Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 15:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind hem ook doodsaai
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
InfinI schreef:
Waar is de innovatie hier? Ik snap echt niet dat mensen hier zo lijp over zijn. Diversiteit is ook ver te zoeken :/


Want elk nummer moet innovatief zijn? :whistle:

Als je beseft dat er talloze nummers bestaan die qua structuur identiek zijn aan deze, het liefst wel ja. Dit is gewoon weer (letterlijk) hetzelfde liedje. Los van vergelijking met andere platen is de plaat zelf ook niet al te best. Waarom zou je een tweede climax er in gooien als die vervolgens exact hetzelfde is als de eerste? Innovatie, creativiteit, diversiteit. Pretty much waar muziek om draait, niet? Deze plaat heeft geen van de drie en voegt dus weinig toe aan de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat nou als het niet divers en innovatief is(creatief is het in principe altijd), maar het klinkt lekker, is het dan kut muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2018 17:39 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Wat nou als het niet divers en innovatief is(creatief is het in principe altijd), maar het klinkt lekker, is het dan kut muziek

't Is maar net welke voorwaarden je aan een muziekstuk stelt he. Ik kan goed begrijpen dat iemand die nog maar net begonnen is aan hardstyle dit een hele mooie plaat vindt. Voor die persoon wordt dan ook snel de impressie gewekt dat er sprake is van creativiteit, simpelweg omdat het referentiekader nog te klein is om goed te kunnen oordelen.

Spobbertiet schreef:
(creatief is het in principe altijd)

Hier ben ik het dus ook niet mee eens. Als het overduidelijk is dat elk element al eerder is gebruikt, is het dus niet creatief, dat zit redelijk in de definitie van het woord. Dan is het enkel een soort van redo in een ander jasje. En dat weet Joram zelf ook dondersgoed. Gewoon een plaat om nieuwe luisteraars aan te trekken. Niet te vergelijken met zijn oudere werken waar je wordt gebombardeerd met een overload aan passie en liefde voor het genre (Pleasure, Atrocious, Delay Distortion etc.)

Noem me een zeikert, maar voor mij zijn dit maatstaven om te bepalen of iets wel of geen goede plaat is. In hoeverre je daar zelf wel of geen waarde aan hecht en bijv. alleen intiutief smaak in acht neemt, is aan jou :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 11:26 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
80% wel weinig (Down to Earth had meer toch?) Alsnog mag deze van mij wel in clubs worden gedraaid :loving:

80% weinig? Oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Spobbertiet schreef:
80% wel weinig (Down to Earth had meer toch?) Alsnog mag deze van mij wel in clubs worden gedraaid :loving:

80% weinig? Oké.


Ik was anders altijd wel heel blij als ik 80% van mijn examen goed had.
Lekker boven het gemiddelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 13:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ontzettend saaie plaat, verschrikkelijk kazige vocals en het word eigenlijk nergens spannend vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ontzettend saaie plaat, verschrikkelijk kazige vocals en het word eigenlijk nergens spannend vind ik.


Doe normaal kees! Je solliciteert naar een paar hengsten om je oren.

Goede plaat. Niet super spannend, maar hoeft hier ook niet imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Simpel maar zeer effectief. Ik ben echt een grote fan van Wildstylez. Bijna elke plaat die hij de afgelopen jaren heeft gemaakt vind ik meer dan goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Ontzettend saaie plaat, verschrikkelijk kazige vocals en het word eigenlijk nergens spannend vind ik.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt verliefd op deze plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2018 08:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat is deze ontzettend (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle