Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:40 

Hardtraxx Veteran

Niet helemaal mijn ding dit, maar denk dat het live wel lekker gaat. Vind alleen dat mensen hier wel wat overdreven reacties neer zetten, want zo geweldig is dit ook weer niet xd

Ook had ik iets spectaculairs verwacht bij de 100e release. Wat weet ik niet, maar meer dan een Wavolizer release >.< .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:47 

Hardtraxx Veteran

Er werd op voorhand aangegeven dat ze niks speciaals met de 100ste release zouden doen. ;]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:47 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Ook had ik iets spectaculairs verwacht bij de 100e release. Wat weet ik niet, maar meer dan een Wavolizer release >.< .

Dan heb je waarschijnlijk iets gemist. Ze hadden van te voren al bekend gemaakt dat de 100ste geen speciale zou zijn. Dat hebben ze gedaan omdat er altijd torenhoge verwachtingen zijn van een dergelijke mijlpaal.

Over de tracks: mijn voorkeur gaat uit naar The Chief! En dat komt met name door de outro. :drool: Natuurlijk vind ik Sympho ook een superplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:57 

Hardtraxx Crew

Gave tracks, maar zeker geen Track of the Year materiaal. Leuk om af en toe eens op te zetten, maar ik ben niet zo'n fan van Wavolizer als sommige andere hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

@gangsterdwerg: Volgens mij vergeet je Soundwaves
:')

The Chief is echt heel dik, die doet wel mee voor mijn Toty :D
Sympho ook dik! Tof gedaan met die gitaar :) Verder niet zo goed als The Chief
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Gave tracks, maar zeker geen Track of the Year materiaal. Leuk om af en toe eens op te zetten, maar ik ben niet zo'n fan van Wavolizer als sommige andere hier.

Precies.

Wavolizer tracks vind ik altijd een beetje raar. Niet de manier waarop ze geproduceerd zijn maar juist dat ik de ene keer dat ik een track van hem luister, hem heel erg vet vind, en de andere keer kan ik er helemaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:08 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Er werd op voorhand aangegeven dat ze niks speciaals met de 100ste release zouden doen. ;]

Haha lekker compliment voor Wavolizer wel. :P

Ik bedenk me net trouwens dat ik best wel baal dat Undetected hier niet bij zit, dat zal nog wel even wachten worden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:12 

Hardtraxx Veteran

Sympho is wel een lekker plaatje, the chief heb ik weinig mee...

Civil Mindz schreef:
Retaliation vond ik veel vetter!

Dit.

En even over dat gangsterdwerg gedoe... Belachelijke post :list: MAAAAARRRR dit zie je ook vaker bij mainstream releases en dan wordt er niet zo extreem over gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:13 

Hardtraxx Addict

Aardige platen, maar ook niet meer dan dat :P Voor mij komt deze niet in aanmerking voor toty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

Sympho is fantastisch, The Chief doet me niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 20:44 

Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Vooral de midintro in The Chief vind ik echt heel sterk, en het contrast met de climax maakt dit extra lekker.

Je haalt me de woorden uit mijn mond!

Sympho was heel gaaf op Loudness, maar thuis vind ik hem eigenlijk een beetje tegenvallen... Echt een live-plaat, wat mij betreft.
The Chief heeft dan veel meer lekkers in de plaat, veel meer details (heb ik het idee) zoals die mid die vol met drums en trommels zit.
Simpelheid van de lead maakt hem ook daar heel erg sterk vind ik :thumbsup:

Zeker een dikke release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 21:30 

Hardtraxx Elite

Ik weet niet waarom er allemaal heisa in dit topic ontstaat. Nu komt er één iemand een negatieve comment plaatsen. (weliswaar wat agressief, maar dan nog). Dan moet iedereen ineens zijn mening beschermen, in de trend van: "Nee, je hebt niet gelijk want....." Het blijft overigens een mening.

Wavolizer is een van de artiesten waarbij ik echt op de release aan het wachten ben. I.t.t tot vele andere 13/12 producers. Dat Theracords een beetje overhypte is ben ik het wel mee eens. Ik waardeer alleen een enkele artiest en enkele uitzonderingen op Theracords. Dankzij de diversiteit die zei bieden zijn er ook een aantal artiesten die mij helemaal niet liggen zoals Degos & Re-Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 21:42 

Donateur

wootum schreef:

Komt bij mij, op een paar uitzonderingen na, ook allemaal niet zo aan. Verder wat Davey zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

Sympho is echt godsgruwelijk vet, beste plaat van het jaar tot dusver.
The Chief wat minder maar ook super
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:27 

Hardtraxxer

Man man Sympho, wat gaat dat erop zeg, Niet normaal! :drool: :love:
The Chief is ook heel super dik! :D

Wat een Release! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:28 

Hardtraxx Addict

the chief lijkt wel industrial hardstyle ofzo. Mega vet! daar kunnen we een flink pasje op beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:34 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Sympho is echt godsgruwelijk vet, beste plaat van het jaar tot dusver.
The Chief wat minder maar ook super
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 22:40 

Hardtraxx Veteran

Sympho is écht fucking geniaal. :loving: Aan die plaat klopt echt alles.
The Chief is na Excitement Initiated en Done zijn vetste Crossbreed (?) plaat. Heerlijk!

EDIT: Eigenlijk is The Chief gewoon hardstyle maar dan een beetje anders. Al een tijdje niet meer opgezet, net wel en potverdikkeme. Staat gelijk aan Sympho. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:06 

Hardtraxx Veteran

Zeer fijne release dit! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

Nee, dit doet me vrijwel niks. Klinkt een beetje als een sessie kicks met af en toe wat sounds er doorheen. Vind een plaat als Retaliation dan veel vetter. Toch lijkt het me wel bruut om één van deze platen een keer live mee te maken, ik heb zo het vermoeden dat dit live best lekker knalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 23:40 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Release van t jaar? T jaar is nog niet eens halverwege stelletje Tonny's.

Tot nu toe is mogelijk lijkt mij :whistle:

Uberhout schreef:
ik heb zo het vermoeden dat dit live best lekker knalt :)

zekerheidje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:17 

Hardtraxxer

geweldig saai zijn ze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 09:37 

Hardtraxx Veteran

Topic gaat even schoongeveegd worden, alle bullshit eruit.
Zonde dat het hier door 1 opmerking helemaal uit de hand moet lopen.

Vanaf hieronder gewoon over de release zelf aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 10:45 

Hardtraxxer

Lekkere track hoor van Wavolizer, Ther-100 waardig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
teupie schreef:
Ik heb 'm wel geluisterd! Vind er geen kloot aan, kicks met af en toe maf riedeltje tussendoor. Ik vraag mij wel eens af, productie technisch gezien, hoe goed en knap is dit nou?!

Productietechnisch is dit heel goed.

samen met Geck-O wel het meest op Theracords naar mijn mening..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle