Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Jammer dat D-sturb nu toch echt ook dit soort zaadkicks maakt. Dit album is helemaal niks voor mij.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Melodieën zijn top, maar gvd die kicks soms joh! :sick:
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Durfde al niet echt hyped hiervoor te zijn, ookal vind ik platen als Focus, Pull The Killswitch en bepaalde stukken van Open Your Eyes en Drown heel tof. Vrees dat dit album voor een kwart sterke melodieën en climaxen wordt, en voor de rest een geforceerd kickroll festijn. Deze teaser bevestigt ook wel redelijk mijn verwachtingen.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Stinus wrote:Melodieën zijn top, maar gvd die kicks soms joh! :sick:
Eens, de kicks van beide heren vond ik nooit hun sterkste punt, maar dit is niet best.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Goeie combinatie van deze twee
Album gaat vast dik worden
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
Veel klinkt best goed, maar wordt vervolgens compleet verpest door die piekicks :/
Terwijl ze beide wel degelijk goede kicks hebben.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 6 days ago
Delt-A wrote:Veel klinkt best goed, maar wordt vervolgens compleet verpest door die piekicks :/
Eens. Vind het alleen kwalitatief veel minder klinken dan ik van D-Sturb gewend ben helaas, al is het even afwachten tot het hele album te beluisteren is
Last edited by FransBezig on 08 Dec 2019 21:44, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Die mashup.

Wat kut.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Bij de eerste plaat van die 2e mashup had ik nog best hoop vanwege de reversed bass, maar wat daarna komt is het voor mij gewoon totaal niet. Terwijl er bij alle platen soms wat leuke elementen zitten, ga ik dit album waarschijnlijk links laten liggen.
L
Hardtraxxer
92 posts member since 2019
last seen 9 days ago
Hoop dat er genoeg D-Sturb melodie te horen is.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Delt-A wrote:Veel klinkt best goed, maar wordt vervolgens compleet verpest door die piekicks :/
dit echt.. zo jammer want t verpest voor mij gewoon t hele album eigenlijk. T is even afwachten of er track tussen zitten die helemaal geen piepkicks hebben maar ik hou mn verwachting al heel erg laag..
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Waarom toch telkens die spuuglelijke piepkickjes... Zo goedkoop dat het een track voor mij meteen verpest. En dat vind ik jammer, omdat de tracks genoeg elementen bevatten die ik wel vet vind, zoals de rest van de kicks en de melodieën.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Hit The Ground hoort hier ook bij.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 6 days ago
View on SoundCloud

Net het hele album even doorgenomen. Eigenlijk geen één plaat waar ik echt iets voor voel. De meeste platen missen gewoon drive en een goede melodie die blijft hangen, of ze worden verpest door de kicks. Had hier toch wel meer van verwacht aangezien D-Sturb een uitstekend jaar achter de rug heeft waar ik eigenlijk alles in dit album mis wat ik normaal in zijn platen zo vet vind.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Vind Take On The World nog wel te pruimen, maar dat komt eigenlijk alleen door de sterke melodie. Alle tracks bevatten zulke lelijke kicks dat ik het bij 1x luisteren houd :/
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 8 days ago
Vind het een tof album geworden. Niet iedere track echt iets voor mij, maar wel een paar heerlijke rammers. Hoor alleen wel meer Warface dan D-Sturb hierin.

Hoop zo dat D-Sturb nog eens met een solo album komt, daar wacht ik met smart op. :thumbup:
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Jammer dat het maar 10 tracks zijn, maar ze zijn wel vet. Dik album geworden. Coole melodieën, kickrolls etc. Ja blij met deze :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Mega dik album :worship:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 10 hours ago
Heb echt niks met Warface, dus ligt het album mij niet zo. Zitten 1 of 2 platen tussen die ik nog eens op zal zetten, maar voor de rest wordt het meeste verpest door die vage rare kicks. Zie liever een solo album van D-Sturb met zn Ancient stijltje.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:Mega dik album :worship:
Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
THArdstyler wrote:
Kost je een beetje kont kussen maar dan verdien je wel plekje op de lijn omhoog.
De hele hardstyle scene is kont kussen, dus dat hoort er gewoon bij anders kwamen heel veel namen niet verder.. :P

Over dit album. Denk dat ik die mening beter voor mijzelf kan blijven houden..
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
THArdstyler wrote:
Of hij vindt het album gewoon goed? Is maar een idee.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Met wat normalere kicks had dit een dik album kunnen worden. Nu is het beetje 50/50 voor mij. Vooral 2e helft van het album zijn de kicks verschrikkelijk.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Pedaalemre wrote:
THArdstyler wrote:
Of hij vindt het album gewoon goed? Is maar een idee.
O zal volgende keer grapje wel naar rick via app sturen mijn ekskuses