Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 20:06 

Hardtraxx Elite

Moet je nagaan dat Firestorm nog geen jaar geleden is uitgebracht. Meen nog te lezen dat hij 4 weken over die kick heeft gedaan. Snap best dat je zoveel werk dan niet na één track al weggooit, maar 4-5 tracks hetzelfde kunstje gaat echt vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 20:47 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Raar verhaal, vind het verder ook niet echt wat voor hem. Zo komt ie iig niet over.

Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer. Start is met een lege soundbank voor de gein. Dat eindeloos hergebruiken van gebruikte geluiden begint toch op je zenuwen te werken. Laat staan als je opbouw ook steeds hetzelfde is.

Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?

Dit inderdaad.
Alleen Revelation vond ik wel sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 09:47 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?

Op zn album staan er redelijk wat, Inevitable bijvoorbeeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Oblivion :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:40 

Hardtraxxer

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:

Oh ja, thanks! Erg sterke plaat, was m vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:24 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Jaron de Keyzer
Had gehoopt op een nieuwe kick + sounds die meer bij deze track passen. Word je zelf soms niet moe van het hergebruiken van sounds? Is pure interesse niet als sneer bedoeld smile-emoticon

Digital Punk
Hey Jaron , Bedankt voor je vraag en interesse. Ik denk dat je zoiezo de Full track moet luisteren om een goed oordeel te geven. Ik heb het origineel in zijn waarde gelaten naar mijn mening, daarnaast is hij anders dan het origineel, wat niet per see beter hoeft te zijn natuurlijk. Smaken verschillen.
Ik vind het origineel fantastisch alleen draai ik hem niet meer in de hedendaagse sets. Toen Alpha2 mij vroegen voor deze vond ik het een mooie kans de plaat weer te kunnen draaien nadat ik hem geremixed had.
Over het hergebruik van kicks en Sounds. Dit is geen hergebruikte kick, hoogstens een afgeleide van mijn kick chain. Qua sounds zijn dit sounds vanaf de basis opgebouwd. Het komt natuurlijk uit mijn studio met het Digital Punk sausje. Grtz Rene smile-emoticon
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 16:35 

Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Citaat:
Jaron de Keyzer
Had gehoopt op een nieuwe kick + sounds die meer bij deze track passen. Word je zelf soms niet moe van het hergebruiken van sounds? Is pure interesse niet als sneer bedoeld smile-emoticon

Digital Punk
Hey Jaron , Bedankt voor je vraag en interesse. Ik denk dat je zoiezo de Full track moet luisteren om een goed oordeel te geven. Ik heb het origineel in zijn waarde gelaten naar mijn mening, daarnaast is hij anders dan het origineel, wat niet per see beter hoeft te zijn natuurlijk. Smaken verschillen.
Ik vind het origineel fantastisch alleen draai ik hem niet meer in de hedendaagse sets. Toen Alpha2 mij vroegen voor deze vond ik het een mooie kans de plaat weer te kunnen draaien nadat ik hem geremixed had.
Over het hergebruik van kicks en Sounds. Dit is geen hergebruikte kick, hoogstens een afgeleide van mijn kick chain. Qua sounds zijn dit sounds vanaf de basis opgebouwd. Het komt natuurlijk uit mijn studio met het Digital Punk sausje. Grtz Rene smile-emoticon

Die Digital Punk lult ook als brugman, wat een onzin die laatste 2 zinnen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:08 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Die Digital Punk lult ook als brugman, wat een onzin die laatste 2 zinnen.. :thumbdown:

Wie zijn wij om DP niet te geloven, als hij dat zelf zegt? Het antwoord zit 'm meer hier in:

TiMOTHYb schreef:
Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer.

Daarbij is het 'veilig' om een bepaalde succesformule te herhalen en dus geen échte nieuwe dingen te proberen. Jammer, maar ik heb nog steeds de hoop dat DP ooit weer met iets aankomt dat aanspreekt en vernieuwend is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:09 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Raar verhaal, vind het verder ook niet echt wat voor hem. Zo komt ie iig niet over.

Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer. Start is met een lege soundbank voor de gein. Dat eindeloos hergebruiken van gebruikte geluiden begint toch op je zenuwen te werken. Laat staan als je opbouw ook steeds hetzelfde is.

Vind radiant met Crypsis nog altijd super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:26 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:

Daarbij is het 'veilig' om een bepaalde succesformule te herhalen en dus geen échte nieuwe dingen te proberen. :)

Het is ook niet erg om een kick, waar hij 4 weken aan gewerkt heeft, vaker te gebruiken. Digital Punk slaat echter door. We hebben nu met Firestorm, Black Demon Remix, Hard Bass Junkie Remix, een deel van My God dat duidelijk op Firestorm lijkt en het stukje van deze track elke keer hetzelfde gehoord. Dat is in mijn ogen echt teveel.

Hij kan daar zelf toch ook niet achter staan door continu 'veilig' te produceren voor het grote publiek? Ik kan me dat niet voorstellen en dat moet toch gaan vervelen in de studio. Bovendien wil je toch experimenteren en nieuwe sounds ontdekken als producer? Hij gebruikt de laatste 2 jaar constant dezelfde formule, kick en sounds.

Maar goed, smaken verschillen en wellicht vindt hij dit echt vet, maar ik kan het me niet voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:36 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez gebruikt toch ook sinds Year of Summer zijn huidige kick. En daar zeikt niemand over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:58 

Lenny schreef:
Wildstylez gebruikt toch ook sinds Year of Summer zijn huidige kick. En daar zeikt niemand over.

de year of summer kick is echt wel anders dan de kick die die nu gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

Ik vind t bij wildstylez minder vervelend omdat hij de sounds eromheen veranderd. Plus ik ben nog steeds van mening dat je met melodieën meer variatie hebt dan screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?

Dat lijkt me wel hoor, is gewoon goed mogelijk. Ik vind dat Digital Punk tot en met 2013 een stel platen heeft geproduceerd die echt heel erg vet waren. Daarna is het helaas heel erg snel bergafwaarts gegaan, en daarbij ook zijn dj-sets. De nieuwe producties zitten, in ieder geval qua originaliteit, ver onder het niveau van 2013<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 22:38 

Hardtraxxer

Genoeg negatieve reacties op facebook, hopen dat ie zelf ook een keer inziet dat ie niet nog langer ze sounds kan blijven uitmelken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Revelation, Creatures Of The Night, Punk Soul Brother
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 14:24 

Donateur

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:

Bedankt voor de inzendingen. Dit vind ik dan nog de vetste. Plaat uit 2011 alweer onderhand..

pim0412 schreef:
TiMOTHYb schreef:
M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?

Dat lijkt me wel hoor, is gewoon goed mogelijk. Ik vind dat Digital Punk tot en met 2013 een stel platen heeft geproduceerd die echt heel erg vet waren. Daarna is het helaas heel erg snel bergafwaarts gegaan, en daarbij ook zijn dj-sets. De nieuwe producties zitten, in ieder geval qua originaliteit, ver onder het niveau van 2013<.

Dat het mogelijk is ontken ik niet. Ik verwacht het alleen niet meer, gezien wat jij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:09 

Hardtraxx Elite

Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force Remix):

https://www.facebook.com/a2records/vide ... 604268677/

Dit vind ik dan weer heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

Ik ook. als de melodie terugkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 22:40 

Hardtraxx Addict

dat gebeurt, althans dat zei edward op zijn instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Survivors remix lijkt inderdaad goed te doen ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 23:56 

Hardtraxx Veteran

Bah, die Jaron de Keyzer... wat een hater.

:lol:

Nee prima reactie, en prima antwoord van DP, wie zijn wij om te denken dat deze redenatie niet gewoon oprecht is hoe hij over de track en zo'n remix denkt.

Niet iedereen wil zich elke keer herontdekken en de grenzen verleggen, hij heeft jaren lang een "net-niet" carriere gehad bij Tillt waarin hij een aantal pareltjes heeft gemaakt, ik snap best dat hij de huidige raw hype en het succes dankzij z'n unleashed podcast wat langer wilt vasthouden, dus waarom ineenkeer iets drastisch veranderen dat blijkbaar werkt bij 75% van z'n publiek?

Ik wil niet de moraalridder uithangen, en ik vind het allemaal ook niet geweldig, maar ik begrijp de denkwijze, en ik neem het hem eerlijk gezegd niet kwalijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 09:19 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force Remix):

https://www.facebook.com/a2records/vide ... 604268677/

Dit vind ik dan weer heel vet!

Niet verwacht van E-Force, maar daarom ook niet minder vet. Leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 19:23 

Hardtraxxer

Ik had ergens op facebook gelezen dat dit op 20 juni wordt released maar ik kan fout zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 22:13 

Hardtraxx Veteran

Ran-D draaide de Survivors remix net op Defqon, wauw :loving:
Is gewoon een melodie climax.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle