Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Morgen :loving:

idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Debt of Blood: een ei voor een ei! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/wavolizer-geck-o/dat-tape
http://www.hardstyle.com/wavolizer/debt-of-blood
http://www.hardstyle.com/wavolizer/excitement-initiated

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt niks voor mij dit... kan Theracords platen vaak nog wel waarderen, maar hier vind ik echt helemaal niks aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:07 
 
Hardtraxxer

Dat Tape vind ik wel een leuk plaatje,
Maar Excitement Initiated en Debt of Blood :bomb: -metjes. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Tape. Erg vette plaat, in snij alleen de break eruit ^^ Debt Of Blood. Tsja, leuk om eens naar te luisteren maar niet iets wat ik regelmatig ga draaien. Dan Excitement Initiated. Wat saai zeg. Continue hetzelfde herhalen, jeej. Al met al, voor mij een mindere release. Ik prefereer Wavolizer-platen als Amnesia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excitement Initiated! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat tape gekauft :D heerlijke track :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:09 
 
Hardtraxx Addict

3 heerlijke tracks, Dat kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:18 
 
Hardtraxxer

Hier ben ik héél blij mee. Zal nog vaak gedraaid worden denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 't helemaal niks dit, heb 't écht geprobeerd te luisteren maar na 3 keer kon ik Debt of Blood en Excitement Initiated niet meer horen, wat een grafherrie. Alleen maar scheurende geluiden en totaal geen gevoel in die platen, Dat Tape hield het 3,5 keer uit.

Meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

W0uT3R schreef:

Meuk.


Agree -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:10 
 

W0uT3R schreef:
Vind 't helemaal niks dit, heb 't écht geprobeerd te luisteren maar na 3 keer kon ik Debt of Blood en Excitement Initiated niet meer horen, wat een grafherrie. Alleen maar scheurende geluiden en totaal geen gevoel in die platen, Dat Tape hield het 3,5 keer uit.

Meuk.


:list:


dit is sowieso echt een van de beste theracords releases tot nu toe.
En geen gevoel in die platen? Tsja als je je alleen in pitchkicks verdiept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Gevoel' (zoals sommigen het graag willen horen) zit er toch ook niet echt in? Mijns inziens is dit ook gewoon snoeihard rossen en ik snap best dat mensen dit meuk vinden. Niet iedereen hoeft te houden van duistere sferen en dit soort basslines ;)
Zelf vind ik Excitement Initiated & vooral Debt of Blood wel heeuul vet trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In de melodie van Debt Of Blood zit veel gevoel in hoor. Het is alleen niet cheesy, zoals de gemiddelde hardstyle melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
W0uT3R schreef:
Vind 't helemaal niks dit, heb 't écht geprobeerd te luisteren maar na 3 keer kon ik Debt of Blood en Excitement Initiated niet meer horen, wat een grafherrie. Alleen maar scheurende geluiden en totaal geen gevoel in die platen, Dat Tape hield het 3,5 keer uit.

Meuk.


:list:


dit is sowieso echt een van de beste theracords releases tot nu toe.
En geen gevoel in die platen? Tsja als je je alleen in pitchkicks verdiept.


Kom op gast als hun het niet mooi vinden accepteer dat dan gewoon ipv het te verdedigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, leuk, even reactie'tjes peilen aan de hand van 't discussie topic :)

Maar blijf bij m'n standpunt dat ik 't meuk VINDT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 22:58 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
In de melodie van Debt Of Blood zit veel gevoel in hoor.

Kun je mij vertellen wanneer die melodie precies begint, want om eerlijk te zijn hoor ik er niet eens een melodie in :$
Ik vind er echt totaal geen zak aan, echt waar niet. Ik hoor in Debt of Blood de kicks in een of ander raar ritme gaan, ik kan er geen touw aan vast knopen. Hetzelfde geld voor Excitement Initiated, het enige wat ik hoor is een kick in een DnB jasje en af en toe een vrouw die er doorheen praat.
Met alle respect voor de mening van de liefhebbers, maar zouden jullie mij precies kunnen vertellen wat het is aan deze tracks dat het mooi doet klinken voor jullie, gewoon puur uit interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Lyst schreef:
In de melodie van Debt Of Blood zit veel gevoel in hoor.

Kun je mij vertellen wanneer die melodie precies begint, want om eerlijk te zijn hoor ik er niet eens een melodie in :$
Ik vind er echt totaal geen zak aan, echt waar niet. Ik hoor in Debt of Blood de kicks in een of ander raar ritme gaan, ik kan er geen touw aan vast knopen. Hetzelfde geld voor Excitement Initiated, het enige wat ik hoor is een kick in een DnB jasje en af en toe een vrouw die er doorheen praat.
Met alle respect voor de mening van de liefhebbers, maar zouden jullie mij precies kunnen vertellen wat het is aan deze tracks dat het mooi doet klinken voor jullie, gewoon puur uit interesse.


Ik lees mee als je 't goed vindt want ik kan 't ook écht niet begrijpen. Dat Tape kan ik nog inkomen dat iemand dat goed vind

EDIT: Lyst, bedoel je met melodie de strings die je op de achtergond hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Blijf Excitement Initiated en Debt Of Blood maar niks vinden, Dat Tape kan ermee door. Eén van de mindere Theracords releases, maar dat ligt vooral aan m'n smaak. Ben sowieso ook niet zo'n fan van Wavolizer. Enige track die ik echt vet vind van hem is Squarehead - The Gathering Remix, met Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 09:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Haha, leuk, even reactie'tjes peilen aan de hand van 't discussie topic :)

Maar blijf bij m'n standpunt dat ik 't meuk VINDT.

Hint: Als je moeite hebt met d's en t's, schrijf het niet in grote letters, dan valt het minder op xd

Ik heb het inderdaad over de minimalistische melodie. De subtiliteit zorgt juist voor de emotie. Subtiliteit die in veel tracks mist. Het woord cheesy wordt niet voor niets zovaak gebruikt als het gaat om hardstyle. En cheesy betekent niet blij of vrolijk, maar over de top/uit schreeuwen dat je iets bent. Dat brengt vast ook gevoel over, maar ik kan zulke dingen niet serieus nemen als het om gevoel gaat, want het draagt altijd de extreme emoties over.
Het is echter niet de emotie die beide platen zo goed maakt. Sterker nog ik luister überhaupt geen hardstyle om de emoties, dan kan ik beter (hard)trance of ambient luisteren. Wat deze platen wel goed maakt is het samenspel van de verschillende elementen, het kunnen boeien van mensen zonder snel scorende dingen te gebruiken als meelal-vocalen of het te afhankelijk zijn van de melodietjes. De tracks zijn hard, hebben veel drive en barsten van de energie. Luister naar de strings in Debt Of Blood, op welke manier die geplaatst zijn en hoe ze afzonderlijk iets toevoegen op dat moment, maar als geheel ook een soort van melodie vormen. En niet alleen het samenspel van de kicks en die string, maar ook het afwisselend samenspel van de kicks met verschillende basslines en percussie. Het is fris, het is creatief en bevat dus eigenlijk alle aspecten die ik zoek in een hardstyle track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 23:13 
 
Hardtraxxer

ik heb er normaal helemaal niks mee maar Excitement Initiated :drool: wat een super vette suond heef t dat nummer zeg :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"Wavolizer - Excitement Initiated" doet het voor mij echt helemaal.
Ik hou echt van dat experimentele stijltje van Wavolizer :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle