Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 07:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Afbeelding


Ja en die stuurde ik naar de pitcher op twitter leukdat je hem even jat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 08:28 
 

E-Q-Lizer schreef:
bob marok schreef:
Afbeelding


Ja en die stuurde ik naar de pitcher op twitter leukdat je hem even jat :/

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 09:53 
 

Vet Vet Vet :love:
ben echt beniewd naar de samenwerkingen :woot:
de rest niet zo heel erg eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 11:56 
 
Artiest

als we dan tog met foute grapjes bezig zijn... :

tog vind ik deze pitcher ook altijd leuk om te zien :love:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 12:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

zeer naise :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van wat ik nu van de nummers hoor denk ik dat dit een heel aardig album gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:13 
 
Hardtraxxer

Hoop dat er ook een album-releaseparty komt hier ergens in de regio deurne, dan ben ik sowieso aanwezig! Was indertijd ook met een of andere oude Dutch Master cd. Nu ik daaraan denk, ben erg benieuwd naar die collab met Slim Shore. Die gast heeft echt een vette stijl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
van wat ik nu van de nummers hoor denk ik dat dit een heel aardig album gaat worden :thumbsup:


idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat jullie serieus TE hoge verwachtingen van dit album hebben.. Aangezien de stijl van the pitcher (zeker de laatste tijd) erg herhalend is, verwacht ik echt een album met veel de zelfde tracks.. die allemaal het zelfde klinken..

stiekem hoop ik dat dit album me weet te verrassen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Ik denk dat jullie serieus TE hoge verwachtingen van dit album hebben.. Aangezien de stijl van the pitcher (zeker de laatste tijd) erg herhalend is, verwacht ik echt een album met veel de zelfde tracks.. die allemaal het zelfde klinken..

stiekem hoop ik dat dit album me weet te verrassen..


Ik denk dus echt het tegenovergestelde, verwachtt veel gevarieerde nummers. Kijk bijvoorbeeld naar ik noem maar wat Another Day In My Life / Strange Love.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Ik denk dat jullie serieus TE hoge verwachtingen van dit album hebben.. Aangezien de stijl van the pitcher (zeker de laatste tijd) erg herhalend is, verwacht ik echt een album met veel de zelfde tracks.. die allemaal het zelfde klinken..

stiekem hoop ik dat dit album me weet te verrassen..


Pitcher is de laatste tijd meer met rawstyle bezig en met deze collabs verwacht ik gewoon een gevarieerd album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er 1 DJ/Producer is die zijn sound heeft uitgemolken en waarvan echt ieder nummer op elkaar lijkt dan is het The Pitcher/Michel Pollen wel. Synths zijn altijd hetzelfde, kicks lijken bij alle nummers ook erg veel op elkaar. Daarnaast is de mix-intro van ieder nummer exact hetzelfde. eerst 32 beats een klein tikje of clapje, dan 32 beats een tikje of clapje met hi-hat erbij, daarna 64 beats volle bass. De opbouw van de nummers vind ik vaak wel origineel, het zijn geen standaard tracks maar die sounds komen me echt de strot uit. Ik verwacht dan ook niet veel van dit album omdat alles waarschijnlijk hetzelfde gaat klinken, met uitzondering van de collabs.
Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik ook verre van boeiend. En dan doel ik op de Kingdom Remix, de Start Rocking Remix en de Bangrinding remix.

Iedereen kijkt hier altijd ontzettend kritisch naar Scantraxx producers (En terecht) maar als Pollen een scheet laat dan is iedereen lyrisch. Niet terecht imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:21 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 DJ/Producer is die zijn sound heeft uitgemolken en waarvan echt ieder nummer op elkaar lijkt dan is het The Pitcher/Michel Pollen wel. Synths zijn altijd hetzelfde, kicks lijken bij alle nummers ook erg veel op elkaar. Daarnaast is de mix-intro van ieder nummer exact hetzelfde. eerst 32 beats een klein tikje of clapje, dan 32 beats een tikje of clapje met hi-hat erbij, daarna 64 beats volle bass. De opbouw van de nummers vind ik vaak wel origineel, het zijn geen standaard tracks maar die sounds komen me echt de strot uit. Ik verwacht dan ook niet veel van dit album omdat alles waarschijnlijk hetzelfde gaat klinken, met uitzondering van de collabs.
Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik ook verre van boeiend. En dan doel ik op de Kingdom Remix, de Start Rocking Remix en de Bangrinding remix.

Iedereen kijkt hier altijd ontzettend kritisch naar Scantraxx producers (En terecht) maar als Pollen een scheet laat dan is iedereen lyrisch. Niet terecht imo.



ok hij heeft gesproken


amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 DJ/Producer is die zijn sound heeft uitgemolken en waarvan echt ieder nummer op elkaar lijkt dan is het The Pitcher/Michel Pollen wel. Synths zijn altijd hetzelfde, kicks lijken bij alle nummers ook erg veel op elkaar. Daarnaast is de mix-intro van ieder nummer exact hetzelfde. eerst 32 beats een klein tikje of clapje, dan 32 beats een tikje of clapje met hi-hat erbij, daarna 64 beats volle bass. De opbouw van de nummers vind ik vaak wel origineel, het zijn geen standaard tracks maar die sounds komen me echt de strot uit. Ik verwacht dan ook niet veel van dit album omdat alles waarschijnlijk hetzelfde gaat klinken, met uitzondering van de collabs.
Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik ook verre van boeiend. En dan doel ik op de Kingdom Remix, de Start Rocking Remix en de Bangrinding remix.

Iedereen kijkt hier altijd ontzettend kritisch naar Scantraxx producers (En terecht) maar als Pollen een scheet laat dan is iedereen lyrisch. Niet terecht imo.



ok hij heeft gesproken


amen.


Wat is dat nou weer voor reactie knuppel.
Ik geef mijn mening met een goeie onderbouwing er bij en dan krijg je dit terug? WTF doe je hier man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik kan wel heel veel zeggen, maar niet dat alle nummers van The Pitcher op elkaar lijken. Hoogstens in de climax omdat de synth vrijwel hetzelfde is gebleven na al die jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 12:31 
 
Hardtraxx Newbie

Dit word gewoon het album van het jaar :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die NC remix klinkt lekker hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 13:19 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
markextrae schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 DJ/Producer is die zijn sound heeft uitgemolken en waarvan echt ieder nummer op elkaar lijkt dan is het The Pitcher/Michel Pollen wel. Synths zijn altijd hetzelfde, kicks lijken bij alle nummers ook erg veel op elkaar. Daarnaast is de mix-intro van ieder nummer exact hetzelfde. eerst 32 beats een klein tikje of clapje, dan 32 beats een tikje of clapje met hi-hat erbij, daarna 64 beats volle bass. De opbouw van de nummers vind ik vaak wel origineel, het zijn geen standaard tracks maar die sounds komen me echt de strot uit. Ik verwacht dan ook niet veel van dit album omdat alles waarschijnlijk hetzelfde gaat klinken, met uitzondering van de collabs.
Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik ook verre van boeiend. En dan doel ik op de Kingdom Remix, de Start Rocking Remix en de Bangrinding remix.

Iedereen kijkt hier altijd ontzettend kritisch naar Scantraxx producers (En terecht) maar als Pollen een scheet laat dan is iedereen lyrisch. Niet terecht imo.



ok hij heeft gesproken


amen.


Wat is dat nou weer voor reactie knuppel.
Ik geef mijn mening met een goeie onderbouwing er bij en dan krijg je dit terug? WTF doe je hier man.



je reactie slaat gewoon nergens op. luister maar eens naar die korte track in de trailer en dan naar little bitch.

klinkt inderdaad precies hetzelfde. zelfde synths etc. :thumbsup:
en je hebt nog laaaang niet alle tracks van het album kunnen horen. dus nu al even zeggen dat alle tracks erop lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dwerg maakt een sterke punt, waar gewoon veel waarheid in zit. Eerst maar eens afwachten op het album, ben altijd wel fan van pitcher tracks geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Scumbag schreef:
Ik denk dat jullie serieus TE hoge verwachtingen van dit album hebben.. Aangezien de stijl van the pitcher (zeker de laatste tijd) erg herhalend is, verwacht ik echt een album met veel de zelfde tracks.. die allemaal het zelfde klinken..

stiekem hoop ik dat dit album me weet te verrassen..


Pitcher is de laatste tijd meer met rawstyle bezig en met deze collabs verwacht ik gewoon een gevarieerd album.


Rawstyle :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
je reactie slaat gewoon nergens op. luister maar eens naar die korte track in de trailer en dan naar little bitch.

klinkt inderdaad precies hetzelfde. zelfde synths etc. :thumbsup:
en je hebt nog laaaang niet alle tracks van het album kunnen horen. dus nu al even zeggen dat alle tracks erop lijken.


Hij zegt toch ook; dat hij alle tracks die door The Picher zijn gemaak voordat hij met het concept van dit album kwam op elkaar vind lijken en dat daarom zijn verwachtingen niet hoog zijn. Jij maakt er van dat volgens hem alle tracks op dit album op elkaar gaan lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Poepislekker schreef:
markextrae schreef:
je reactie slaat gewoon nergens op. luister maar eens naar die korte track in de trailer en dan naar little bitch.

klinkt inderdaad precies hetzelfde. zelfde synths etc. :thumbsup:
en je hebt nog laaaang niet alle tracks van het album kunnen horen. dus nu al even zeggen dat alle tracks erop lijken.


Hij zegt toch ook; dat hij alle tracks die door The Picher zijn gemaak voordat hij met het concept van dit album kwam op elkaar vind lijken en dat daarom zijn verwachtingen niet hoog zijn. Jij maakt er van dat volgens hem alle tracks op dit album op elkaar gaan lijken.


Idd en ik ben het ook eens met gangsterdwerg... En lees dit bovenstaande en vraag mezelf nu af?? Waar slaat jou reactie op? Jij respecteerd zijn mening niet en ramt dat gelijk de grond in. Beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Poepislekker schreef:
markextrae schreef:
je reactie slaat gewoon nergens op. luister maar eens naar die korte track in de trailer en dan naar little bitch.

klinkt inderdaad precies hetzelfde. zelfde synths etc. :thumbsup:
en je hebt nog laaaang niet alle tracks van het album kunnen horen. dus nu al even zeggen dat alle tracks erop lijken.


Hij zegt toch ook; dat hij alle tracks die door The Picher zijn gemaak voordat hij met het concept van dit album kwam op elkaar vind lijken en dat daarom zijn verwachtingen niet hoog zijn. Jij maakt er van dat volgens hem alle tracks op dit album op elkaar gaan lijken.


Idd en ik ben het ook eens met gangsterdwerg... En lees dit bovenstaande en vraag mezelf nu af?? Waar slaat jou reactie op? Jij respecteerd zijn mening niet en ramt dat gelijk de grond in. Beetje jammer


Klopt, probeerde het ook al uit te leggen. Ben het ook eens, maar ik kijk alsnog wel uit naar dat album ok mede door die collabs natuurijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Dakpan schreef:
Scumbag schreef:
Ik denk dat jullie serieus TE hoge verwachtingen van dit album hebben.. Aangezien de stijl van the pitcher (zeker de laatste tijd) erg herhalend is, verwacht ik echt een album met veel de zelfde tracks.. die allemaal het zelfde klinken..

stiekem hoop ik dat dit album me weet te verrassen..


Pitcher is de laatste tijd meer met rawstyle bezig en met deze collabs verwacht ik gewoon een gevarieerd album.


Rawstyle :')

haha idd >.< Miss is er een dakpan op z'n hoofd gevallen ofzo. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij gebruikt de term rawstyle om duidelijk te maken met wat hij bedoeld..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle