Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:52 

Kyouki schreef:
Citaat:
Heb de platen nog niet geluisterd maar aan de kansloze reacties te zien zal het wel weer een onnavolgbare brij van lelijke kicks zijn gecombineerd met kutgeluiden. Zonder te luisteren is deze genomineerd voor meest overrated release van het jaar samen met alles van Delete en Zirkum.

yeah.. Well, Gangsterdwerg.. you are the one being "Futureless" here.. if you dont like these kind of tracks.. move your ass to another post.. or just leave the goddamn place.. if all you can do is whine.. then.. G.T.F.O.

Wavolizer, Great track bro! keep it up :)

Hebben we na TVDS en zijn vriendjes die niet tegen kritiek kan ook Wavolizer en zijn vriendje(s)?

The Chief net geluisterd, en ook daar vind ik niet veel aan, maar wel beter dan Sympho
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:11 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Heb de platen nog niet geluisterd maar aan de kansloze reacties te zien zal het wel weer een onnavolgbare brij van lelijke kicks zijn gecombineerd met kutgeluiden. Zonder te luisteren is deze genomineerd voor meest overrated release van het jaar samen met alles van Delete en Zirkum.

Mooi zo je hebt iedereen zwart kunnen maken in 1 post, zielig hoor...

OT: Beide lekker maar Sympho steekt er voor mij wel ver bovenuit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:12 

Hardtraxx Beheerder

The Chief :worship: Sympho is ook erg dik!
toprelease dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:22 

Hardtraxx Addict

To prevent from Wavo having to google translate everything:

Amazing release once again, have been looking forward to these two for a long time, and very deserving of the 100th release milestone.
My opinion hasn't changed around The Chief. Very powerful kicks, a heavy bassline and good snares, but the melody is a bit too uplifting/euphoric melody to fit with the rest of the track. The mid-outro totally wrecks the place.
Sympho sounds even better in this preview than in the several livesets, the slightly lower bpm finishes it.

@gansterdwerg, nog niet vaak heb ik een normale comment van je gezien. Doe iedereen alsjeblieft een gunst en post niet telkens comments met de intentie alleen maar onrust te veroorzaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:28 

Artiest

Ordinary Joe schreef:
Sympho sounds even better in this preview than in the several livesets, the slightly lower bpm finishes it.

Well from my memory I believe the first youtube-rips are from the "older" version with a more muddy kicksound. I cleaned it up a bit after Loudness :) So that might be the reason as well ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:33 

Hardtraxx Addict

Wavolizer schreef:
Ordinary Joe schreef:

Well from my memory I believe the first youtube-rips are from the "older" version with a more muddy kicksound. I cleaned it up a bit after Loudness :) So that might be the reason as well ;)

Ah yes that might just be it. Definitely sounds crunchier and more powerful in this preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Nee, ik vind dit helemaal niks.
Khadber schreef:
ik snap de euforie niet. Ik vind het niet zo spannend allemaal.

Live zal dit best wel beuken, maar er zit totaal geen gevoel in deze platen. Ik hoop ook dat dit niet de release van het jaar wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:36 

Hardtraxxer

Sympho :worship: heerlijke sounds weer!
The Chief is ook heel vet alleen wel minder dan Sympho
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:42 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Heb even zitten luisteren, maar ik snap de euforie niet. Ik vind het niet zo spannend allemaal.

Precies dit. En ''niet zo spannend'' is nog een understatement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:51 

Hardtraxx Elite

Jammer dat er alsnog niks speciaals met de 100e release word gedaan, maar deze platen zijn 'm zeker wel waard. Wat zijn deze platen toch beide gruwelijk dik, vooral live :love: (maar favoriet blijft toch Retaliation)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Ik vind deze reactie echt een miljoen keer kanslozer dan alle reacties hier. Snap eerlijk gezegd niet dat je nog niet geband bent. Heb nog bijna nooit een fatsoenlijke reactie gezien van jou, als jij iets niks vind dan kraak jij het af. En als iedereen dit in de hemel prijst hoeft het toch niet meteen helemaal overrated te zijn?. Het kan natuurlijk zijn dat het niet je ding is, maar je kraakt het al meteen helemaal af, terwijl je het nog niet eens hebt geluisterd >.< dus luister het maar eerst en daarna zie ik wel wat je ervan vind.

OT: Ook voor mij heeft dit heeft kans voor release van dit jaar :love: wat een gruwelijke platen. Vond Wavolizer eerst niet zo veel maar begin hem echt meer en meer te waarderen. Voorkeur gaat uit bij The Chief, wat ook meteen grote kandidaat is voor TOTY :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 16:58 

Ik ben benieuwd of jullie ook op Gangsterdwerg waren in gegaan als het om een Zatox, Brennan Heart, Psyko Punkz release ging oid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:01 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Snap eerlijk gezegd niet dat je nog niet geband bent. Heb nog bijna nooit een fatsoenlijke reactie gezien van jou, als jij iets niks vind dan kraak jij het af.

'Living on the edge' heet dat. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:07 

Hardtraxx Veteran

Sympho is een prima track, vind de hele sfeer erin vet maar het geheel is wat te netjes, te clean...zal zijn stijl zijn, maar voor mij is het het net niet, voornamelijk door de kicks. Denk dat een hoger BPM hem trouwens goed zou staan.

The Chief doet me dan weer niets, er gebeurt te weinig om te blijven hangen. Grijpt wat mij betreft ook teveel terug naar de standaard hardstyle elementen, maar dan met zijn eigen snare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:33 

Hardtraxx Veteran

Die gitaar in Sympho is echt gruwelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hier vrij weinig mee. Snap soms die Theracords hype niet zo. Af en toe komen er vette platen op uit maar meestal raakt het mij totaal niet.

Ook deze 2 platen zijn niet mijn ding. Sympho nog minder dan The Thief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:50 

Kraak... Piep...

Sympho is heel vet

The Chief doet me niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:55 

Bierkoning

Parvuz schreef:
Snap soms die Theracords hype niet zo. Af en toe komen er vette platen op uit maar meestal raakt het mij totaal niet.

Zal mij een zorg zijn of het op Theracords of op DWX Extra Cheese uitkomt, ik luister naar de tracks en kijk niet naar het label of de artiest. Doordat Theracords toevallig één van de weinige labels is waar nog regelmatig fatsoenlijke hardstyle op wordt uitgebracht lijkt het misschien een hype, maar dat ligt denk ik meer aan de kwaliteit van de andere labels. Er komt gewoon teveel 13/12 meuk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 17:58 

Hardtraxxer

Nee niks aan. Theracords is maar een saai label, allemaal de zelfde sounds. poep
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Parvuz schreef:
Snap soms die Theracords hype niet zo. Af en toe komen er vette platen op uit maar meestal raakt het mij totaal niet.

Zal mij een zorg zijn of het op Theracords of op DWX Extra Cheese uitkomt, ik luister naar de tracks en kijk niet naar het label of de artiest. Doordat Theracords toevallig één van de weinige labels is waar nog regelmatig fatsoenlijke hardstyle op wordt uitgebracht lijkt het misschien een hype, maar dat ligt denk ik meer aan de kwaliteit van de andere labels. Er komt gewoon teveel 13/12 meuk uit.

Met je laatste statement ben ik het volkomen eens. Maar natuurlijk maakt het niet uit waar het op uit komt echter er valt niet te ontkennen dat Theracords behoorlijk populair is hier op Hardtraxx en het vaak een beetje overdreven bewierookt wordt. Dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. En ik deel die smaak niet met heel veel mensen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:15 

Hardtraxx Elite

Ik vind er niks aan, vorige nummers van Wavolizer waren 100x beter. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

ik weet dat ik al zovaak heb gezegt dat het de release van het jaar word maar het word telkens over troffen :love:
Dit is nu echt de beste release van het jaar en dat gaat ook de komende maanden niet meer veranderen :drool:

Sympho is zoo gruwelijk dit met die gitaar er door heen en dan die lompe rammende kicks echt geweldig :drool: :drool:
Hier mag je me voor wakker maken :loving:

The Chief die intro is gruwelijk vet die kicks verwoestend :bomb: :drool: :love: :loving:
Climax ook super dik maar lang niet zo vet als de intro :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:58 

Hardtraxxer

Wat een geweldige release! Dikke drive in beide platen, maar vooral die intro van The Chief is echt ziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:18 

Hardtraxx Veteran

Ik heb 'm wel geluisterd! Vind er geen kloot aan, kicks met af en toe maf riedeltje tussendoor. Ik vraag mij wel eens af, productie technisch gezien, hoe goed en knap is dit nou?!

Gangsterdwerg schreef:
Zonder te luisteren is deze genomineerd voor meest overrated release van het jaar samen met alles van Delete en Zirkum.

hier wel stiekem een beetje mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Ik vind dat geen kritiek, gewoon afzeiken op muziek wat je nog niet eens hebt geluisterd, hoe kansloos kun je zijn.

Hij zegt:

Gangsterdwerg schreef:
aan de kansloze reacties te zien zal het wel weer een onnavolgbare brij van lelijke kicks zijn gecombineerd met kutgeluiden.

Hij zegt niet

Gangsterdwerg schreef:
Het is weer een onnavolgbare brij van lelijke kicks die zijn gecombineerd met kutgeluiden.

Hij heeft dus alleen een vooroordeel.

Mijn mening, voor degene die het boeien:

The Chief heb ik een paar keer geluisterd, maar vind alleen de break/climax wat hebben. 2e climax is niet 100% mijn ding, maar te doen voor een keer.

Sympho nu net voor de 1e keer geluisterd, maar ben nog niet helemaal overtuigd dat dit een plaat voor thuis is. Dit is meer een plaat die je aan het einde van een feest live moet horen.

Al met al een release die 'oke' is, maar vind het fap-gehalte van sommige mensen hier wel weer aardig hoog. Maargoed, ben nog niet echt overtuigd van Wavolizer ook al heeft hij af en toe wel eens een leuke plaat :)

stopho schreef:
Ik ben Specte, nummer 1 Dj.

Ik ben stopho, ik val mensen persoonlijk aan omdat hij een lied afkraakt wat ik leuk vind.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle