dag uitkomt niet interessant meer, heb van alle releases dit jaar nog geen handje vol tracks in mijn playlist staan. En ik ben daarin echt niet de enige, vooral onder de mensen die nu al een jaartje of 5 of langer intensief hardstyle luisteren wordt er veel geklaagd over het beperkte interessante aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet ik, weet ik, bedoelde ook niet op jou maar meer op de mensen die zich er zorgen om maakte, had beter 1 van hun kunnen quoten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:24 
 

Lyst schreef:
Ik kan er ook niets aan doen dat die mensen alleen de mainstream topics lezen en Jolle loopt mij alleen maar te fucken, vandaar ook de ironische reactie terug.

En ja het ik vind het gros wat vandaag de dag uitkomt niet interessant meer, heb van alle releases dit jaar nog geen handje vol tracks in mijn playlist staan. En ik ben daarin echt niet de enige, vooral onder de mensen die nu al een jaartje of 5 of langer intensief hardstyle luisteren wordt er veel geklaagd over het beperkte interessante aanbod.


Wen er maar aan, zal ook zo blijven denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:26 
 
Hardtraxxer

Ik moet wel zeggen dat de stijl in de afgelopen jaren heeeeel veel veranderd is. Vanaf 2006 elk jaar een andere stijl, true. Maar ik hou eerlijk gezegd niet van hardstyle pre-2006 en ik respecteer de mensen die dat wel doen, maar ik kan er ook niets aan doen dat er niets of bijna niets meer geproduceerd wordt in early-hardstyle (of de hardstyle 2007 - 2008/9).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En ik ben daarin echt niet de enige, vooral onder de mensen die nu al een jaartje of 5 of langer intensief hardstyle luisteren wordt er veel geklaagd over het beperkte interessante aanbod.


Ik luister het nu ook 4 jaar en het aanbod word ook steeds beperkter, als je je wat meer gaat verdiepen in de Hardstyle dan merk je dat wel. Helaas doet niet iedereen dat..
Kom maar op met dat gebash..

En verder, ik vind deze track nog niet zo verkeerd, leuk voor een keer en de vocals zijn ook beter dan de gemiddelde mainstream track die in deze tijd uit komt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Aep schreef:
Ik moet wel zeggen dat de stijl in de afgelopen jaren heeeeel veel veranderd is. Vanaf 2006 elk jaar een andere stijl, true. Maar ik hou eerlijk gezegd niet van hardstyle pre-2006 en ik respecteer de mensen die dat wel doen, maar ik kan er ook niets aan doen dat er niets of bijna niets meer geproduceerd wordt in early-hardstyle.

daarom vind lyst ook labels als: Sys-X en Theracords mooi omdat het nooit hetzelfde klinkt zoals je wel vaak bij Scantraxx, Tillt en Fusion ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Aep schreef:
Ik moet wel zeggen dat de stijl in de afgelopen jaren heeeeel veel veranderd is. Vanaf 2006 elk jaar een andere stijl, true. Maar ik hou eerlijk gezegd niet van hardstyle pre-2006 en ik respecteer de mensen die dat wel doen, maar ik kan er ook niets aan doen dat er niets of bijna niets meer geproduceerd wordt in early-hardstyle (of de hardstyle 2007 - 2008/9).

Ik had het overigens niet over de early hardstyle generatie, maar over de generatie die op is gegroeid met mainstream, dus de oude headhunterz, dbstf etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:32 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik had het overigens niet over de early hardstyle generatie, maar over de generatie die op is gegroeid met mainstream, dus de oude headhunterz, dbstf etc.


Ja daarom had ik er 2007-2008/9 achter gezet :P Ik ben ermee begonnen in 2007 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje dit, was hem bijna vergeten.

Ik moet Lyst trouwens wel gelijk geven want het aanbod van releases die boeiend zijn is in mijn ogen flink gedaald. Er komt tegenwoordig heeel veel uit, maar daarvan is ook heel veel niet boeiend(ik luister vooral Mainstream). Ik begon rond 2008 met hardstyle en toen had je idd een hoop Headhunterz, DBSTF, Noisecontrollers platen die echt lekker waren. Als je kijkt hoeveel "goede" releases deze mannen nu per jaar uitbrengen is dat relatief minder dan vroeger("goede"is natuurlijk wel een mening). Als ik bijvoorbeeld naar mijn playlist kijk, dan vind ik daar amper 2012 nummers in terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:52 
 
Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Lekker plaatje dit, was hem bijna vergeten.

Ik moet Lyst trouwens wel gelijk geven want het aanbod van releases die boeiend zijn is in mijn ogen flink gedaald. Er komt tegenwoordig heeel veel uit, maar daarvan is ook heel veel niet boeiend(ik luister vooral Mainstream). Ik begon rond 2008 met hardstyle en toen had je idd een hoop Headhunterz, DBSTF, Noisecontrollers platen die echt lekker waren. Als je kijkt hoeveel "goede" releases deze mannen nu per jaar uitbrengen is dat relatief minder dan vroeger("goede"is natuurlijk wel een mening). Als ik bijvoorbeeld naar mijn playlist kijk, dan vind ik daar amper 2012 nummers in terug.


Er wordt nu veel mainstream uitgebracht hoor. nc net album. daarvoor hadden ze al die digital age releases. Dbstf hadden in 2011 ook best wat tracks (vergeet begin 2011 niet) En er komen een hoop artiesten bij, denk aan: coone. Dat je nu nog amper tracks van 2012 in je playlist hebt staan komt dat misschien omdat 2012 pas net begonnen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
The Indicator schreef:
Lekker plaatje dit, was hem bijna vergeten.

Ik moet Lyst trouwens wel gelijk geven want het aanbod van releases die boeiend zijn is in mijn ogen flink gedaald. Er komt tegenwoordig heeel veel uit, maar daarvan is ook heel veel niet boeiend(ik luister vooral Mainstream). Ik begon rond 2008 met hardstyle en toen had je idd een hoop Headhunterz, DBSTF, Noisecontrollers platen die echt lekker waren. Als je kijkt hoeveel "goede" releases deze mannen nu per jaar uitbrengen is dat relatief minder dan vroeger("goede"is natuurlijk wel een mening). Als ik bijvoorbeeld naar mijn playlist kijk, dan vind ik daar amper 2012 nummers in terug.


Er wordt nu veel mainstream uitgebracht hoor. nc net album. daarvoor hadden ze al die digital age releases. Dbstf hadden in 2011 ook best wat tracks (vergeet begin 2011 niet) En er komen een hoop artiesten bij, denk aan: coone. Dat je nu nog amper tracks van 2012 in je playlist hebt staan komt dat misschien omdat 2012 pas net begonnen is?

uhmm nee omdat begin van 2012 gewoon veel slechte releases zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vriend, als je eerst eens even goed leest. De meeste Mainstream die het laatste jaar is uitgebracht faalt. Allemaal dezelfde muziek in een ander jasje. En kom alsjeblieft niet met Coone aan, wat een rampmuziek maakt die man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Da's plots!
Nu de rest nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:16 
 
Hardtraxx Elite

The Indicator schreef:
Vriend, als je eerst eens even goed leest. De meeste Mainstream die het laatste jaar is uitgebracht faalt. Allemaal dezelfde muziek in een ander jasje. En kom alsjeblieft niet met Coone aan, wat een rampmuziek maakt die man.


Ik lees uitmuntend. en ik ben het daar dus niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daarom zeg ik ook dat het mijn mening is. En die heb ik goed onderbouwd voordat je daar over begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Er komt tegenwoordig heeel veel uit, maar daarvan is ook heel veel niet boeiend

emmerick schreef:
Er wordt nu veel mainstream uitgebracht hoor.

The Indicator schreef:
als je eerst eens even goed leest

emmerick schreef:
Ik lees uitmuntend.


En Coone nieuw? Die gast loopt al sinds 2008 mee.. Misschien wordt het eens een keer tijd dat je je meer gaat verdiepen.
Maar laten we het weer over deze track hebben, we dwalen af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
The Indicator schreef:
Vriend, als je eerst eens even goed leest. De meeste Mainstream die het laatste jaar is uitgebracht faalt. Allemaal dezelfde muziek in een ander jasje. En kom alsjeblieft niet met Coone aan, wat een rampmuziek maakt die man.


Ik lees uitmuntend. en ik ben het daar dus niet mee eens.

woorden kunnen niet beschrijven hoe graag ik jou van dit forum af wil hebben. jij voegt echt helemaal niets toe aan dit forum, behalve extra pagina's per release over een eindeloze en niet diepgaande discussie. GA WEG

juist, over dit nummer. Erg onverwacht en laat. niet heel interessant nummer, bovendien kan ik me erg goed vinden in de woorden van dhr Lyst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:27 
 
Hardtraxx Elite

delange schreef:
emmerick schreef:
The Indicator schreef:
Vriend, als je eerst eens even goed leest. De meeste Mainstream die het laatste jaar is uitgebracht faalt. Allemaal dezelfde muziek in een ander jasje. En kom alsjeblieft niet met Coone aan, wat een rampmuziek maakt die man.


Ik lees uitmuntend. en ik ben het daar dus niet mee eens.

woorden kunnen niet beschrijven hoe graag ik jou van dit forum af wil hebben. jij voegt echt helemaal niets toe aan dit forum, behalve extra pagina's per release over een eindeloze en niet diepgaande discussie. GA WEG

juist, over dit nummer. Erg onverwacht en laat. niet heel interessant nummer, bovendien kan ik me erg goed vinden in de woorden van dhr Lyst. :P


Seriues jij bent een zo iemand die altijd alleen maar haat spuwt over hardstyle ga is genieten man wat een zielige vertoning. Je wilt iemand af hebben van een forum omdat die het niet met je eens is? Snap jij de functie wel van een FORUM? Forumtechnisch gezien zou je juist blij met mij moeten zijn, dan heb je ook iemand met een andere mening waarmee je kan discusieren ipv dat iedereen het met elkaar eens is. Want als iedereen het met elkaar eens zou zijn zou een forum wat overbodig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
En Coone nieuw? Die gast loopt al sinds 2008 mee.. Misschien wordt het eens een keer tijd dat je je meer gaat verdiepen.
Maar laten we het weer over deze track hebben, we dwalen af.


Ik weet wel hoe lang coone meeloopt en pas echt doorgebroken is die in 2011 dus voor mij een nieuwkomer. 2008 vind ik zelfs nog dat je wel een nieuwkomer bent maargoed.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle