Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

En dat zouden mede-dj's vaker moeten doen ipv altijd dat politiek correcte gedoe over collega's. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unresolved op z'n eigen pagina:

Citaat:
So,finally i can breath a bit after the storm of "Sacrifice" ,man man,i never had that much love/hate comments in my whole career,a lot of love but also a lot of hate,what is wrong with people? is that hard don't listen to my music if you don't like it? we go from "best track of 2018" to "shitties raw by 9 years old track ever made,tunnelrave is better m8 xDdddd!!!111 " ,if i would do same shit over and over again for the last 4 years nobody will speak a word and nobody will care,but since i try to do something different than others i have to go through all this shit, the sad part is that i see people on my friendlist complaining about this,just to be clear,i don't want to open my facebook and see negative comments about my music,if you're here just to hate ,please unfriend me so we can have all a better life

Jealousy is a motherfucker


Blijkbaar kan iemand niet zo goed tegen kritiek xd

OT: ik heb het zowaar voor elkaar gekregen de hele track te luisteren. Maar man man man wat is dit slecht. Ik vraag me oprecht af hoe je niet kan horen dat dit vals is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groot gelijk!! Positive Vibes only, live laugh love en carpe diem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij slaat de plank echt op elk vlak mis.

- Dit is helemaal niet uniek. Die pingpong kicks hebben D-Sturb, Malice en nog wel wat anderen al gebruikt in tig andere platen. Sacrifice is gewoon een nog slechter uitgevoerde variant ervan.
- Als je 4 jaar steeds maar weer dezelfde sounds recycled gaan mensen daar echt wel moe van worden hoor.
- Dus mensen die jou niet persoonlijk kennen, maar die jij toch toegevoegd hebt op facebook mogen geen kritiek hebben op jouw platen?
- Hij wil zijn Facebook open doen en geen negatieve berichten lezen over zijn muziek. Ok...

Wat een grap die man. Het wordt tijd dat iemand van bovenaf dit soort "artiesten" gaat boycotten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kind zeg, waar ben je als artiest ook mee bezig als je niet tegen kritiek kunt. Ik snap best dat als het persoonlijk wordt, dat je er geen zin in hebt. Maar comments als die van Vyral moet ie gewoon accepteren en eventueel van leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
zelfs een satirische plaat als Maren-Kessel Tunnelrave zit technisch beter in elkaar


Citaat:
we go from "best track of 2018" to "shitties raw by 9 years old track ever made,tunnelrave is better m8 xDdddd!!!111


Umad bro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een held is het ook.

H8trs xje rgsbvn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Snap nu wel waarom hij een eigen label is gestart, niemand van hoger af die zegt dat iets niet om aan te horen is en niet uitgebracht zal worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Unresolved op z'n eigen pagina: verhaal


Wat een ontzettende droef :lol: Ik zie het bericht niet meer staan trouwens :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sow is het maar net unresolved fuk de haters!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Piotr Wójcik persoonlijke FB (Chaotic Spirit):

Citaat:
What kind of music is this?


Unresolved:

Citaat:
is that kind of music that you can't make it even in 20 years of music learning


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Pedaalemre schreef:
zelfs een satirische plaat als Maren-Kessel Tunnelrave zit technisch beter in elkaar


Citaat:
we go from "best track of 2018" to "shitties raw by 9 years old track ever made,tunnelrave is better m8 xDdddd!!!111


Umad bro?

Wat een megaclown is deze man. Hij weet dondersgoed uit het verleden wat het gros van Hardtraxx van zijn muziek denkt. Ga het dan ook niet opzoeken als je weet dat je zelf niet tegen kritiek kan. Vraag me oprecht af wat je dan verwachtte, of je moet wel heel erg narcistisch zijn. Verder eens met Helicaze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Piotr Wójcik persoonlijke FB (Chaotic Spirit):

Citaat:
What kind of music is this?


Unresolved:

Citaat:
is that kind of music that you can't make it even in 20 years of music learning


:lol: :lol: :lol:

Toch wel echt de grootste grap van de scene deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
En dat zouden mede-dj's vaker moeten doen ipv altijd dat politiek correcte gedoe over collega's. :worship:


Mee eens! Want ik wil niet weten hoeveel van zijn "collega's" nu keihard in een deuk liggen achter z'n rug om.. En daar schiet ie natuurlijk ook niks mee op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Warface - #H8M3 (Unresolved "Bleep" Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 15:08 
 
Hardtraxx Elite

Mijn oren doen hier pijn van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

Mag ik vragen wat jouw mening is over deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
TheUnnamed schreef:

Mag ik vragen wat jouw mening is over deze track?


Tot 1:13 en vanaf 3:23 vind ik het leuk, de rest is gewoon saai en eentonig. Ben meer benieuwd naar zijn andere werk want dit lijkt me niet echt een goed begin met zijn nieuwe label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Die slaat wel even flink de plank mis zeg, jezus. Ooh en de persoon die dit "best track of 2018" noemt kan ook naar Beter Horen, dit soort mensen zorgt ervoor dat we iedere keer maar dit soort oor aids aan moeten horen. Als je niet tegen kritiek kunt moet je lekker in een hoekje gaan huilen en stoppen met "produceren". Vooral die opmerking tegenover Chaotic Spirit, wat een kleuter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Unresolved op z'n eigen pagina:

Citaat:
So,finally i can breath a bit after the storm of "Sacrifice" ,man man,i never had that much love/hate comments in my whole career,a lot of love but also a lot of hate,what is wrong with people? is that hard don't listen to my music if you don't like it? we go from "best track of 2018" to "shitties raw by 9 years old track ever made,tunnelrave is better m8 xDdddd!!!111 " ,if i would do same shit over and over again for the last 4 years nobody will speak a word and nobody will care,but since i try to do something different than others i have to go through all this shit, the sad part is that i see people on my friendlist complaining about this,just to be clear,i don't want to open my facebook and see negative comments about my music,if you're here just to hate ,please unfriend me so we can have all a better life

Jealousy is a motherfucker


Blijkbaar kan iemand niet zo goed tegen kritiek xd

OT: ik heb het zowaar voor elkaar gekregen de hele track te luisteren. Maar man man man wat is dit slecht. Ik vraag me oprecht af hoe je niet kan horen dat dit vals is..


Ik vind het vooral leuk hoe zulke 'artiesten' altijd beginnen over jaloezie als ze finaal afgekraakt worden. Is toch altijd wel een schattige poging om die rotzooi die ze gemaakt hebben tegenover zichzelf te proberen te rechtvaardigen. :lol: Als hij echt denkt dat mensen hier jaloers op zijn dan vraag ik me af wat er nog meer allemaal in z'n hoofd omgaat. :') Zou een interessante case study zijn voor m'n studie. Als hij inderdaad denkt dat mensen dit niet kunnen na 20 jaar produceren dan is-ie overigens wel echt één van de grootste narcisten die in de scene rondloopt.

Over de track zelf:
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het afgelopen jaar al een aantal keer gedacht dat het allemaal niet meer slechter kan worden, maar om de paar maanden gebeurt het dan toch weer. Benieuwd hoe lang het duurt voordat hier iemand onder duikt als dat al mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Als hij inderdaad denkt dat mensen dit niet kunnen na 20 jaar produceren dan is-ie overigens wel echt één van de grootste narcisten die in de scene rondloopt.


Ik denk juist dat hij gelijk heeft. Iemand met enige ervaring had dit project nooit af kunnen maken. Dat was door ieder ander minuten voor het afronden (dus net nadat eraan was begonnen) in de prullenbak getyft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wat is dit voor oor tyfus zeg godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brutalized lijkt ineens een hele goede track na dit te hebben beluisterd.:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik niets hoef in te brengen meer in dit toppa, iedereen heeft al wel ongeveer gezegd wat ik ook vind van dit nummer
Bagger
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle