Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2019 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Mega dik album :worship:

Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.


Heb die gasten nog nooit gesproken, vind het gewoon oprecht vet, flapdrol ben je toch ook soms haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2019 00:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

The Awakening, Hit The Ground en Take On The World. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het allemaal best meevallen qua kicks. For The Night, Hit The Ground en The Awakening vind ik wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk album, zou hier live waarschijnlijk wel flink op los gaan. Maar de kicks zijn inderdaad niet echt top...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 21:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb het ook een kans gegeven en viel me allemaal erg mee. Zitten wel kicks tussen die ik helemaal niks vind, maar zit vooral erg veel drive in. For The Night, Hit The Ground, The Awakening & The Remedy zijn allemaal dikke prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 01:49 
 
Hardtraxx Crew

The Awakening, Take On The World & For The Night zijn leuk. De rest doet me weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Album is makkelijk samen te vatten. De elementen van D-Sturb maken bijna elke plaat nog enigszins veelbelovend, maar vervolgens heb je of enorm schelle kutkicks, de meest standaard anticlimaxen en vooral je 13/12 Warface zooi die hij al jaren gebruikt.

Die eerste kicks in The Awakening bijvoorbeeld, die doen gewoon pijn aan je oren. The Remedy is ook echt een dieptepunt weer. Oh nee, daar kwam Collective Paranoia, die kon er nog wel overheen. Extortionist is ook weer inspiratieloze uptempo plaat nummer 10,000.

Van Warface had ik dit wel verwacht want die blijft toch consistent matige platen produceren. Maar voor hoe D-Sturb zo wordt opgehemeld maakt dit het echt niet waar. Waar ik z'n eerdere spul zoals Ancient nog wel dik vond is dit gewoon 13/12 raw met enorm matige kicks, steekt niks bovenuit en je had ook Act Of Rage oid voor dit album kunnen zetten en ik had het geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Mega dik album :worship:

Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.


Heb die gasten nog nooit gesproken, vind het gewoon oprecht vet, flapdrol ben je toch ook soms haha :lol:


Jij bent echt zo’n ongelofelijk vreemde vogel kijk er elke dag van op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima album! The Awakening :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan gewoon niet luisteren naar die lelijke kicks, zelfs bij de nummers hierboven waarbij gezegd wordt dat het wel meevalt. Gewoon totaal niks voor mij dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Album is makkelijk samen te vatten. De elementen van D-Sturb maken bijna elke plaat nog enigszins veelbelovend, maar vervolgens heb je of enorm schelle kutkicks, de meest standaard anticlimaxen en vooral je 13/12 Warface zooi die hij al jaren gebruikt.


x100
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Oh nee, daar kwam Collective Paranoia, die kon er nog wel overheen.


*Zet Collective Paranoia aan op Spotify*

Haha what de neuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Album is makkelijk samen te vatten. De elementen van D-Sturb maken bijna elke plaat nog enigszins veelbelovend, maar vervolgens heb je of enorm schelle kutkicks, de meest standaard anticlimaxen en vooral je 13/12 Warface zooi die hij al jaren gebruikt.

Die eerste kicks in The Awakening bijvoorbeeld, die doen gewoon pijn aan je oren. The Remedy is ook echt een dieptepunt weer. Oh nee, daar kwam Collective Paranoia, die kon er nog wel overheen. Extortionist is ook weer inspiratieloze uptempo plaat nummer 10,000.

Van Warface had ik dit wel verwacht want die blijft toch consistent matige platen produceren. Maar voor hoe D-Sturb zo wordt opgehemeld maakt dit het echt niet waar. Waar ik z'n eerdere spul zoals Ancient nog wel dik vond is dit gewoon 13/12 raw met enorm matige kicks, steekt niks bovenuit en je had ook Act Of Rage oid voor dit album kunnen zetten en ik had het geloofd.


Hier ben ik het mee eens inderdaad. Oorlogsgezichtje heb ik nooit iets gevonden, en dat verpest hier ook even het hele ganze album met die ongeïnspireerde bagger. Ben wel fan van D-Sturb, maar hoop dat hij zich een beetje 'inhoud' met die iets te hoge schelle kicks die hij de laatste tijd vooral gebruikt. Vooral bij edits die hij maakt klinkt dat niet best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2019 22:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Er is welgeteld één track op dit mini-album wat de middelmaat ruimschoots overstijgt, sterker nog ik heb de track wel tientallen keren geluisterd de afgelopen dagen zo goed en aanstekelijk vind ik hem.

'For the Night' :worship: is wat mij betreft de track van het jaar, de hele early hardcore, rave en de betere happy hardcore sfeer is erin verweven. De vocal samples die hoog gepitcht zijn, de authentieke '90s breakbeats en pads/basslines en de waanzinnig simpele maar effectieve melodie met tegen het einde (3:49 ongeveer op Spotify) echt hele gave rauwe kicks voornamelijk die hele overgang vanaf 3:35 vind ik onnoemelijk vet werken. Zou wel méér muziek in deze stijl willen horen! :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 14:54 
 
Hardtraxxer

F4K3 N3WZ schreef:
Er is welgeteld één track op dit mini-album wat de middelmaat ruimschoots overstijgt, sterker nog ik heb de track wel tientallen keren geluisterd de afgelopen dagen zo goed en aanstekelijk vind ik hem.

'For the Night' :worship: is wat mij betreft de track van het jaar, de hele early hardcore, rave en de betere happy hardcore sfeer is erin verweven. De vocal samples die hoog gepitcht zijn, de authentieke '90s breakbeats en pads/basslines en de waanzinnig simpele maar effectieve melodie met tegen het einde (3:49 ongeveer op Spotify) echt hele gave rauwe kicks voornamelijk die hele overgang vanaf 3:35 vind ik onnoemelijk vet werken. Zou wel méér muziek in deze stijl willen horen! :love: :thumbsup:

Vind het altijd toch geinig om te zien hoe een ander iets totaal anders kan horen in een track. Jij noemt het 'gave rauwe kicks' op het einde, maar ik vind het echt lelijke plofkicks en verpesten voor mij die hele plaat eigenlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 22:24 
 
Hardtraxx Newbie

Wat ik zelf opvallend vind is het vele gebruik van bestaande samples;

Hit the Ground - de intro van is de eerste vocal chop van een KSHMR sample pack, de latere vocals komen ook uit een sample pack maar ik kan zo niet opnoemen welke. Frontliner heeft in ieder geval met precies dezelfde vocals/lyrics een track gemaakt, genaamd ‘Alarm’.

Take On The World - de vocal/lyrics zijn al eerder door o.a. Stormerz en Sir Matty V gebruikt in een track (respectievelijk ‘We Are The Universe’ en ‘Worlds Away’.

The Awakening - wederom de vocals/lyrics, afkomstig van ‘Dark Places’ (Anthony Keyrouz).

Nu is het gebruik van samples inherent aan (hard)dance-muziek, maar dit voelt voor mij echt als kopiëren.

De melodieën en algehele productie van deze platen is uiteraard wel totaal anders, dus het is niet alsof er geen eigen werk in zit of wat dan ook. Het zijn ook ‘maar’ 3 van de 10 tracks waarbij me dit is opgevallen. Maar toch, niet iets wat we zo 1..2..3.. gewent zijn van D-Sturb. The Awakening, Take On The World en Hit the Ground zijn (zeker live) wel vette tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2020 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alle onzin weer weg. Ga maar on-topic door of houd je stil.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle