Genieten dit!! 

Geen collab dus.

JaMagnetron wrote:Is er dan nog ergens een sample? Anders gooi ik er eerst een slotje op
https://clyp.it/3q1bzxqpMagnetron wrote:Is er dan nog ergens een sample? Anders gooi ik er eerst een slotje op
Denk t ookPannenkoek wrote:
Zal wel de video worden, denk ik?
Hopelijk hoeven we dan niet eerst op de release van Path of the Hunter te wachten (tenzij er een beetje tempo achter het releasen gaat komen natuurlijk). Denk dat dat wel een probleempje is aangezien ze Path of the Hunter ook uit de liveset hebben gecuthurricane wrote:Denk t ookPannenkoek wrote:
Zal wel de video worden, denk ik?![]()
Youtube set van Qlimax zal dan ook wel snel komen verwacht ik
Hmm daar heb je wel een punt idd... denk wel dat ze hem er gewoon in laten.DisAster wrote:Hopelijk hoeven we dan niet eerst op de release van Path of the Hunter te wachten (tenzij er een beetje tempo achter het releasen gaat komen natuurlijk). Denk dat dat wel een probleempje is aangezien ze Path of the Hunter ook uit de liveset hebben gecut.
Volgens mij luister jij een andere track...fflkkr wrote:Hoor nu in HQ pas die overload aan kickrolls in de climax. Stoort me helaas wel een klein beetje. Verder echt een heerlijke wegdroomplaat, deze gaat veel op replay
Kan dat nou niet echt kickrolls noemen zoals we die kennen. Stoort mij dan ook echt helemaal niet, vind het juist wel tof klinken die huppeltjes in de kicks. Vind de hele plaat sowieso geniaal.fflkkr wrote:Hoor nu in HQ pas die overload aan kickrolls in de climax. Stoort me helaas wel een klein beetje. Verder echt een heerlijke wegdroomplaat, deze gaat veel op replay
Zijn ook geen echte kickrolls. Je hoort alleen de punch van de kick bij die 'kickrolls'. Maar hoe moet ik het dan uitleggenMillard Fillmore wrote:Kan dat nou niet echt kickrolls noemen zoals we die kennen.fflkkr wrote:Hoor nu in HQ pas die overload aan kickrolls in de climax. Stoort me helaas wel een klein beetje. Verder echt een heerlijke wegdroomplaat, deze gaat veel op replay