Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 20:26 

Hardtraxxer

neem aan dat DP dan die let it go remix gaat maken?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2015 20:46 

Hardtraxxer

Digital Punk & B-Front - Spectral (Alpha² Remix)
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:08 

Hardtraxx Veteran

Op https://www.facebook.com/djdigitalpunk staat de remix van Let It Go van Digital Punk.
Anticlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:14 

Hardtraxx Elite

Firestorm-kick weer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:21 

Hardtraxxer

Ben een beetje klaar met Digital Punk zowel zijn live setjes als tracks doen me helemaal niets meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:29 

Hardtraxxer

Wat saai zeg, die DP remix.
Stukje (veel herbruikte) kick met een standaard screechje. Vervolgens stukje melodie (waar wel erg weinig mee gespeeld is ten opzichte van t orgineel) met dezelfde kick.

Is dan weliswaar niet het hele nummer dat je hoort, maar afgaande op de vorige tracks van DP, is mijn oordeel op de preview hetzelfde als de gehele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:50 

Hardtraxxer

Ennnn Digital Punk doet opnieuw hetzelfde... Wat een verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:08 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

het is zo makkelijk scoren tegenwoordig bij dat massa volk dat dit soort artiesten gewoon niet eens meer de moeite nemen om iets origineels/boeiends te produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:31 

Hardtraxxer

yowan schreef:
het is zo makkelijk scoren tegenwoordig bij dat massa volk dat dit soort artiesten gewoon niet eens meer de moeite nemen om iets origineels/boeiends te produceren

Inderdaad, je ziet ook gelijk reacties op zijn Facebook als: 'klinkt weer heerlijk', 'love this track' en 'like like en nog eens like klinkt echt lekker.'

Onbegrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:38 

Hardtraxx Veteran

Het doet me wel goed dat vrijwel het grootste gedeelde van zijn FB reacties negatief zijn. Dit kan echt niet meer, uitgenepen herrie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:03 

Hardtraxx Addict

Zelfs de FB reacties zijn niet eens positief
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:30 

Hardtraxx Addict

Echt kut in het kwadraat dit, Digital Punk heb ik bij deze afgeschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
yowan schreef:

Inderdaad, je ziet ook gelijk reacties op zijn Facebook als: 'klinkt weer heerlijk', 'love this track' en 'like like en nog eens like klinkt echt lekker.'

Onbegrijpelijk.

Ik zie juist nu ook dat op FB de reacties ook niet positief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:40 

Hardtraxxer

Hahaha, hoe triest. Volgens mij heeft hij alle negatieve reacties verwijderd. Wat een kleuter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:47 

jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:49 

Hardtraxx Elite

Haha, inderdaad zeg. Triest. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:54 

Hardtraxx Addict

Hahaha het is nog echt waar ook, wat een zielepoot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:56 

ik heb er maar eens wat van gezegd, kijken hoe lang die er staan blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 19:14 

en alle negatieve reacties zijn er weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 19:39 

Citaat:
Hey Jeffrey, de reacties worden niet verwijderd. Smaken verschillen, ik sta er 100% achter en iedereen is vrij om zijn mening te uiten. Ik respecteer alle meningen zolang het maar respectvol is. Grtz Rene

de reatie van digital punk op
Citaat:
sneu hoor alle negatieve reacties verwijderen
van mij

ik vind het maar vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 19:47 

Donateur

Geef eens aan wat er verwijderd is. Of een screenshot ofzo. Als het binnen de perken was en daadwerkelijk verwijderd is het weer lekker eng allemaal zeg.

Edit; zie dat ze er 'weer zijn'. Waarschijnlijk gewoon 'opgekropt' en enkel de meest populaire reacties weergeven denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 19:52 

TiMOTHYb schreef:
Geef eens aan wat er verwijderd is. Of een screenshot ofzo. Als het binnen de perken was en daadwerkelijk verwijderd is het weer lekker eng allemaal zeg.

Edit; zie dat ze er 'weer zijn'. Waarschijnlijk gewoon 'opgekropt' en enkel de meest populaire reacties weergeven denk ik.

okk als je alle reacties liet zien waren ze weg, daarnaast reageert dp gelukkig normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 20:00 

Donateur

Raar verhaal, vind het verder ook niet echt wat voor hem. Zo komt ie iig niet over.

Track; DP 28.0. Ik snap niet zo goed dat je jezelf (en je hard/software) niet opnieuw wil ontdekken als producer. Start is met een lege soundbank voor de gein. Dat eindeloos hergebruiken van gebruikte geluiden begint toch op je zenuwen te werken. Laat staan als je opbouw ook steeds hetzelfde is.

Wat is trouwens een solo met een goede melodie van DP? M.a.w. kun je wel iets anders verwachten dan dat hij nu aflevert?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle