Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 11:15 

Hardtraxx Addict

Die gitaar in Sympho is zo vet gedaan, shit zeg! Verder vind ik die wisselende kicks dan weer niks, zoals in elk nummer trouwens. The Chief doet me vrij weinig. Ik vind ook wel dat sommige mensen wel net iets te lyrisch doen over deze release, maar kan het wel begrijpen vanwege Sympho, maar absoluut geen release van het jaar. Retaliation was dat wel, voor mij althans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 11:23 

Hardtraxx Veteran

wat een gruwelijk release, zoo orgineel en heel vet dat hij een totaal eigen stijl aan het ontwikkelen is.
sympho met die kicks en gitaar :worship:
the chief met die enorm dikke mid-intro en climax is ook heerlijk

zeker kanshebber op release van het jaar :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:29 

Hardtraxx Elite

Toch even een luisterbeurt gegeven, en kan zeggen dat dit niet voor mij weggelegd is :$ Kan wel horen dat er over na is gedacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 12:38 

Hardtraxx Veteran

Nou jongens ik heb ze geluisterd dus nu kan en mag ik officieel een mening geven!!

Sympho: Mid-intro heeft wel drive en is best vet, de rest is nogal saai. Gitaar klinkt niet en climax is meh. Outro is wel leuk (zelfde als de mid).
Chief: Onnavolgbare brij van kicks, melodie niet mooi. Weinig aan dus.

Sta dus nog steeds achter mijn post dat iedereen zich hier aanstelt en deze release nogal overrated is. Retaliation was echt 10x beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:24 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Sta dus nog steeds achter mijn post dat iedereen zich hier aanstelt en deze release nogal overrated is. Retaliation was echt 10x beter dan dit.

Iedereen heeft gewoon een eigen smaak hoor, dat jij dit geen kut aan vind betekent niet dat iedereen dit opeens geen kut moet vinden.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Iedereen heeft gewoon een eigen smaak hoor, dat jij dit geen kut aan vind betekent niet dat iedereen dit opeens geen kut moet vinden.. :sleep:

Draai het nou niet om.. Hij zegt alleen dat er overdreven word gereageerd, niet dat iedereen het slecht moet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:32 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
ik weet dat ik al zovaak heb gezegt dat het de release van het jaar word maar het word telkens over troffen :love:
Dit is nu echt de beste release van het jaar en dat gaat ook de komende maanden niet meer veranderen :drool:

Haha grow up.

Sympho btw. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Destination schreef:

Draai het nou niet om.. Hij zegt alleen dat er overdreven word gereageerd, niet dat iedereen het slecht moet vinden

Komt alsnog op het zelfde neer.. De meesten vinden dit dan blijkbaar een erg gave release? Laat ze dan toch lekker overdreven reageren.. So what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

En begin er vooral wéér over! Nondeju zeg. Als iemand het in een keer niet eens is met je smaak, laat hem lekker. Er worden ook zat releases afgekraakt die anderen wel leuk vinden.

Vanaf hieronder gewoon lekker over die release babbelen, want anders blijft dit een gebed zonder eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 14:11 

Hardtraxx Veteran

vette tracks lekkere bass :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 14:45 

Hardtraxx Elite

geniaal dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 16:35 

Hardtraxx Addict

Waarom vergelijkt iedereen deze track met Retaliation, die track maakt juist veel minder gebruik van crossbreed elementen. Heb deze tracks nu een dag op repeat staan, en hoewel ik ze erg vet vind komen ze allebei niet in de buurt van Done of EI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

Sympho is zo ontzettend bazig :love:

The Chief ook heerlijk, vooral die tweede climax is echt geweldig! Climax zelf, mwoah.

Ben en blijf groot fan van de sounds van deze man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:26 

Aan het typen...

Vrijwel de enige hardstyle tracks die ik afgelopen jaar vaker dan 1 keer geluisterd heb, nota bene liveset rips. En vaker dan 1 is in het geval van deze release dan wel weer een understatement, kan ze ondertussen al wel dromen, vooral The Chief. Heerlijke midintro, het heeft de bekende crossbreed snares die we ondertussen van Wavolizer gewend zijn, maar verder is dit toch wel weer compleet anders. Vooral de bassline, of hoe ik het ook moet noemen geeft een heerlijke dynamiek en daarmee ook een flinke hoeveelheid drive mee aan de track. Dit in combinatie met heerlijke kicks, zowel qua sound als afwerking. De climax is dan weliswaar niet van het enorm hoge niveau als de midintro, maar kan het steeds beter waarderen, de schelle synth zorgt ervoor dat het bloed achter je nagels vandaan wordt getrokken, wat me doet denken aan de stijl van Mindhunterz. De vocals zijn simpel, doeltreffend en tevens briljant. Creativiteit, drive, geweldige afwerking en gewoon fatsoenlijk hard, kortom alles wat ik zoek in een hardstyle plaat.

Sympho heeft die heerlijke dubbele bassline, die ik misschien nog wel lekkerder vind dan reverse basses, ze zorgen namelijk altijd voor zoveel energie, jammer dat er zo weinig producers zijn die ze gebruiken. Het 'sympho gedeelte' is prima en daarna volgt een echte kick(of beter gezegd bassline)-track, waar ik altijd wel fan van ben. Veel verschillende basslines en variaties in het ritme houden het geheel interessant. De basslines zijn stuk voor stuk goed, maar ik heb er alleen niet het wow-gevoel bij zoals in de midintro's van beide tracks. Ik vind het knap dat beide tracks echt totaal van elkaar verschillen, maar toch beide overduidelijk de Wavolizer signature hebben. Het moet wel heel gek lopen wil dit niet mijn release van het jaar zijn. Beide platen doen het overigens nog beter op een iets hoger BPM.

En :') voor die mensen die gefrustreerd zijn door kritiek op mainstream platen en hier ongefundeerd het gaan lopen afkraken enkel om de mensen die de kritiek gegeven hebben terug te pakken. Ik geloof best dat dit soort platen niet de smaak zal zijn van een hoop mensen, maar geef dan goede argumenten als het is me te onregelmatig, ik houd meer van melodieën of iets dergelijks. De mensen die kritiek geven om het kritiek geven pik je er direct uit, lachwekkend gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:28 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Forbidden Phobia schreef:
ik weet dat ik al zovaak heb gezegt dat het de release van het jaar word maar het word telkens over troffen :love:
Dit is nu echt de beste release van het jaar en dat gaat ook de komende maanden niet meer veranderen :drool:

Haha grow up.

oke???? :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:37 

Hardtraxx Veteran

Heb dit net even beluisterd, persoonlijk vindt ik dit pure meuk. Een kick wat sloopkogels zijn, gevolgd op een tempo wat imo net hardcore lijkt. Geef mij maar iets meer de toegankelijke kant van 'raw' hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:49 

Aan het typen...

Beide zijn 150 bpm lijkt me? Maar het klinkt inderdaad wel sneller, door de basslines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:52 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Nee, ik vind dit helemaal niks.
Khadber schreef:
ik snap de euforie niet. Ik vind het niet zo spannend allemaal.

Live zal dit best wel beuken, maar er zit totaal geen gevoel in deze platen. Ik hoop ook dat dit niet de release van het jaar wordt.

Mag je bij geen enkele release hopen, want steeds beter lijkt me fijner. :P

Sympho krijgt mijn voorkeur van deze release.
Wel vind ik het heel leuk hoe vernieuwend en experimenteel Chief klinkt, zeker niet slecht!

Toch komt deze bij mij niet in aanmerking voor die zogenaamde 'release van het jaar'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Beide zijn 150 bpm lijkt me? Maar het klinkt inderdaad wel sneller, door de basslines.

Ja, zo kwam het op mij over. Het leek net een beetje Endymion tempo soms :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:04 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Sympho ligt er nog 2 lager, al hoor je dat ook wel eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:29 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Lyst schreef:

Ja, zo kwam het op mij over. Het leek net een beetje Endymion tempo soms :P

Endymion is ook hardstyle tempo tegenwoordig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Heb de platen nog niet geluisterd maar aan de kansloze reacties te zien zal het wel weer een onnavolgbare brij van lelijke kicks zijn gecombineerd met kutgeluiden. Zonder te luisteren is deze genomineerd voor meest overrated release van het jaar samen met alles van Delete en Zirkum.

Hier ben ik het echt precies mee eens maar heb ik ze wel geluisterd. En als ik en me maat kut nummers op gaan zetten en lachen nemen we deze ook altijd mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:17 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:

Hier ben ik het echt precies mee eens maar heb ik ze wel geluisterd. En als ik en me maat kut nummers op gaan zetten en lachen nemen we deze ook altijd mee

Haha wat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 08:24 

Hardtraxxer

Hier ben ik het echt precies mee eens maar heb ik ze wel geluisterd. En als ik en me maat kut nummers op gaan zetten en lachen nemen we deze ook altijd mee[/quote]

Wat bedoel je hier nu mee? Mijn favo nummers zijn het ook niet maar deze opmerking raakt kant nog wal.
Het lijkt nu net alsof je dit vergelijkt met die Blutonium Boy zaadnummers, dat is pas echt kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 09:03 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Heb de platen nog niet geluisterd maar aan de kansloze reacties te zien zal het wel weer een onnavolgbare brij van lelijke kicks zijn gecombineerd met kutgeluiden. Zonder te luisteren is deze genomineerd voor meest overrated release van het jaar samen met alles van Delete en Zirkum.

Veel plezier op HT, met dit soort opmerkingen -.-.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle