Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korte, maar krachtige review:

DDD 2-013: Haalt het bij lange na niet bij het origineel. Voegt niet veel toe.
Scared: Lange break met redelijke vocals, daarna een zwaar spacende acidopbouw, die aardig hard klapt. Vet nummer!
Dial T for TNT: Gewoon baas.
Countdown: Mooie melodie, anticlimax goed uitgewerkt en mis het ook niet echt dat de melo niet terugkomt. Ook een vet nummer dus! Dikke kicks ook.
Punk Fanatic: Damn wat een kutnummer, die bassline is echt om te huilen. Die autotunevocals klinken ook voor geen meter.
First Match 2011: Het paradepaardje van de CD. Intro is beter dan de climax, jammer dat deze track kapot wordt gedraaid. Deze komt me helaas over een maand waarschijnlijk de strot uit.
TN.. Who?: Damn weer zo'n kuttrack. Vocals zijn zowel qua tekst als qua uitvoering moeilijk slecht. De reverse in het begin is nog redelijk maar verder had deze van mij er niet op gehoeven. Melodie is idd een kruising tussen KYHU en Single Sound.
Naked: Lelijke melodie en de synth doet me ook niks, veels te hoog en teveel galm. Tussenstukje is wel leuk maar overall toch een vrij matige plaat.
The 8th Note: Vocals vind ik niks aan, opbouw duurt te lang en er zit te weinig "kleur" in de sounds, matige track.
Good Times: Intro doet me qua sounds en opbouw heel erg aan Yeah denken. Niet dat dat slecht is overigens. Melodie is ook wel aardig voor in het begin van een setje. Leuke albumvuller maar niet speciaal.
Utta Wanka: Op basis van de review tot nu toe zou ik deze vocals heel slecht moeten vinden maar eigenlijk vind ik de uitvoering wel leuk! Dikke kick ook in de intro. Melodie staat me ook aan! Vet nummertje.
Second Match (Amazed Remix): De eerste release van Amazed beviel me aardig, vooral Malfunction is dik. Best een harde remix geworden dit, geen slechte track maar doet me ook niet bijzonder veel.

Al met al een leuk album met een aantal hele dikke tracks maar ook een aantal hele slechte. Hopelijk worden de samplers snel gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:03 
 
Hardtraxxer

I bought the album on iTunes and uploaded all the tracks on YouTube!

DDD 2-013

Scared

Dial T For TNT (Repumped!)

Countdown

Punk Fanatic (ft. Brennan Heart)

First Match 2011

TN.. Who?!

Naked

Good Times

The Eighth Note

Utta Wanka

The Second Match (Amazed Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit album weet mij gewoon totaal niet te boeien op wat lichtelijk innoverende sounds binnen de tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de tracks die voor mij er echt uit springen zijn toch wel countdown, first match en punk fanatics :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Dit album weet mij gewoon totaal niet te boeien op wat lichtelijk innoverende sounds binnen de tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Ik download hem morgen wel.. Zal dan vast op meerdere portals verschijnen, mag ik hopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gekocht op iTunes! Qountdown, wat een heldentrack! Live komt hij veel beter tot zijn recht dan thuis! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Foxbuster schreef:
Gekocht op iTunes! Qountdown, wat een heldentrack! Live komt hij veel beter tot zijn recht dan thuis! :bomb:



het nummer heet Countdown niet Qountdown -_-"
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
het nummer heet Countdown niet Qountdown -_-"

Echt?! Ik zou anders echt niet weten wat hij bedoelt hoor.

Ik had dit een paar maanden terug nooit kunnen denken over TNT, maar ik heb het album eens ff snel geluisterd daarnet en mij pakt het grootste deel wel! Vooral Countdown, First Match. Heerlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
Foxbuster schreef:
Gekocht op iTunes! Qountdown, wat een heldentrack! Live komt hij veel beter tot zijn recht dan thuis! :bomb:

het nummer heet Countdown niet Qountdown -_-"

Wauw, sorry hoor, maar ik ben gewoon een Q-dance en B2S fanaat! Spreek jij het anders uit dan? Zeurpiet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er moest toch iemand die fout maken, normaal zijn er hier ook hordes die qlimax ipv climax typen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach ja, stoor me er niet zo aan. Heb zelf die fout ook tig keer gemaakt.
Maar over het album, heb nu de HQ filmpjes gezien en alle twijfels zijn gelijk weg. Punk Fanatic is een van de betere tracks dit jaar (bassline blijft irritant dus wordt wachten op een remix) en ook Uttawanka en Good Times zijn geweldig. Alleen raad ik het niet aan om voor DDD het orgineel te gaan luisteren, daar wordt je niet vrolijk van. En de rest was al geweldig en blijft dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:55 
 
Hardtraxx Newbie

Bananenboot schreef:
Ach ja, stoor me er niet zo aan. Heb zelf die fout ook tig keer gemaakt.
Maar over het album, heb nu de HQ filmpjes gezien en alle twijfels zijn gelijk weg. Punk Fanatic is een van de betere tracks dit jaar (bassline blijft irritant dus wordt wachten op een remix) en ook Uttawanka en Good Times zijn geweldig. Alleen raad ik het niet aan om voor DDD het orgineel te gaan luisteren, daar wordt je niet vrolijk van. En de rest was al geweldig en blijft dat ook.

Destijds was Double dutch darkies een goede plaat. Kwam toch uit rond de tijd dat TBY zn show had in het Silverdome?

(Gruwelijk feest btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:58 
 
Artiest

Nog niet helemaal geluisterd, vond het wel vet DDD weer es te horen en dan een vette remake.
Tot nu toe nog wel leuk album, alleen vind het geen samenhangend geheel, volgorde v.d. platen is een beetje random.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 11:22 
 
Hardtraxxer

Dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Get me off
Get me off
Get me cumming boy
I suck your weiner for you
You don't know what it's like to be finger fucked
Bitch you just wanna be fucked in your ass

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 12:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

er worden zeker een paar track van het album gekocht,
Knalde er goed op bij Emporium :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hoofdpijn van Punk Fanatic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 12:41 
 
Artiest

Vin t pitchen daarin juist wel vet, alleen mist het dan wat bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Khadber schreef:
Zonde. Ik heb me echt op dit album verheugd.


+1, nu maar wachten tot hij wel uitkomt maar 'n weekje langer moet wel lukken :)

idd dit album is erg vet, kga hem zeker halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn speakers zijn nu al verliefd of die kick van The Eighth Note :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro van Utta Wanka lijkt wel beetje op Puta Madre..

Vet album :cool: Kon ze allemaal nog niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf Dial T For TNT maar luisteren, vooral die intro is echt vet. Climax doet me niet zoveel. Andere vette tracks zijn Countdown, The 8th Note, TN Who, First Match 2011, Scared en DDD-2013. :) 1 van de betere albums de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die Naked echt een heerlijk plaatje vind? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de eerste 4 tracks geluisterd, vind het erg sterk tot nu toe. Vind het alleen jammer dat het losse radio edits zijn, die ook nog erg kort zijn geknipt. Heb meer het gevoel dat ik previews luister dan een album. De CD is maar 46 minuten ofzo, dus de tracks hadden best wat langer gekund. Veel liever fulls gehad of een gemixte CD. Ga het album dus niet kopen, maar waarschijnlijk wel een paar vinyl samplers.

EDIT: Jezus wat worden die vocals irritant later in het album. Vaak echt slecht / a-ritmisch geknipt en gesampled, of totaal inhoudsloos en om die reden lelijk. De wat meer technoboy-achtige melodieen doen t ook niet voor me, op Naked en First Match 2011 na. Sowieso gaat de kwaliteit er sterk op achteruit na de eerste 4 tracks... achja.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle