D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Artiest: Warface & Frequencerz

Track(s): Menace (D-Sturb Remix / D-Sturb Level 3 'The Breakthrough' Remix)

Sample/video:
View on YouTube
View on Facebook

Bron: Reverze

D-Sturb - The Next Level EP (EOL097)
Last edited by Dyon_R on 26 Feb 2019 12:52, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 18 days ago
View on Facebook

Kneiter dikke edit, nóg meer drive! Kicks vind ik wat minder..
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Hoe verpruts je een prima remix, nou zo dus. xd
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
G1LL wrote:Hoe verbeter je een prima remix, nou zo dus. xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vind m wel lekker, veel drive :)
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Pedaalemre wrote:Vind m wel lekker, veel drive :)
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Goeie plaat drive kicks helemaal leuk
B
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Sep 2021
Heerlijke edit! :love:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Berenfiets wrote:
Pedaalemre wrote:Vind m wel lekker, veel drive :)
N
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Apr 2024
Poh :thumbsup:
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ik heb eigenlijk nooit bewust geweten hoe het gedeelte ging vanaf het moment dat de kicks er op klappen ,omdat het gewoon hersenloos raggen was (en D-Sturb nooit draait op een moment dat ik pas aan m'n eerste biertje zit), dat is deze edit ook dus ik vind het helemaal best :P
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 18 days ago
HQ

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Man, man, wat een herrie is dit... De gewone D-Sturb remix had nog iets, maar dit weer de zoveelste pingpong plaat met duizend kickrolls. :sick:

Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer. Onlangs een setje van D-Sturb bijgewoond en ik had gewoon hoofdpijn gekregen van al die verschillende soorten kicks en bliepjes. Zal wel weer de enige zijn. :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Helicaze wrote:Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer.
:/
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
patrickjeb wrote:
Helicaze wrote:Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer.
:/
Wat? Je kan toch niet ontkennen dat D-Sturb hier echt geprezen wordt als een God. Mag allemaal, maar dan mag ik erop ingaan. Daarvoor dient een forum toch. Woordkeuze is hier misschien iets minder snugger, maar heb jij verder nog iets inhoudelijks te melden over de plaat? Je zal het vast fijner vinden anderen (al dan niet sarcastisch) te kakken te zetten. :kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Helicaze wrote:Wat? Je kan toch niet ontkennen dat D-Sturb hier echt geprezen wordt als een God. Mag allemaal, maar dan mag ik erop ingaan. Daarvoor dient een forum toch. Woordkeuze is hier misschien iets minder snugger, maar heb jij verder nog iets inhoudelijks te melden over de plaat? Je zal het vast fijner vinden anderen (al dan niet sarcastisch) te kakken te zetten. :kiss:
Woordenkeuze is gewoon triest. Heb verder weinig over de plaat te zeggen, want ik heb hem nog niet geluisterd. Wel leuk om te zien hoe (schouder)diep het zit.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik vind iets kut, anderen vinden het leuk, dus zij kunnen niet horen.

:lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Pedaalemre wrote:Ik vind iets kut, anderen vinden het leuk, dus zij kunnen niet horen.

Dinsdag na Origins
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind m niet veel aan, te chaotisch en klinkt als 13/12.

Kan eigenlijk alleen de melodieuze platen van D-Sturb enigszins waarderen.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Helicaze wrote:Man, man, wat een herrie is dit... De gewone D-Sturb remix had nog iets, maar dit weer de zoveelste pingpong plaat met duizend kickrolls. :sick:

Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer. Onlangs een setje van D-Sturb bijgewoond en ik had gewoon hoofdpijn gekregen van al die verschillende soorten kicks en bliepjes. Zal wel weer de enige zijn. :lol:
Waar hoor jij hier pingpong kicks dan? Zal wel aan mij liggen maar ik vind dit totaal geen pingpong/bliepjes kicks. Als je dit over een apocalyptic darkness zou zeggen was het een ander verhaal. Kickrolls idd wel veel, als dat niet je ding is kan ik wel begrijpen dat je D-Sturb niks vindt.
En dat iedereen hier "schouderdiep in de anus van D-Sturb" zit is ook niet waar, zodra hij met een echte bliepjes track aankomt is daar evengoed kritiek op (zie apocalyptic darkness of testarossa).
Daarnaast steken zijn (meer melodieuze) tracks altijd goed in elkaar. En het meerendeel van zijn afgelopen paar releases en TBAs zijn gewoon precies het soort hardstyle dat hier over het algemeen goed in de smaak valt. Melodieus maar toch hard, Universe, Losing Myself, Anything, Sound Of Thunder Remix etc.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Rickzel wrote:
Pedaalemre wrote:Ik vind iets kut, anderen vinden het leuk, dus zij kunnen niet horen.

Dinsdag na Origins
Pleurt ff heel gauw een eind op richting RSU met deze opmerking pls
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
patrickjeb wrote: Woordenkeuze is gewoon triest. Heb verder weinig over de plaat te zeggen, want ik heb hem nog niet geluisterd. Wel leuk om te zien hoe (schouder)diep het zit.
Mag jij vinden. Ik vind jouw manier van reageren op anderen ook triest. Het zit me trouwens niet diep. Dat is hoe jij het wil bekijken nu.
Rickzel wrote: Dinsdag na Origins
Nee hoor. Niet iedereen die een keer iets negatief zegt is een junk. Origins was leuk trouwens.

Veel geroep, maar nog steeds niemand die het tegendeel bewijst. Het enige wat ik zie is "wat een baas", "driiiiiiive".

LV1, schelle en korte kicks die niet echt dreunen zegmaar "plopjes", kan het moeilijk anders beschrijven.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Bij deze kicks moet ik denken aan die (Bass Boosted) meuk op Youtube :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Helicaze wrote:Mag jij vinden. Ik vind jouw manier van reageren op anderen ook triest.
No u
Helicaze wrote:Veel geroep, maar nog steeds niemand die het tegendeel bewijst. Het enige wat ik zie is "wat een baas", "driiiiiiive".
Wat moet er bewezen worden? Jij vind het niks, sommigen vinden het wel leuk.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Onnodige edit. Kicks beginnen een beetje te lijken op die van Radical Redemption. Zo een gekke brommende kick ofzo. Niet echt een verbetering.