Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Heerlijk album, net helemaal geluisterd
Alleen die collab met Physika en Motivated vind ik niks. M'n favorieten van het album zijn Take This Night, The Last Stand, Everything I've Got & Shield Of Lights
Take This Night, End This War, Push 2.0 en Solar Eclipse springen er voor mij wel bovenuit. Vooral Take This Night heeft echt een absurd vette chord progression. De rest is wel ok, maar buiten die nummers vergeet ik de rest vrij snel denk ik vanwege de vrij eentonige stijl.
Het is wel echt telkens de zelfde synth, zelfde soort melodieen, zelfde kicks, zelfde opbouw en de zelfde sounds. De variatie op het album is stukken minder als op zijn vorige album.
Het is een toffe stijl, maar het gaat met dit echt afhangen van hoe erg de melodie me ligt want voor de rest voelen de nummers vrij het zelfde aan.
Het is wel echt telkens de zelfde synth, zelfde soort melodieen, zelfde kicks, zelfde opbouw en de zelfde sounds. De variatie op het album is stukken minder als op zijn vorige album.
Het is een toffe stijl, maar het gaat met dit echt afhangen van hoe erg de melodie me ligt want voor de rest voelen de nummers vrij het zelfde aan.
-
IHardtraxxer
- 316 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Ja deze ga ik nog veel luisteren.
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Genieten dit album.
Take This Night en Push 2.0 mijn favorieten!
Take This Night en Push 2.0 mijn favorieten!