Als je dyslexie hebt dan kan je wel "ij" typen i.p.v. "y"BuzzLightyear wrote:Doe maar teruglezen.Hendrikkie wrote:Srry hoor ik heb dyslexie mar das blykbaar grappig...en egt veel negatieve reactiess hier, snapk egt niet
Related topics
- View the latest post: Wildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer
- View the latest post: Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker (Dark Pact's Loudness Special)
- View the latest post: Wildstylez & Niels Geusebroek - King For A Day (AOC106)
- View the latest post: Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - ID
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
J
Laat ook maar.
BURN!Wout1997 wrote:Als je dyslexie hebt dan kan je wel "ij" typen i.p.v. "y"BuzzLightyear wrote:Doe maar teruglezen.Hendrikkie wrote:Srry hoor ik heb dyslexie mar das blykbaar grappig...en egt veel negatieve reactiess hier, snapk egt niet
Zullen we het weer over de release gaan hebben?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Eergisteravond dus gewoon 3x gehoord in 't café he
Ga de track daarom steeds minder waarderen, kut radiostations/cafés
Ga de track daarom steeds minder waarderen, kut radiostations/cafés
-
J
Wat wil je dan horen in café's of radio's? Shine bright like a diamond of deze meid staat in brand?
-
N
Vind dit echt een verademing t.o.v. andere hitjes die je hoort. Ben er eigenlijk wel blij nee dit te horen in cafees.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Groep vrienden van mij die voornamelijk house luisteren kennen ineens showtek en wildstylez :')
Wil iemand dit topic sluiten aub? steeds maar bovenaan staan bij releases 
Gefeliciteerd Wildstylez, m'n zusje vind het een leuk nummer !
Denk trouwens dat deze van de troon afgestoten gaat worden door de knallende samenwerking tussen Dovje en Popr3b3l

Denk trouwens dat deze van de troon afgestoten gaat worden door de knallende samenwerking tussen Dovje en Popr3b3l
Ksnap echt nie waarom er zoveel geluld word over een kut track!
Dit nummer vind men neefje van 10 idd ook goed urban designer
Dit nummer vind men neefje van 10 idd ook goed urban designer
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Showtek maakt house tegenwoordig.emmerick wrote:Groep vrienden van mij die voornamelijk house luisteren kennen ineens showtek en wildstylez :')
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Year of Trolling
Cool story bro.emmerick wrote:Groep vrienden van mij die voornamelijk house luisteren kennen ineens showtek en wildstylez :')
Dit.The Venator wrote:Wil iemand dit topic sluiten aub? steeds maar bovenaan staan bij releases
Ja inderdaad, zo gek vind ik dat niet.Phase 2 wrote:Showtek maakt house tegenwoordig.emmerick wrote:Groep vrienden van mij die voornamelijk house luisteren kennen ineens showtek en wildstylez :')
Blijf het dan gewoon eens hebben over het nummer of in ieder geval ontopic! Als je het een ruk nummer vindt, dan kan dat, jouw mening. Maar daar heb je in 1 berichtje genoeg aan lijkt mij.

AMEN!Jor-D wrote:Blijf het dan gewoon eens hebben over het nummer of in ieder geval ontopic! Als je het een ruk nummer vindt, dan kan dat, jouw mening. Maar daar heb je in 1 berichtje genoeg aan lijkt mij.
Emotioneel gezien vind ik dit een heel mooi nummer. Qontinent 2012 was een heel mooi feestje.
Almighty wrote:Ik ben heel erg geschokt dat ik BN'ers niet kan vertrouwen. Puur ongeloof.
Dat ja
-
T
- 3 posts member since 2012
- last seen May 2014
Is dit nummer ook ergens te vinden zonder gemekker van niels erop?
Wil m wel een keer horen zonder vocals...
Wil m wel een keer horen zonder vocals...
volumeknop uit en je hoort z'n gemekker niet
Blijf het een lekker nummer vinden 
weet iemand waarom deze op Q-dance is uitgekomen of is dat hier al besproken?
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Pagina 2.hdhessel wrote:Blijf het een lekker nummer vinden