Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Udex

Track(s): TBA

Sample/video:

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg lekker deze! Simpel maar heel catchy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker bezig die Udex :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet

Dat maakt die uploader ervan. Zie nergens dat udex dit zelf gepost heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 18:58 
 

klinkt best leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 22:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg goed, kwaliteit van de track lijkt hoog te liggen en hij pakt me wel.

Benieuwd of 't in HQ net zo goed klinkt. Vind dat er tegenwoordig maar weinig artiesten zijn die echt kwaliteit leveren, matige kicks vooral, helemaal van de upcoming kant. Er zijn uitzonderingen uiteraard, en dit lijkt er weer 1 te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 11:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yowan schreef:
´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet

Alweer rommel verwijderd. De volgende die zich niet kan gedragen krijgt bij deze een waarschuwing. Oja, post ook maar niet maar van zulke (kansloze) opmerkingen, gaat ook helemaal nergens over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Off topic: :lol: :lol:

On topic: Talentje die Udex ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 12:00 
 

Zeker een talent! Al lijkt het wel alsof dit nummer zoveel is die dit soort euforische hardstyle maakt.. :x Ik hoop dat hij (me) in de toekomst kan verrassen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
yowan schreef:
´TBA12´, vind dat zó debiel he. Geef je plaat gewoon een fuking naam ipv 12 tbas te hebben. `Kijk mij eens veel unreleased stuff hebben´. Je bent Frontliner niet

Alweer rommel verwijderd. De volgende die zich niet kan gedragen krijgt bij deze een waarschuwing. Oja, post ook maar niet maar van zulke (kansloze) opmerkingen, gaat ook helemaal nergens over...


Tenminste iemand met een flink voldaan gevoel vanochtend of niet? :P

On: vind Udex steeds leuker worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melo :love:
track heet dus "Who Are We"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer. Sjorz, je kunt de beginpost aanpassen om de titel te veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:53 
 

Lekkere plaat zeg zo he :love:. Echt groot fan van deze man.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks