Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan alleen een LQ filmpje over deze plaat vinden op RSU, maar uiteraard louter positieve reacties... Man, man, man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 15:12 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog nooit zo'n slechte plaat gereleased zien worden door een toch wel 'gevestigde' naam in de scene.
Jezus wat triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vergeleken met dit is zelfs Brutalized een goeie plaat. Dit is toch wel echt het dieptepunt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Even een leuke quote van Gearbox hier over Unresolved een paar jaar terug.

Gearbox schreef:
With popularity comes expectation. You are not so disapproving of Unresolved as you are of the masses of fans who continue to buy, support and follow Unresolved. This is because you guys are at the forefront of new music always, and won't be impressed by the same sound on countless number of occasions. Unresolved is doing what hundreds of other producers are doing right now by producing a similar sound to what is currently popular, he is just doing it much better than the hundreds of others.

At Gearbox, we wish to be at the forefront of new sounds, pushing out creative, innovative, and visionary music, but we also have an ethos which is to nurture talent and help it progress. We have some artists who are creative geniuses, but are lacking a real quality in final sound, and we also have artists who have excellent productions qualities, but are lacking originality. We will continue to stand by our artists and help them progress to the next level.

Also, Unresolved appeals to the masses, and without his influence within Gearbox, Gearbox would not be on the radar of such a large audience now. We are incredibly thankful for all of Unresolved's work at Gearbox, despite the fact he is not appealing to a die hard crowd, he is appealing to a group of fans that Gearbox may not have reached without influence.

I can assure everyone that is concerned, that Gearbox will continue to work with Unresolved and all our artists to strive towards creating inventive, original and banging hardstyle that everyone can enjoy. We are actually working on a project right now that will illustrate this message perfectly.

For those who are disappointed with this release, don't be disheartened for our future releases and plans.

:beer:


En dit er vlak na.

Gearbox schreef:
Kiloknaller schreef:
Gearbox schreef:
Unresolved is doing what hundreds of other producers are doing right now by producing a similar sound to what is currently popular, he is just doing it much better than the hundreds of others.


I'm sorry but you lost me at this point.. :x What makes him better than the hundreds of others?

Production quality.


Ach lees dit topic maar eens, best grappig met Gearbox en Unresolved zelf er in:

hardstyle-releases/unresolved-raw-soldiers-ep-gbd119-t50046-50.html?hilit=Unresolved
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHA reageren ze met 'production quality' :lol: zelfs een satirische plaat als Maren-Kessel Tunnelrave zit technisch beter in elkaar (niet negatief bedoeld tov die plaat uiteraard, maar van iemand met de populariteit van Unresolved verwacht je toch meer) - als iets in Unresolved z'n platen droevig ondermaats is is t de production quality wel. Hoe die kicks ook pitchen in deze plaat, lijkt gewoon serieus een grap, alsof hij ons keihard trollt. Fucking vage switches in de toonhoogte.. Nee, die Gearbox labelbaas heeft echt schijt in z'n oren. Ik word toch echt kotsmisselijk van het feit dat dit soort stront op die manier verdedigd wordt. Zeg dan gewoon enkel 'het slaat aan, en daar gaat het om'. Maar 'What makes him better than the hundreds of others? Production quality' :lol: :lol: Geef mij maar een touw.

Dit reageerde Gearbox ook in dat topic :lol:

Citaat:
My point was that Unresolved's quality of finish, is far superior to almost all other up and coming producers in the raw scene, as well as many established producers within raw.


Godverdomme ik verlaat dit topic voordat ik nog een ban krijg want er komen nu zoveel enge woorden in me op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Ergens geven dit soort platen mij best voldoening over mijn leven. Je moet namelijk toch wel heel gelukkig in het leven staan als je dit door je speakers hoort komen en je jezelf niet direct van een brug af wilt gooien...toch weer een soort van bevestiging dat het verder goed gaat.


Ik ga wel voor een trein liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Godverdomme ik verlaat dit topic voordat ik nog een ban krijg want er komen nu zoveel enge woorden in me op :lol:

Story of my life :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ge-pingpong in de mid-intro is nog best grappig ^^, maar daarna had het wel afgelopen mogen zijn. De 2 anti's zijn gewoon niet spannend als je het hele nummer hetzelfde riedeltje/truckje blijft herhalen. Vind dat er ook niet erg veel drive in de plaat zit, dat helpt ook niet mee.

Hoop dat hij snel wat van zijn nieuwe, wat meer melodieuze platen gaat releasen. Sommigen daarvan klonken wel erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo slecht dat ik eigenlijk niet weet wat ik erover moet zeggen. Kunnen we niet gewoon stoppen met het posten van dit soort shit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Mogen we Avicii terug in ruil voor deze kut smeagol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hier spontaan scheel van kijken, wat een droefenis. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2018 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: TOTY

nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pompen maar :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van deze plaat krijg ik gewoon zin om te gaan spookrijden op de Duitse autobahn! TOTY materiaal dit! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 18:36 
 
Hardtraxxer

Heel triest dit.. :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha dit ga je niet menen :lol:

makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik las net een reacties dat Yes! van Rooler niet al te veel positieve reacties kreeg op RSU, ik ben toch wel benieuwd hoe dit dan wordt ontvangen xd



Serieus, iemand uit RSU hou ons op de hoogte. Nu ben ik ook echt heel benieuwd.


Reacties daar zijn ook niet al te best
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 20:00 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan naar producers-corner/eigen-producties-test-snippets-t20617.html
Wat een troep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2018 22:47 
 
Hardtraxx Crew

:bomb: :bomb: :drool: :drool: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 09:27 
 
Hardtraxxer

Deze track komt met stipt op nummer 2 bij mij achter de jodelsong van da Tweekaz in de top 3 meest verschrikkelijke hardstyle tracks uit 2018. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vyral in RSU over deze track:

Citaat:
Moos Schwerdfeger: Waardeloos. Geen samenhang, kick tonen slaan nergens op etc. etc. En dan ben ik niet eens begonnen over de mensen die dit daadwerkelijk vette muziek vinden. #newgeneration


Citaat:
Moos Schwerdfeger: Ik zeik niet graag 'collega's' af. Maar ik wil graag dat de scene mooi blijft. En deze schijf is gewoon geen goede bijdrage. Slecht geknipte vocal, intro sluit waardeloos aan op de drop. Valse pitchkicks. Screech over de 'climax' valt weg en is alleen maar schel. Het enige vette vind ik doe haperende synth in de breaks. En ook daarin zit weer 0 variatie in. Om het nog even wat verder toe te lichten.


:thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle