Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 18:31 
 
Hardtraxxer

Artiest: Warface & Frequencerz

Track(s): Menace (D-Sturb Remix / D-Sturb Level 3 'The Breakthrough' Remix)

Sample/video:



Bron: Reverze

https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/d-sturb-the-next-level-ep-eol097-t67048.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Kneiter dikke edit, nóg meer drive! Kicks vind ik wat minder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe verpruts je een prima remix, nou zo dus. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hoe verbeter je een prima remix, nou zo dus. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m wel lekker, veel drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Vind m wel lekker, veel drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2019 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Goeie plaat drive kicks helemaal leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke edit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Pedaalemre schreef:
Vind m wel lekker, veel drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 13:01 
 
Hardtraxx Newbie

Poh :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk nooit bewust geweten hoe het gedeelte ging vanaf het moment dat de kicks er op klappen ,omdat het gewoon hersenloos raggen was (en D-Sturb nooit draait op een moment dat ik pas aan m'n eerste biertje zit), dat is deze edit ook dus ik vind het helemaal best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2019 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HQ

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man, man, wat een herrie is dit... De gewone D-Sturb remix had nog iets, maar dit weer de zoveelste pingpong plaat met duizend kickrolls. :sick:

Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer. Onlangs een setje van D-Sturb bijgewoond en ik had gewoon hoofdpijn gekregen van al die verschillende soorten kicks en bliepjes. Zal wel weer de enige zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Helicaze schreef:
Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer.

:/

Wat? Je kan toch niet ontkennen dat D-Sturb hier echt geprezen wordt als een God. Mag allemaal, maar dan mag ik erop ingaan. Daarvoor dient een forum toch. Woordkeuze is hier misschien iets minder snugger, maar heb jij verder nog iets inhoudelijks te melden over de plaat? Je zal het vast fijner vinden anderen (al dan niet sarcastisch) te kakken te zetten. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wat? Je kan toch niet ontkennen dat D-Sturb hier echt geprezen wordt als een God. Mag allemaal, maar dan mag ik erop ingaan. Daarvoor dient een forum toch. Woordkeuze is hier misschien iets minder snugger, maar heb jij verder nog iets inhoudelijks te melden over de plaat? Je zal het vast fijner vinden anderen (al dan niet sarcastisch) te kakken te zetten. :kiss:


Woordenkeuze is gewoon triest. Heb verder weinig over de plaat te zeggen, want ik heb hem nog niet geluisterd. Wel leuk om te zien hoe (schouder)diep het zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind iets kut, anderen vinden het leuk, dus zij kunnen niet horen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik vind iets kut, anderen vinden het leuk, dus zij kunnen niet horen.

:lol:


Dinsdag na Origins
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 12:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind m niet veel aan, te chaotisch en klinkt als 13/12.

Kan eigenlijk alleen de melodieuze platen van D-Sturb enigszins waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Man, man, wat een herrie is dit... De gewone D-Sturb remix had nog iets, maar dit weer de zoveelste pingpong plaat met duizend kickrolls. :sick:

Het is er wel aan te zien dat hier op Hardtraxx veel hoofden schouderdiep in de anus van D-Sturb zitten, want horen lukt zo te zien niet meer. Onlangs een setje van D-Sturb bijgewoond en ik had gewoon hoofdpijn gekregen van al die verschillende soorten kicks en bliepjes. Zal wel weer de enige zijn. :lol:


Waar hoor jij hier pingpong kicks dan? Zal wel aan mij liggen maar ik vind dit totaal geen pingpong/bliepjes kicks. Als je dit over een apocalyptic darkness zou zeggen was het een ander verhaal. Kickrolls idd wel veel, als dat niet je ding is kan ik wel begrijpen dat je D-Sturb niks vindt.
En dat iedereen hier "schouderdiep in de anus van D-Sturb" zit is ook niet waar, zodra hij met een echte bliepjes track aankomt is daar evengoed kritiek op (zie apocalyptic darkness of testarossa).
Daarnaast steken zijn (meer melodieuze) tracks altijd goed in elkaar. En het meerendeel van zijn afgelopen paar releases en TBAs zijn gewoon precies het soort hardstyle dat hier over het algemeen goed in de smaak valt. Melodieus maar toch hard, Universe, Losing Myself, Anything, Sound Of Thunder Remix etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Ik vind iets kut, anderen vinden het leuk, dus zij kunnen niet horen.

:lol:


Dinsdag na Origins

Pleurt ff heel gauw een eind op richting RSU met deze opmerking pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Woordenkeuze is gewoon triest. Heb verder weinig over de plaat te zeggen, want ik heb hem nog niet geluisterd. Wel leuk om te zien hoe (schouder)diep het zit.

Mag jij vinden. Ik vind jouw manier van reageren op anderen ook triest. Het zit me trouwens niet diep. Dat is hoe jij het wil bekijken nu.

Rickzel schreef:
Dinsdag na Origins

Nee hoor. Niet iedereen die een keer iets negatief zegt is een junk. Origins was leuk trouwens.



Veel geroep, maar nog steeds niemand die het tegendeel bewijst. Het enige wat ik zie is "wat een baas", "driiiiiiive".

LV1, schelle en korte kicks die niet echt dreunen zegmaar "plopjes", kan het moeilijk anders beschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze kicks moet ik denken aan die (Bass Boosted) meuk op Youtube :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mag jij vinden. Ik vind jouw manier van reageren op anderen ook triest.

No u

Helicaze schreef:
Veel geroep, maar nog steeds niemand die het tegendeel bewijst. Het enige wat ik zie is "wat een baas", "driiiiiiive".

Wat moet er bewezen worden? Jij vind het niks, sommigen vinden het wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onnodige edit. Kicks beginnen een beetje te lijken op die van Radical Redemption. Zo een gekke brommende kick ofzo. Niet echt een verbetering.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks