Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Je moet jezelf er voor open willen stellen.


Ik stel me hier prima voor open (voor eigenlijk bijna alle genres) maar het doet me gewoon niet zo veel. Het zit allemaal goed in elkaar en het zal ongetwijfeld wel van hoog niveau zijn, maar het trekt me niet. Ligt aan mijn eigen smaak denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Lyst schreef:
Inderdaad, hoe graag ik ook dingen zelf in hokjes plaats, vind ik het telkens in hokjes plaatsen van dit soort platen afbreuk doen op de creativiteit die ze in een plaat hebben gestoken.

:huh:

Staan in de Hardcore sectie genoeg van dit soort platen, dus die producers doen we ook tekort door ze daar in te delen? Heb helemaal niks tegen deze release en waardeer de creativiteit van Geck-o & Wavo, maar dit heeft vrij weinig met hardstyle te maken.

Nee je doet ze tekort door het over het plaatsen in het juiste hokje te hebben ipv over de plaat zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:32 
 

Lyst schreef:
Oxbow schreef:
Lyst schreef:
Inderdaad, hoe graag ik ook dingen zelf in hokjes plaats, vind ik het telkens in hokjes plaatsen van dit soort platen afbreuk doen op de creativiteit die ze in een plaat hebben gestoken.

:huh:

Staan in de Hardcore sectie genoeg van dit soort platen, dus die producers doen we ook tekort door ze daar in te delen? Heb helemaal niks tegen deze release en waardeer de creativiteit van Geck-o & Wavo, maar dit heeft vrij weinig met hardstyle te maken.

Nee je doet ze tekort door het over het plaatsen in het juiste hokje te hebben ipv over de plaat zelf.

Ik heb eerder in het topic gezegd dat ik dit super vond.
Ik vind dit nog steeds fantastisch
Al was dit de grootste baggerplaat ooit, dit komt zo dicht bij industrial dat een outside agency dit er zo in kan mixen
Wat is er dan nog hardstyle aan, en waar doe ik het tekort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou vooruit de laatste reactie om de discussie hierover te sluiten.
Als het in Hardcore staat, moet het weer naar Hardstyle, want Dat Tape is toch echt 100% hardstyle. Bovendien is Debt Of Blood een crossover van hardstyle en DnB. En Excitement Initiated heeft ondanks de 160 bpm, nog erg veel aspecten van de hardstyle. Dus dat zie ik als een hardstyle-industrial crossover. Bovendien worden deze tracks door o.a. Wavolizer in setjes ingemixed na hardstyle platen, dus wat dat betreft kan het net zo goed hier staan.

En zo hebben we het nog een pagina lang over waar deze release had moeten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Over aandacht hebben we zo inderdaad niet te klagen xd

Altijd leuk om de grenzen op te zoeken met tracks en dat is Wavolizer ook weer goed gelukt :) Erg lekkere release! Dat Tape deed t geniaal vrijdag in Londen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:42 
 

Lyst schreef:
Nou vooruit de laatste reactie om de discussie hierover te sluiten.
Als het in Hardcore staat, moet het weer naar Hardstyle, want Dat Tape is toch echt 100% hardstyle. Bovendien is Debt Of Blood een crossover van hardstyle en DnB. En Excitement Initiated heeft ondanks de 160 bpm, nog erg veel aspecten van de hardstyle. Dus dat zie ik als een hardstyle-industrial crossover. Bovendien worden deze tracks door o.a. Wavolizer in setjes ingemixed na hardstyle platen, dus wat dat betreft kan het net zo goed hier staan.

En zo hebben we het nog een pagina lang over waar deze release had moeten staan.


Het gaat toch over de release dus zie niet wat we fout doen. Sorry als het toch niet mag.
Zoals je zegt worden ze na hardstyle platen ingemixt. Als je na de laatste tracklist kijkt zie je daar ook uit mijn hoofd sei2ure en TOA staan.
Ik vind ze zelf ook de perfecte crossover, maar als ik mij het goed herinner mixte Thera in een van de theracordshows Tymon - Gucci in.
Ophetzelfde bpm welteverstaan, dat maakt het toch niet meteen een hardstyle-industrial crossover?

Daarbij kan je ook wel zeggen dat een trage industrial plaat met soortgelijke kicks als deze( zonder veel distortion dus) ook hardstyle invloeden heeft.

Leuke discussie zo :) !


edit: @Thera, wanneer is jou eerste crossbreed plaat :yay: ?
Persoonlijk wil ik trouwens niet dat wavolizer nog anders maakt :D Wat een talent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wavolizer gaat ook zeker wel op deze toer door begreep ik van m :)

Mijn 'crossbreed' track "Stash" komt er binnenkort ook aan, ook weer vrij lastig in n hokje te plaatsen en mixt zich ook lekker met langzame industrial dus daar heb je waarschijnlijk ook weer n beetje tzelfde probleem mee qua genre
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Over aandacht hebben we zo inderdaad niet te klagen xd

Altijd leuk om de grenzen op te zoeken met tracks en dat is Wavolizer ook weer goed gelukt :) Erg lekkere release! Dat Tape deed t geniaal vrijdag in Londen :worship:

wtf.. was je vrijdag in London, ik zat er ook :/ :/ :/ :cry: Had ik mooi een feestje mee kunnen pakken daar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wavolizer gaat ook zeker wel op deze toer door begreep ik van m :)

Mijn 'crossbreed' track "Stash" komt er binnenkort ook aan, ook weer vrij lastig in n hokje te plaatsen en mixt zich ook lekker met langzame industrial dus daar heb je waarschijnlijk ook weer n beetje tzelfde probleem mee qua genre

:woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wavolizer gaat op verschillende toeren door zover ik weet, dit is daar slechts een van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocals van Dat Tape. Goeie zelfkennis. It's complete crap. Got that right.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat tape vind ik erg lekker, kan dat stijltje wel waarderen. lekkere kicks in de 1e mid-intro en een energieke climax :D
Exitement initiated en debt of blood zijn een stuk minder mijn ding, ik kan live wel van de kicks genieten.. maar ik hou meer van door rammen dan dit soort kickrolls etc, haalt mij persoonlijk een beetje uit de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godver kom er nu pas achter. Wat een heerlijke release van Wavolizer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:39 
 

Hoe maf ook, ik vind deze release best leuk. Maar ik kan dit thuis beter hebben dan live denk ik. Live is pitchkicks meeboksen toch vetter.

Maar vooral Excitement Initiated vind ik tof, je moet gewoon niet denken dat je hardstyle aan t luisteren bent, en je mee laten pakken door de drive die in dit nummer is gepompt. Want die zit er wel in! Die reverse, man.... Gewoon echt een sexy geluidje!

... dat ik dit ooit over een wavolizer release zou zeggen (op 2.5kings na dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wavolizer gaat op verschillende toeren door zover ik weet, dit is daar slechts een van.


Knap dat je dat beter weet dan zijn labelbaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Goed he :cool: xd , maar Pieter heeft denk ik wel gelijk dat dit zijn main-focus wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Tape is echt heel gaaf! Synths in de mid-intro zijn mega vet. Die break met die rick-roll erin is mega droog, hou ik altijd wel van. :P Climax klapt er lekker op, hoewel ik de 2e climax kick wel veel lekkerder vind. Vocals vind ik ook leuk.
Debt of Blood en Excitement Initiated vind ik dan een stuk minder (er is een zeer, zeer, zeer kleine kans dat dit aan de crossover met DnB zou kunnen liggen). EI ligt mij dan meer vanwege het hogere BPM, vind ze allebei iig beter als Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vindt deze hele release helemaal niks. Is me toch iets te experimenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:30 
 
Hardtraxxer

100x beter dan het ''geƫxperimenteer'' in de mainstream tak op dit moment. Dit klinkt niet gemaakt omdat het verkocht moet worden maar gewoon good old creativity. Heerlijk!

Mijnheer Pieter zou het mogelijk zijn deze pareltjes live te kunnen bewonderen op Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Tape is heel vet, behalve de break, die vind ik minder.
Debt Of Blood is niet mijn ding, houd niet van D'nB, vind de kick ook matig.
Excitement Initiated heeft wel een leuk idee maar van de kick en de bass niet mooi klinken, knalt niet echt door mn speakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer eens wat anders, lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

14 dagen nog :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dat tape vind ik ronduit gewoon slecht :thumbdown:
Debt Of blood & Excitement initiated vind ik :bomb:
Ik luister helemaal geen crossbreed (?) industrial hardstyle (?)
maar voor de afwisseling is dit meesterlijk :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de verandering eens geluisterd, vanwege alle verheerlijking en controversie rond de platen.

Dat Tape boeit me dan het minst, dat is "gewoon" een hardstyle plaat. Niet slecht, maar ook niet degene waar de gesprekken over gaan.
Debt of Blood: Moet zeggen dat ik hem best dik vind. Tempo mag misschien iets omhoog maar de aggressie in de kick zit er wel redelijk in. De Current Value invloeden met de onregelmatige kicks zijn wel vet, vind de plaat alleen wat leeg overkomen.
Excitement Initiated: Moest vast apart zijn voor een HS producer om een plaat te maken volledig in 160 BPM. Op zich is hij hierin wel geslaagd. Kicks lijken een light variant te zijn van een gemiddelde Switch Technique plaat (luister bijvoorbeeld eens Switch Technique & Forbidden Society - Blood Extract), en vind hier wel weer wat agressie in de plaat missen.

Krijg het gevoel dat Wavolizer een beetje fan is van Current Value (wat ik niemand kwalijk zou kunnen nemen overigens. Alleen vind ik persoonlijk gewoon dat dit type muziek beter tot zijn recht komt op de 175 BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 00:05 
 
Hardtraxx Newbie

industrial hardstyle? xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle