Bij het horen van de melodie viel op Qlimax gewoon mijn mond open

Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Geniale track weer dit zeg, idd een ultieme festivalplaat! 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Eerder Audiotricz - Alchemy of hardstyle (2de qlimax)ThaBomba. wrote:Vind het net Fairytale met een vleugje Repelsteeltje - Set U Free. Lekker hoorSpitta wrote:Wat een heerlijk vrolijke plaat..![]()
melodie doet me wel aan een NC track denken (kom er niet 1/2/3 op)..
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Lovende reacties een beetje overdreven. Vind er niet veel aan. Vocals 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik wacht inderdaad op een instrumentale versie. Ik vind deze vocals niet zo prettig.Duruz wrote:Lovende reacties een beetje overdreven. Vind er niet veel aan. Vocals
De rest is prima.
Dit. Doet me vrij weinig. Behoorlijke kaas, weinig drive, beetje saai ook.Duruz wrote:Lovende reacties een beetje overdreven. Vind er niet veel aan. Vocals
Last edited by TSFH on 08 Jan 2018 12:54, edited 2 times in total.
Jammer dat het niet met Niels Geuzenbroek is.
Fijn om op te zetten aan een zwembad maar meer ook niet in mijn ogen ...
Ik vind het net iets te cheesy en te 'slap'!
Ik vind het net iets te cheesy en te 'slap'!
Bowlingbal wrote:heerlijk wegdromerig plaatje
Heerlijk plaatje dit
Wildstylez is ook goed bezig de laatste tijd, weinig releases maar wel ijzersterkte
Wildstylez is ook goed bezig de laatste tijd, weinig releases maar wel ijzersterkte
Heb zelf niet veel met deze vocals, net iets te ofso. Verder leuk plaatje wel.
De vocalen klinken mij iets te nep maar buiten dat is het echt een geweldige plaat 
Veel te eentonige melodie, denk dat deze snel gaat vervelen.
Gemaakt op 538. Begrijpelijk, best een goed radioplaatje dit
.
-
A
80% wel weinig (Down to Earth had meer toch?) Alsnog mag deze van mij wel in clubs worden gedraaid 
Die melodie is zo ontzettend mooi
Volgende week hoe dan ook kippenvel op het moment dat deze door het Gelredome blaast, nu al zin in
Volgende week hoe dan ook kippenvel op het moment dat deze door het Gelredome blaast, nu al zin in
Dat doet het m bij mij ook inderdaad! Beetje zelfde feeling als bij de melodie van The Great Spirit.Fantazoo wrote:Die melodie is zo ontzettend mooi![]()
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik heb dit ook. Kom bij mij voornamelijk doordat de melodie exact op de kick staat. Ik hoopte dat de tweede climax daar verandering in zou brengen, maar wederom het is een kopie van de eerste... Waar is de innovatie hier? Ik snap echt niet dat mensen hier zo lijp over zijn. Diversiteit is ook ver te zoekenNuracore wrote:ik vind hem eigenlijk heel saai. Het word nergens spannend in mijn oren