Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tuneboy wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tuneboy wel ^^

uhh.. welke dan na I will growl?
ja oke! zijn remix van A feeling is niet verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oefff >.<

Pijnlijke opmerking Timmiee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The 8th Note is toch wel de uitschieter voor mij in dit album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Timmiee schreef:
Lyst schreef:
Tuneboy wel ^^

uhh.. welke dan na I will growl?
ja oke! zijn remix van A feeling is niet verkeerd

Re-Generate It/Ombrello Maledetto/Hear This/Eins Zwei Telefunken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 23:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is deze nou trouwens ergens in een cd-winkel te koop? Dan loop ik er morgen ff binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Timmiee schreef:
Lyst schreef:
Tuneboy wel ^^

uhh.. welke dan na I will growl?
ja oke! zijn remix van A feeling is niet verkeerd

Re-Generate It/Ombrello Maledetto/Hear This/Eins Zwei Telefunken?

Ombretto en 12Telefunken zijn echt de slechtste tracks die de afgelopen jaren zijn gereleased. Hear This is wel leuk en Re-Generate it is overplayed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 10:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen. :whistle:

Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:22 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Is deze nou trouwens ergens in een cd-winkel te koop? Dan loop ik er morgen ff binnen.


Nee, alleen te bestellen via Recess en nog wat sites geloof ik.
Dat is dan niet digitaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 12:24 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Waarom staat deze plaat er eigenlijk niet op? :oh:



Iemand enig idee wat hier mee gaat gebeuren? Want dit is ook echt een bommetje! :woot:


Ze zijn al bezig met een tweede nummer (is trouwens al klaar), dus deze samenwerking zal binnenkort uitgebracht worden.
Het eerste nummer gaat heten Sucksess. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 13:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
wootum schreef:
Is deze nou trouwens ergens in een cd-winkel te koop? Dan loop ik er morgen ff binnen.


Nee, alleen te bestellen via Recess en nog wat sites geloof ik.
Dat is dan niet digitaal!


Oke nice, straks es bestellen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen. :whistle:

Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.

Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:59 
 

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen. :whistle:

Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.

Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.

als hij Theracords, SPoontech en Early kicks niet hard vind dan moet iemand toch maar betere boksen gaan kopen..
de meeste early plaatje of platen met een diepe bass zijn juist de hardste platen.. vond Pattern 2 wel heel bruut maar ging op langer na niet zo hard als al die Theracords platen ;)
heb zelf ook niet veel met early ( heb die hardstyle jaren nooit geluisterd) maar ik kan er niet om heen want het gaat echt hard :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan het hard vinden of niet, 't is maar net hoe je ''hardheid'' definieert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen. :whistle:

Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.

Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.

Waarom sla je mijn argument af met de veels te makkelijke opmerking: 'het hoeft niet altijd het hardste van het hardste te zijn'? Je weet donders goed dat ik het daar volledig mee eens ben en het nummer dus niet slecht vind omdat het soft is, dus dat is makkelijk proberen te scoren. Verder vind ik de meeste theracords kicks wel hard, als je daarmee bijvoorbeeld kicks als die van CO2 bedoelt. Maar die diepe korte plofkicks zijn idd in mijn optiek niet hard. Een strakke reverse bass vind ik over het algemeen wel hard. Maar als je denkt dat de kick op 50 seconden bij ombrello hard is. Sorry maar dat kan ik gewoon niet begrijpen. Heb m op qbase gehoord in de hangar en... Tsja het is gewoon niks. Het is verre van hard en ook niet energiek. De opbouw is energiek maar zodra de kick erin komt verdampt alle energie omdat je verwacht omvergeblazen te worden maar dat gebeurt dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha uttaaaa uttaaaa wankaaah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 02:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Jouw smaak is toch geen touw aan vast te knopen. :whistle:

Ik heb een brede smaak binnen de hardstyle. Maar die Ombretto en 12TF.. sorry maar ik snap echt niet wat daar leuk aan is. Er gebeurt in beide nummers gewoon geen zak, als je ombretto luistert. vanaf het begin van de track bouwt het op met percussie en die opbouw duurt 50 seconden (4 blokken zeg maar). Dan verwacht ik daarna wel redelijk omver geblazen te worden maar dat kickje wat dan komt. Sorry maar dat had net zo goed het begin van de intro kunnen zijn want veel meer dan een clap + tikje is het niet. En in de rest van het nummer gebeurt ook geen zak.

Ten eerste hoeft het niet altijd maar het hardste van het hardste te zijn, beide tracks zijn gewoon ongelofelijk energiek. En ten tweede zijn deze kicks altijd nog een stuk harder dan minstens 90% van de tracks uit je laatste mixje. Maarja jij zult early, spoontech en theracords kicks ook wel niet hard vinden.

Je kan zeggen wat je wil maar die kick in Ombrello is echt verkeerd gemixt hoor. De hele inhoud mist. Zonde, want hij hint wel naar een hele volle lekkere filtered kick, waar ik erg van hou.

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Eens een BH fanboi altijd een BH fanboi :whistle:


Lyst houdt je nu eens in met je Troll opmerkingen >.<

Nah, jasper kan hier wel om lachen ^^

True. En ik zet 'm weer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:07 
 
Hardtraxx Newbie

Gisteren op Defqon.1 meerder keren gehoord uttaaaawankaaah wat een heerlijke plaat zeg! Dik op los gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Josh en Wesz hebben zelfs het hele album gespeeld volgens mij, vond ik wel jammer, had gehoopt op eigen spul
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle