Last edited by Sjorz on 22 Apr 2016 13:04, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Heel erg lekker deze! Simpel maar heel catchy 
´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Lekker bezig die Udex 
Dat maakt die uploader ervan. Zie nergens dat udex dit zelf gepost heeft.yowan wrote:´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet
Klinkt erg goed, kwaliteit van de track lijkt hoog te liggen en hij pakt me wel.
Benieuwd of 't in HQ net zo goed klinkt. Vind dat er tegenwoordig maar weinig artiesten zijn die echt kwaliteit leveren, matige kicks vooral, helemaal van de upcoming kant. Er zijn uitzonderingen uiteraard, en dit lijkt er weer 1 te zijn.
Benieuwd of 't in HQ net zo goed klinkt. Vind dat er tegenwoordig maar weinig artiesten zijn die echt kwaliteit leveren, matige kicks vooral, helemaal van de upcoming kant. Er zijn uitzonderingen uiteraard, en dit lijkt er weer 1 te zijn.
Alweer rommel verwijderd. De volgende die zich niet kan gedragen krijgt bij deze een waarschuwing. Oja, post ook maar niet maar van zulke (kansloze) opmerkingen, gaat ook helemaal nergens over...yowan wrote:´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet
Off topic:
On topic: Talentje die Udex
On topic: Talentje die Udex
-
K
Zeker een talent! Al lijkt het wel alsof dit nummer zoveel is die dit soort euforische hardstyle maakt..
Ik hoop dat hij (me) in de toekomst kan verrassen 
Tenminste iemand met een flink voldaan gevoel vanochtend of niet?Magnetron wrote:Alweer rommel verwijderd. De volgende die zich niet kan gedragen krijgt bij deze een waarschuwing. Oja, post ook maar niet maar van zulke (kansloze) opmerkingen, gaat ook helemaal nergens over...yowan wrote:´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet
On: vind Udex steeds leuker worden
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Melo
track heet dus "Who Are We"
track heet dus "Who Are We"
Heerlijk nummer. Sjorz, je kunt de beginpost aanpassen om de titel te veranderen
-
S
Lekkere plaat zeg zo he
. Echt groot fan van deze man.