Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Nummer + Vocals = Zum Kotzen en helaas typisch Wildstylez anno 2012 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het zeker een tof plaatje, mede omdat iemand van The Voice Of Holland aan zo iets meewerkt. Dit zit muzikaal gewoon goed in elkaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Of dit nummer nou chill of niet is, ik vind het echt belachelijk dat deze wel nu al uit komt en zijn vorige +/- 6 nummers weer aan de kant geschoven worden. Hoe bedoel je commercieel denken. :/

Ik vind de melodie echt heel vet, alleen jammer van de vocalen en Niels Geusebroek. Dat vind ik echt nergens over gaan. >.<


En wat nou als hij die tracks niet goed genoeg meer vindt om ze te releasen? beetje te snel met conclusie trekken vind ik.

Overigens valt het commerciële aspect van het releasen best tegen, aangezien de opbrengst daarvan niet veel is en hij door het daadwerkelijk releasen van de track niet meer bekendheid zal krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijk nummertje, erg jammer dat hij zo uitgemolken geworden is (heeft volgens mij op 4 of 5 achtereenvolgende cd's compilaties gestaan, dat is met iets teveel van 't goede)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dank u .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Maximum schreef:
Of dit nummer nou chill of niet is, ik vind het echt belachelijk dat deze wel nu al uit komt en zijn vorige +/- 6 nummers weer aan de kant geschoven worden. Hoe bedoel je commercieel denken. :/

Ik vind de melodie echt heel vet, alleen jammer van de vocalen en Niels Geusebroek. Dat vind ik echt nergens over gaan. >.<


En wat nou als hij die tracks niet goed genoeg meer vindt om ze te releasen? beetje te snel met conclusie trekken vind ik.

Overigens valt het commerciële aspect van het releasen best tegen, aangezien de opbrengst daarvan niet veel is en hij door het daadwerkelijk releasen van de track niet meer bekendheid zal krijgen.

Lijkt me sterk dat hij en ook NC (die ook veel ungereleased klaar hebben liggen) al die tracks niet goed genoeg vinden gast. En het commerciële aspect valt indd tegen, maar ik doelde er mee dat het het zogenaamde 'heee hooo' publiek deze track graag wilt zien en dat ik daarom langer op andere tracks moet wachten van Wildstylez die ik graag wil zien. En aangezien het releasen bij DA niet bepaald snel gaat vind ik het dan vervelend dat ze geen chronologische volghorde aanhouden, wat ik overigens wel logisch vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.

Dat hee hoo publiek weet niet eens wat het betekend als een nummer een release krijgt. Die denken dat het gereleased is als er een preview op youtube komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Phase 2 schreef:
Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.

Dat hee hoo publiek weet niet eens wat het betekend als een nummer een release krijgt. Die denken dat het gereleased is als er een preview op youtube komt.

Dit, zo vaak meegemaakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:09 
 

Wat is er mis met hee hoo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Phase 2 schreef:
Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.

Dat hee hoo publiek weet niet eens wat het betekend als een nummer een release krijgt. Die denken dat het gereleased is als er een preview op youtube komt.


haha precies :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:15 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Wat is er mis met hee hoo?


Alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
GADVERDAMME Wildstylez zeg, wat ben jij gedaald de laatste tijd :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.

Ben ik volledig met je eens en dat is uitermate irritant, maar ik denk dat dat uit het oogpunt van Scantraxx als nog de rede is dat deze track nu nog gereleased word (niet dat ze daar een uur over vergaderen ofzo). Maar goed, beetje kansloze discussie om nog verder op door te gaan vind ik. :P

En om sommige mensen duidelijk te maken wat een volledige versie is die ik nodig heb om in te mixen is gewoon bijna onmogelijk. Heel irritant! :x

En laat ik ook maar even in gaan op Almighty (aangezien dat is wat hij wilt bereiken met zijn vraag xd ):

Phase 2 schreef:
Almighty schreef:
Wat is er mis met hee hoo?


Alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Nummer + Vocals = Zum Kotzen en helaas typisch Wildstylez anno 2012 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
wootum schreef:
Phase 2 schreef:
Het hee hoo publiek kan die track al lang op compilaties en youtube horen. Dat publiek heeft over het algemeen geen interesse in de over het algemeen 16 maten lang durende intro en outro.

Dat hee hoo publiek weet niet eens wat het betekend als een nummer een release krijgt. Die denken dat het gereleased is als er een preview op youtube komt.

Dit, zo vaak meegemaakt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt op Q-Dance label uit omdat het het Qontinent theme was.

Leuk plaatje, al ben ik niet écht een fan van de vocals. Best wat beter dan bij de gemiddelde track, maar gewoon niet mijn ding. En bovendien:
Khadber schreef:
De Whoo-hoo-hoo in de climax vind ik wel iets te veel.

Helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit wordt idd Q060 en de full duurt maar 3:44.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Nummer + Vocals = Zum Kotzen en helaas typisch Wildstylez anno 2012 :cry:


dit dus. + dat hele digital age is ook maar een flop. lijkt net of er af en toe in de platentas wordt gegraaid om te kijken welke nú weer gereleased kan worden. zet er is structuur in (per 2/3 weken) en niet zo af en toe is wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Nummer + Vocals = Zum Kotzen en helaas typisch Wildstylez anno 2012 :cry:


dit dus. + dat hele digital age is ook maar een flop. lijkt net of er af en toe in de platentas wordt gegraaid om te kijken welke nú weer gereleased kan worden. zet er is structuur in (per 2/3 weken) en niet zo af en toe is wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
dawasiknie schreef:
Nummer - Vocals = Best leuk, typisch de normale Wildstylez
Nummer + Vocals = Zum Kotzen en helaas typisch Wildstylez anno 2012 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Die climax knalt er ook goed in.. NEE :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit wordt idd Q060 en de full duurt maar 3:44.....

Geen 61? Mag toch aannemen dat de Qore anthems deze week nog komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
wootum schreef:
Dit wordt idd Q060 en de full duurt maar 3:44.....

Geen 61? Mag toch aannemen dat de Qore anthems deze week nog komen...


2 november :D :D :D :D

http://www.junodownload.com/products/qo ... 073842-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

en die defqon australia anthem >.<

meh was leuk in de zomer, nu kan ik hem niet meer koesteren
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle