Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische release :worship: Debt of Blood en Excitement Initiated zijn beiden gewoon meesterwerken :love:
Dat Tape is ook best lekker, maar valt een beetje in het niets bij die andere 2 knallers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Excitement Initiated vind ik wel heel vet, die kicks gaan zo diep :love: In Debt of Blood natuurlijk ook maar die trekt me wat minder, heeft wat minder drive (misschien ook maar op 160 BPM afspelen dan :P ).

De climax van Dat Tape doet me een beetje denken aan No Time For Breakdown, maar dan een stuk minder vet helaas. Wel een aardig luisterplaatje maar hij pakt me verder niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat Tape moet ik nog even aan wennen (vooral 2e deel mid-intro vind ik niet echt lekker lopen). Maar an sich best een fijne plaat.
Debt Of Blood is veel vet, heeft iets weg van een Outside Agency-plaat.
Excitement Initiated heeft een geniaal sfeertje :D Klinkt voor het overgrote deel als een Industrial-plaat maar heeft toch teveel weg van hardstyle om het pure industrial te noemen.

Geweldig hoe Wavolizer zijn eigen weg vind tussen verschillende stijlen. Dan ben je in mijn ogen een hele grote producer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Basscow schreef:
Excitement Initiated vind ik een hele vette plaat voor thuis, maar dit hoef ik niet op een feest te horen.

Hoezo niet?


Zittend luistert het wel lekker weg, maar op feesten heb ik een hekel aan nummers met een onregelmatige beat. Kan er dan niet op losgaan. Vandaar dat ik Dubstep thuis wel chill vind, maar niet op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
Wout1997 schreef:
Basscow schreef:
Excitement Initiated vind ik een hele vette plaat voor thuis, maar dit hoef ik niet op een feest te horen.

Hoezo niet?


Zittend luistert het wel lekker weg, maar op feesten heb ik een hekel aan nummers met een onregelmatige beat. Kan er dan niet op losgaan. Vandaar dat ik Dubstep thuis wel chill vind, maar niet op een feest.


Ik snap wat je bedoelt. Ik vind platen zoals deze (Done) live ook geweldig tot hun recht komen, hoop dat iemand uit de theracords stal excitement tijdens loudness erop gooit :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren is Dat Tape toch ook wel bij me aan het groeien. Echt een track waar je even aan moet wennen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat Tape: Echt een fan-tas-tisch intro, wat een drive en gevoel, heerlijk. Vanaf het Rick-Roll stuk vind ik er echter geen zak meer aan, gemiste kans.

Debt of Blood: Strakke plaat, ben steeds meer een liefhebber aan 't worden van Industrial Hardcore e.d. en dit komt daar toch wel in de buurt, weet me wel te pakken dit, leuk plaatje.

Excitement Initiated: Na het intro van Dat Tape het hoogtepunt van deze EP, deze track weet me echt helemaal te pakken. Moet eerlijk bekennen dat ik Wavolizer totaal niet hoog had zitten en me tot nu toe niet echt in zijn muziek verdiept heb (Done vond ik echt drie keer niks) maar met deze EP heeft ie mijn aandacht zeker getrokken, tijd om eens wat meer van deze man te gaan beluisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dat Tape vind ik wel n lekker plaatje, die andere 2 doen mij echt helemaal niks. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Na een paar keer luisteren is Dat Tape toch ook wel bij me aan het groeien. Echt een track waar je even aan moet wennen imo.

Ja had ik ook wel. Vind hem nu ook wel lekker :D

Wavolizer schreef:
Rik schreef:
Op wat voor BPM zit die Excitement eigenlijk :P


160

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 11:29 
 

Vind dat die andere 2releases net zo goed in de hardcore kunnen trouwens :P

Er is hier voor mij geen hardstyle meer aan.. dat tape uiteraard wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Vind dat die andere 2releases net zo goed in de hardcore kunnen trouwens :P

Er is hier voor mij geen hardstyle meer aan.. dat tape uiteraard wel.

ik wil hier zo graag op in gaan maar laat ik dat maar niet doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inderdaad, hoe graag ik ook dingen zelf in hokjes plaats, vind ik het telkens in hokjes plaatsen van dit soort platen afbreuk doen op de creativiteit die ze in een plaat hebben gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

beter had ik het niet kunnen zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:38 
 

Lyst schreef:
Inderdaad, hoe graag ik ook dingen zelf in hokjes plaats, vind ik het telkens in hokjes plaatsen van dit soort platen afbreuk doen op de creativiteit die ze in een plaat hebben gestoken.

Hokjes plaatsen of niet, dit staat hier gewoon verkeerd.

Niet dat ik het minder leuk vind daardoor hoor


:loving: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:43 
 

Forbidden Phobia schreef:
beter had ik het niet kunnen zeggen :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hokjes plaatsen of niet, dit staat hier gewoon verkeerd.


Hoezo staat het hier volgens jou verkeerd? Ik neem aan dat je met die andere 2 debt en excitement bedoelt. Debt is vooral hs tempo (en behalve dat ook veel hs elemeten) dus die staat imo hier het best, kan me daarentegen wel indenken dat excitement vooral door de bpm niet als hs wordt beschouwd.

Snap ook niet goed waarom je zegt dat het in de hardcore zou moeten, dat genre is immers ook opgedeelt in zo veel verschillende (sub) genres. Persoonlijk zou ik debt en excitement niet als hardcore bestempelen.

Sluit me verder aan bij lyst z'n standpunt. Ik wil het meestal ook in hokjes plaatsen, maar voor releases als dit maak ik een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:53 
 

Sainen schreef:
kaboem schreef:
Hokjes plaatsen of niet, dit staat hier gewoon verkeerd.


Hoezo staat het hier volgens jou verkeerd? Ik neem aan dat je met die andere 2 debt en excitement bedoelt. Debt is vooral hs tempo (en behalve dat ook veel hs elemeten) dus die staat imo hier het best, kan me daarentegen wel indenken dat excitement vooral door de bpm niet als hs wordt beschouwd.

Snap ook niet goed waarom je zegt dat het in de hardcore zou moeten, dat genre is immers ook opgedeelt in zo veel verschillende (sub) genres. Persoonlijk zou ik debt en excitement niet als hardcore bestempelen.

Sluit me verder aan bij lyst z'n standpunt. Ik wil het meestal ook in hokjes plaatsen, maar voor releases als dit maak ik een uitzondering.


In de hardcore omdat er geen crossbreed/industrial subforum is.

Debt of blood heb je opzich wel gelijk in :P Maar voor mij persoonlijk is dit echt nog weinig hardstyle.
zoals ik zei maakt dat het niet minder of wat dan ook. het was gewoon een mening die blijkbaar niet mag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

meningen mogen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
het was gewoon een mening die blijkbaar niet mag :(


Het was geen aanval, wilde gewoon weten waarom je er zo over dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Creativiteit of niet.. die onregelmatige shit kunne we natuurlijk geen hardstyle noemen..
Dat tape daarentegen is een prima plaatje voor op de dansvloer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke plaatjes voor af en toe, moet dit niet te vaak horen. Done begon ik ook steeds leuker te vinden en dit waardeer ik ook wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Creativiteit of niet.. die onregelmatige shit kunne we natuurlijk geen hardstyle noemen..
Dat tape daarentegen is een prima plaatje voor op de dansvloer ^^

Afbeelding


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Inderdaad, hoe graag ik ook dingen zelf in hokjes plaats, vind ik het telkens in hokjes plaatsen van dit soort platen afbreuk doen op de creativiteit die ze in een plaat hebben gestoken.

:huh:

Staan in de Hardcore sectie genoeg van dit soort platen, dus die producers doen we ook tekort door ze daar in te delen? Heb helemaal niks tegen deze release en waardeer de creativiteit van Geck-o & Wavo, maar dit heeft vrij weinig met hardstyle te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijgen we deze discussie weer xd.
Laat gewoon staan, wat maakt dat nou weer uit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle