Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Digital Punk Remix is niet mijn ding, wel + punten voor het in zijn waarde laten van het origineel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 12:52 
 
Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
Kiloknaller schreef:
Dat gebash op DP gaat misschien soms wat ver maar over deze track is het terecht! Man wat heeft hij hier een pareltje verkracht zeg :oh:

Mag ik vragen waarom dat gebash in jouw ogen soms te ver gaat? Het is toch volkomen terecht? Tenminste, dat vind ik. Hij doet letterlijk al 2 jaar hetzelfde. Neem de remixen van Hard Bass Junkie, Black Demon en deze. Het is lachwekkend. Verder heb je nog de climax in My God dat letterlijk een kopie van Firestorm is. Het is geen geheim wie daar verantwoordelijk voor is. Dan heb je nog zijn setjes. Dat is net zo erg als zijn tracks, want daar zit ook 0,0 variatie in.

Het wordt eens tijd dat Digital Punk de nodige kritieken krijgt, want anders gaat hij zo de komende jaren vrolijk verder. Zelfs op Facebook beginnen mensen zich al kritisch te uiten.

Amen, helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Vind de dp remix echt kut, hele sfeer in het origineel is voor mijn gevoel weg en deze sounds passen er totaal niet bij :/


Precies dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawmon schreef:

:drool:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Remix van Let it Go doet me niets, maar ik had niet anders verwacht. Ik kan niet 1 2 3 iemand verzinnen die deze plaat kon verbeteren. Leuke poging, maar helaas mislukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let It Go origineel heeft me nooit wat gedaan. Saaie plaat met slappe kicks imo.
Deze remix brengt daar al wat verbetering in. Kicks klinken weer prima en die saaie synth van het origneel is weggewerkt. Sounds in de mid-intro vind ik wel vervelend omdat standaard scherpe screech verhaal.

E-Force remix is best verfrissend alleen hij pakt me niet echt. Wel pluspunten voor de originaliteit en elementen van het origineel meenemen in de remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


HQ :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 19:36 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: Ed z'n remix van Survivors is zo onwijs goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
:worship: Ed z'n remix van Survivors is zo onwijs goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
:worship: Edward z'n remix van Survivors is zo onwijs goed gelukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 03:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
corneelwr schreef:
:worship: Edward Aandewiel z'n remix van Survivors is zo onwijs goed gelukt!

???
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er inderdaad nog netter uit ja, flux
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die remix van Survivors is inderdaad goed gelukt..

De rest :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de remix van Survivors ook redelijk.
Toch zet ik van alle 4 liever het origineel op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
jaron123 schreef:
corneelwr schreef:
:worship: MENEER Eduardus Aandewiel z'n remix van Survivors is zo onwijs goed gelukt!

???
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin me te irriteren aan tracks van Digital Punk. Ik heb het idee alsof ie alles na Firestorm heeft gerecycled :/ Nu ook weer met deze remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Begin me te irriteren aan tracks van Digital Punk. Ik heb het idee alsof ie alles na Firestorm heeft gerecycled :/ Nu ook weer met deze remix

Dat doet 'ie ook.

Ik erger me er ook aan dat mensen niet snappen dat je 'irriteren' gebruikt als jij het lijdend voorwerp bent (zulke mensen irriteren me), en 'ergeren' als jij het onderwerp bent (ik erger me aan dat soort mensen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
klapstoel schreef:
Begin me te irriteren aan tracks van Digital Punk. Ik heb het idee alsof ie alles na Firestorm heeft gerecycled :/ Nu ook weer met deze remix

Dat doet 'ie ook.

Ik erger me er ook aan dat mensen niet snappen dat je 'irriteren' gebruikt als jij het lijdend voorwerp bent (zulke mensen irriteren me), en 'ergeren' als jij het onderwerp bent (ik erger me aan dat soort mensen).


Bedankt voor je verbetering. Ik zal eraan denken de volgende keer. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga nu iets doen wat volgens de meeste hier "Vloeken in de kerk" is....

De remix van Fragments: Ik vind de kicks van X-Pander steeds meer kracht krijgen, waar ze voorheen kracht misten krijgt hij dat er mooi in. de anti climax vind ik eerlijk gezegd best lekker en daarbij de melo climax klinkt voor mij ook heerlijk. :woot:

De remix van Spectral: Dit is mijn all time favo, En deze remix slaat bij mij geen flater. Super heerlijk dat ze die schreeuwende screeches zo hebben gehouden als het origineel, geeft bij mij een lekkere bak drive en energie mee. over de kick ben ik zeer te spreken want ik vond dat in het origineel naar de tracks van nu te kijken wel een beetje wat dof. al met al een zeer geslaagde remix :worship:

De remix van Let It Go: Tegen bijna iedereen hier op t forum in vind ik de kicks wel lekker, aan de andere kant dit is wel steeds hetzelfde doen zoals wat de meeste mensen hier beweren. maar naar deze track los gekeken vind ik het een lekkere energieke track die het op ieder systeem goed doet. :thumbsup:

De remix van Survivors: Waar E-Force mij mee kon pakken in andere tracks met een behoorlijk galmende punch en een behoorlijk zware nasleep (de tail) doet me deze niet veel. vind het origineel juist beter als dit (alweer vloeken in de kerk) hij heeft de melo goed intact gehouden maar alsnog vind ik het een beetje leeg klinken op een of andere manier.

Dit was mijn mening en daar zult u het mee moeten doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 17:33 
 
Hardtraxxer

Re-Shock schreef:
Ik ga nu iets doen wat volgens de meeste hier "Vloeken in de kerk" is....

De remix van Fragments: Ik vind de kicks van X-Pander steeds meer kracht krijgen, waar ze voorheen kracht misten krijgt hij dat er mooi in. de anti climax vind ik eerlijk gezegd best lekker en daarbij de melo climax klinkt voor mij ook heerlijk. :woot:

De remix van Spectral: Dit is mijn all time favo, En deze remix slaat bij mij geen flater. Super heerlijk dat ze die schreeuwende screeches zo hebben gehouden als het origineel, geeft bij mij een lekkere bak drive en energie mee. over de kick ben ik zeer te spreken want ik vond dat in het origineel naar de tracks van nu te kijken wel een beetje wat dof. al met al een zeer geslaagde remix :worship:

De remix van Let It Go: Tegen bijna iedereen hier op t forum in vind ik de kicks wel lekker, aan de andere kant dit is wel steeds hetzelfde doen zoals wat de meeste mensen hier beweren. maar naar deze track los gekeken vind ik het een lekkere energieke track die het op ieder systeem goed doet. :thumbsup:

De remix van Survivors: Waar E-Force mij mee kon pakken in andere tracks met een behoorlijk galmende punch en een behoorlijk zware nasleep (de tail) doet me deze niet veel. vind het origineel juist beter als dit (alweer vloeken in de kerk) hij heeft de melo goed intact gehouden maar alsnog vind ik het een beetje leeg klinken op een of andere manier.

Dit was mijn mening en daar zult u het mee moeten doen :P


Ben het hier helemaal mee eens, ben ook blij dat in alle 4 de tracks een climax voorbij komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Re-Shock schreef:
Ik ga nu iets doen wat volgens de meeste hier "Vloeken in de kerk" is....

De remix van Fragments: Ik vind de kicks van X-Pander steeds meer kracht krijgen, waar ze voorheen kracht misten krijgt hij dat er mooi in. de anti climax vind ik eerlijk gezegd best lekker en daarbij de melo climax klinkt voor mij ook heerlijk. :woot:

De remix van Spectral: Dit is mijn all time favo, En deze remix slaat bij mij geen flater. Super heerlijk dat ze die schreeuwende screeches zo hebben gehouden als het origineel, geeft bij mij een lekkere bak drive en energie mee. over de kick ben ik zeer te spreken want ik vond dat in het origineel naar de tracks van nu te kijken wel een beetje wat dof. al met al een zeer geslaagde remix :worship:

De remix van Let It Go: Tegen bijna iedereen hier op t forum in vind ik de kicks wel lekker, aan de andere kant dit is wel steeds hetzelfde doen zoals wat de meeste mensen hier beweren. maar naar deze track los gekeken vind ik het een lekkere energieke track die het op ieder systeem goed doet. :thumbsup:

De remix van Survivors: Waar E-Force mij mee kon pakken in andere tracks met een behoorlijk galmende punch en een behoorlijk zware nasleep (de tail) doet me deze niet veel. vind het origineel juist beter als dit (alweer vloeken in de kerk) hij heeft de melo goed intact gehouden maar alsnog vind ik het een beetje leeg klinken op een of andere manier.

Dit was mijn mening en daar zult u het mee moeten doen :P


Ben het hier helemaal mee eens, ben ook blij dat in alle 4 de tracks een climax voorbij komt.


Ik heb dat niet goed aangegeven in mijn recensie maar inderdaad, heel goed dat de climaxen aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
beter als dit (alweer vloeken in de kerk)


Dit is inderdaad vloeken in de kerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Re-Shock schreef:
beter als dit (alweer vloeken in de kerk)


Dit is inderdaad vloeken in de kerk


Bedankt leraar Nederlands, Zal t de volgende keer meenemen in mijn spelling.

M.V.G. Re-Shock
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle