Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Nummer + Vocals = Zum Kotzen en helaas typisch Wildstylez anno 2012 :cry:
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Vindt het zeker een tof plaatje, mede omdat iemand van The Voice Of Holland aan zo iets meewerkt. Dit zit muzikaal gewoon goed in elkaar. :)
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Maximum wrote:Of dit nummer nou chill of niet is, ik vind het echt belachelijk dat deze wel nu al uit komt en zijn vorige +/- 6 nummers weer aan de kant geschoven worden. Hoe bedoel je commercieel denken. :/

Ik vind de melodie echt heel vet, alleen jammer van de vocalen en Niels Geusebroek. Dat vind ik echt nergens over gaan. >.<
En wat nou als hij die tracks niet goed genoeg meer vindt om ze te releasen? beetje te snel met conclusie trekken vind ik.

Overigens valt het commerciële aspect van het releasen best tegen, aangezien de opbrengst daarvan niet veel is en hij door het daadwerkelijk releasen van de track niet meer bekendheid zal krijgen.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
heerlijk nummertje, erg jammer dat hij zo uitgemolken geworden is (heeft volgens mij op 4 of 5 achtereenvolgende cd's compilaties gestaan, dat is met iets teveel van 't goede)
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Nee dank u .
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Phase 2 wrote:
Maximum wrote:Of dit nummer nou chill of niet is, ik vind het echt belachelijk dat deze wel nu al uit komt en zijn vorige +/- 6 nummers weer aan de kant geschoven worden. Hoe bedoel je commercieel denken. :/

Ik vind de melodie echt heel vet, alleen jammer van de vocalen en Niels Geusebroek. Dat vind ik echt nergens over gaan. >.<
En wat nou als hij die tracks niet goed genoeg meer vindt om ze te releasen? beetje te snel met conclusie trekken vind ik.

Overigens valt het commerciële aspect van het releasen best tegen, aangezien de opbrengst daarvan niet veel is en hij door het daadwerkelijk releasen van de track niet meer bekendheid zal krijgen.
Lijkt me sterk dat hij en ook NC (die ook veel ungereleased klaar hebben liggen) al die tracks niet goed genoeg vinden gast. En het commerciële aspect valt indd tegen, maar ik doelde er mee dat het het zogenaamde 'heee hooo' publiek deze track graag wilt zien en dat ik daarom langer op andere tracks moet wachten van Wildstylez die ik graag wil zien. En aangezien het releasen bij DA niet bepaald snel gaat vind ik het dan vervelend dat ze geen chronologische volghorde aanhouden, wat ik overigens wel logisch vind.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Phase 2 wrote:Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.
Dat hee hoo publiek weet niet eens wat het betekend als een nummer een release krijgt. Die denken dat het gereleased is als er een preview op youtube komt.
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
wootum wrote:
Phase 2 wrote:Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.
Dat hee hoo publiek weet niet eens wat het betekend als een nummer een release krijgt. Die denken dat het gereleased is als er een preview op youtube komt.
Dit, zo vaak meegemaakt :')
A
Wat is er mis met hee hoo?
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
wootum wrote:
haha precies :lol:
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Almighty wrote:Wat is er mis met hee hoo?
Alles.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
wootum wrote:GADVERDAMME Wildstylez zeg, wat ben jij gedaald de laatste tijd :sick: :sick:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ben ik volledig met je eens en dat is uitermate irritant, maar ik denk dat dat uit het oogpunt van Scantraxx als nog de rede is dat deze track nu nog gereleased word (niet dat ze daar een uur over vergaderen ofzo). Maar goed, beetje kansloze discussie om nog verder op door te gaan vind ik. :P

En om sommige mensen duidelijk te maken wat een volledige versie is die ik nodig heb om in te mixen is gewoon bijna onmogelijk. Heel irritant! :x

En laat ik ook maar even in gaan op Almighty (aangezien dat is wat hij wilt bereiken met zijn vraag xd ):
Phase 2 wrote:
Almighty wrote:Wat is er mis met hee hoo?
Alles.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dawasiknie wrote:Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Hardtraxxer
117 posts member since 2012
last seen Sep 2016
Fusionmania wrote:
wootum wrote:
Dit, zo vaak meegemaakt :')
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Komt op Q-Dance label uit omdat het het Qontinent theme was.

Leuk plaatje, al ben ik niet écht een fan van de vocals. Best wat beter dan bij de gemiddelde track, maar gewoon niet mijn ding. En bovendien:
Khadber wrote:De Whoo-hoo-hoo in de climax vind ik wel iets te veel.
Helemaal mee eens
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dit wordt idd Q060 en de full duurt maar 3:44.....
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
G1LL wrote:
dit dus. + dat hele digital age is ook maar een flop. lijkt net of er af en toe in de platentas wordt gegraaid om te kijken welke nú weer gereleased kan worden. zet er is structuur in (per 2/3 weken) en niet zo af en toe is wat.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
G1LL wrote:
dit dus. + dat hele digital age is ook maar een flop. lijkt net of er af en toe in de platentas wordt gegraaid om te kijken welke nú weer gereleased kan worden. zet er is structuur in (per 2/3 weken) en niet zo af en toe is wat.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
G1LL wrote:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Die climax knalt er ook goed in.. NEE :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
wootum wrote:Dit wordt idd Q060 en de full duurt maar 3:44.....
Geen 61? Mag toch aannemen dat de Qore anthems deze week nog komen...
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Steffnov wrote:
wootum wrote:Dit wordt idd Q060 en de full duurt maar 3:44.....
Geen 61? Mag toch aannemen dat de Qore anthems deze week nog komen...
2 november :D :D :D :D

http://www.junodownload.com/products/qo ... 073842-02/
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
en die defqon australia anthem >.<

meh was leuk in de zomer, nu kan ik hem niet meer koesteren