HAHAHA reageren ze met 'production quality'

zelfs een satirische plaat als Maren-Kessel Tunnelrave zit technisch beter in elkaar (niet negatief bedoeld tov die plaat uiteraard, maar van iemand met de populariteit van Unresolved verwacht je toch meer) - als iets in Unresolved z'n platen droevig ondermaats is is t de production quality wel. Hoe die kicks ook pitchen in deze plaat, lijkt gewoon serieus een grap, alsof hij ons keihard trollt. Fucking vage switches in de toonhoogte.. Nee, die Gearbox labelbaas heeft echt schijt in z'n oren. Ik word toch echt kotsmisselijk van het feit dat dit soort stront op die manier verdedigd wordt. Zeg dan gewoon enkel 'het slaat aan, en daar gaat het om'. Maar 'What makes him better than the hundreds of others? Production quality'

Geef mij maar een touw.
Dit reageerde Gearbox ook in dat topic
My point was that Unresolved's quality of finish, is far superior to almost all other up and coming producers in the raw scene, as well as many established producers within raw.
Godverdomme ik verlaat dit topic voordat ik nog een ban krijg want er komen nu zoveel enge woorden in me op