Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo zo! ben zeer benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 00:11 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 DJ/Producer is die zijn sound heeft uitgemolken en waarvan echt ieder nummer op elkaar lijkt dan is het The Pitcher/Michel Pollen wel. Synths zijn altijd hetzelfde, kicks lijken bij alle nummers ook erg veel op elkaar. Daarnaast is de mix-intro van ieder nummer exact hetzelfde. eerst 32 beats een klein tikje of clapje, dan 32 beats een tikje of clapje met hi-hat erbij, daarna 64 beats volle bass. De opbouw van de nummers vind ik vaak wel origineel, het zijn geen standaard tracks maar die sounds komen me echt de strot uit. Ik verwacht dan ook niet veel van dit album omdat alles waarschijnlijk hetzelfde gaat klinken, met uitzondering van de collabs.
Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik ook verre van boeiend. En dan doel ik op de Kingdom Remix, de Start Rocking Remix en de Bangrinding remix.

Iedereen kijkt hier altijd ontzettend kritisch naar Scantraxx producers (En terecht) maar als Pollen een scheet laat dan is iedereen lyrisch. Niet terecht imo.


Elke producer heeft een specifieke sound, zatox' Raw Style release had elk nummer zelfde kick, heb geen hond horen klagen. En dan zeg je verre van boeiend en noem je 3 remixes :') dus in feite weten we gewoon nog niks over t album, t is afwachten. Michel is een producer die wel veel zelfde sounds gebruikt maar toch aparte stijlen heeft, Dozer en Pitcher vind ik bijvoorbeeld nou niet bepaald precies hetzelfde dus, we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Elke producer heeft een specifieke sound, zatox' Raw Style release had elk nummer zelfde kick, heb geen hond horen klagen.


Dan heb je je oren dichtgehad, hier is veel kritiek op Zatox kicks de laatste tijd, en dan vooral op het feit dat ze steeds hetzelfde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil ligt 'm erin dat de Pollen releases steeds boeiend zijn. Kun je van sommige artiesten niet altijd zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 10:20 
 
Hardtraxxer

klinkt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als er 1 DJ/Producer is die zijn sound heeft uitgemolken en waarvan echt ieder nummer op elkaar lijkt dan is het The Pitcher/Michel Pollen wel. Synths zijn altijd hetzelfde, kicks lijken bij alle nummers ook erg veel op elkaar. Daarnaast is de mix-intro van ieder nummer exact hetzelfde. eerst 32 beats een klein tikje of clapje, dan 32 beats een tikje of clapje met hi-hat erbij, daarna 64 beats volle bass. De opbouw van de nummers vind ik vaak wel origineel, het zijn geen standaard tracks maar die sounds komen me echt de strot uit. Ik verwacht dan ook niet veel van dit album omdat alles waarschijnlijk hetzelfde gaat klinken, met uitzondering van de collabs.
Wat ik tot nu toe gehoord heb vind ik ook verre van boeiend. En dan doel ik op de Kingdom Remix, de Start Rocking Remix en de Bangrinding remix.

Iedereen kijkt hier altijd ontzettend kritisch naar Scantraxx producers (En terecht) maar als Pollen een scheet laat dan is iedereen lyrisch. Niet terecht imo.


Ik geef je volledig gelijk hoor.. Fusion is wat dat betreft precies op de zelfde tour bezig als Scantraxx..

Ik zag hier iemand iets zeggen over Rawstyle? Is dat weer zo'n hardstyle-fan-boi term net zoals nu-style? Het is en blijft Hardstyle hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Ik geef je volledig gelijk hoor.. Fusion is wat dat betreft precies op de zelfde tour bezig als Scantraxx..

Ik zag hier iemand iets zeggen over Rawstyle? Is dat weer zo'n hardstyle-fan-boi term net zoals nu-style? Het is en blijft Hardstyle hoor..


Raw hardstyle is de gebruikelijke term die gebruikt wordt om een soort (nieuwe) hardstyle te beschrijven die rauwer en duisterder is, net als nu-style de gebruikelijke term is die gebruikt wordt om de soort hardstyle te beschrijven die vaak geen rev bass heeft, vaak breaks heeft, vaak uplifting melodieen heeft. Beide zijn soorten hardstyle en helpen gewoon de 'soort' hardstyle verduidelijken, net zoals dat progressive house en tech house allebei house is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:34 
 

PNXRMX schreef:
Scumbag schreef:
Ik geef je volledig gelijk hoor.. Fusion is wat dat betreft precies op de zelfde tour bezig als Scantraxx..

Ik zag hier iemand iets zeggen over Rawstyle? Is dat weer zo'n hardstyle-fan-boi term net zoals nu-style? Het is en blijft Hardstyle hoor..


Raw hardstyle is de gebruikelijke term die gebruikt wordt om een soort (nieuwe) hardstyle te beschrijven die rauwer en duisterder is, net als nu-style de gebruikelijke term is die gebruikt wordt om de soort hardstyle te beschrijven die vaak geen rev bass heeft, vaak breaks heeft, vaak uplifting melodieen heeft. Beide zijn soorten hardstyle en helpen gewoon de 'soort' hardstyle verduidelijken, net zoals dat progressive house en tech house allebei house is.


Right, gewoon hardstyle dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 13:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Scumbag: Het is allemaal hardstyle
Pnxrmx: Niet waar, want argument 1 en argument 2
Nazale: Right, het is allemaal hardstyle

Ja het is hardstyle, maar wat jullie bedoelen is dat alles hardstyle is en er geen onderverdeling bestaat.
Maar zolang je geen geldige argumenten hebt, hoef je hier ook niet over te beginnen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Scumbag: Het is allemaal hardstyle
Pnxrmx: Niet waar, want argument 1 en argument 2
Nazale: Right, het is allemaal hardstyle

Ja het is hardstyle, maar wat jullie bedoelen is dat alles hardstyle is en er geen onderverdeling bestaat.
Maar zolang je geen geldige argumenten hebt, hoef je hier ook niet over te beginnen :')


Ik snap je post niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat alle mensen die zeggen dat er geen onderverdeling bestaat binnen hardstyle geen argumenten aanhalen en gewoon koppig hardstyle=hardstyle blijven zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat alle mensen die zeggen dat er geen onderverdeling bestaat binnen hardstyle geen argumenten aanhalen en gewoon koppig hardstyle=hardstyle blijven zeggen.


Oke, maar het stuk "PNXRMX: Niet waar, want argument 1 en argument 2" volg ik niet helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:
Dat alle mensen die zeggen dat er geen onderverdeling bestaat binnen hardstyle geen argumenten aanhalen en gewoon koppig hardstyle=hardstyle blijven zeggen.


Oke, maar het stuk "PNXRMX: Niet waar, want argument 1 en argument 2" volg ik niet helemaal :P

Dat jij wel argumenten geeft, en dat weer af word gedaan door iemand die wederom geen argumenten geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja net zoals dat ik de early nederlandstalig van andre hazes beter vind dan de nu nederlandstalig van nick en simon,
Vind de raw nederlandstalig van Guus meeuwis ook wel lekker!!

Weet je in hokjes plaatsen prima maar zorg niet dat je daarmee de stijl uit elkaar trekt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:56 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Elke producer heeft een specifieke sound, zatox' Raw Style release had elk nummer zelfde kick, heb geen hond horen klagen.


Dan heb je je oren dichtgehad, hier is veel kritiek op Zatox kicks de laatste tijd, en dan vooral op het feit dat ze steeds hetzelfde zijn.


ik zit net een paar dagen op hardtraxx dus dat zou ik niet weten, in dat geval neem ik wat ik zei terug :whistle: maar blijft natuurlijk zo dat producers bepaalde sounds hergebruiken, vooral omdat het vaak vette sounds zijn (vinden zij zelf) en omdat het kenmerkende sounds zijn. een beetje als je handtekening zetten op je schilderij ;)

EDIT: hardstyle is hardstyle enige wat ik altijd zeg is: je hebt de wat melodieuzere hardstyle (waarbij ik doel op het euforische, wat trouwens niet automatisch ultra vrolijk is zoals Da Tweekaz bv) en de ruigere hardstyle, wat ik altijd al raw hardstyle heb genoemd, daarmee doel ik op de dingen van een label als Tillt, Beholder, Max Enforcer, Sasha F, Alpha Twins, Donkey Rollers, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
PNXRMX schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Elke producer heeft een specifieke sound, zatox' Raw Style release had elk nummer zelfde kick, heb geen hond horen klagen.


Dan heb je je oren dichtgehad, hier is veel kritiek op Zatox kicks de laatste tijd, en dan vooral op het feit dat ze steeds hetzelfde zijn.


ik zit net een paar dagen op hardtraxx dus dat zou ik niet weten, in dat geval neem ik wat ik zei terug :whistle: maar blijft natuurlijk zo dat producers bepaalde sounds hergebruiken, vooral omdat het vaak vette sounds zijn (vinden zij zelf) en omdat het kenmerkende sounds zijn. een beetje als je handtekening zetten op je schilderij ;)

EDIT: hardstyle is hardstyle enige wat ik altijd zeg is: je hebt de wat melodieuzere hardstyle (waarbij ik doel op het euforische, wat trouwens niet automatisch ultra vrolijk is zoals Da Tweekaz bv) en de ruigere hardstyle, wat ik altijd al raw hardstyle heb genoemd, daarmee doel ik op de dingen van een label als Tillt, Beholder, Max Enforcer, Sasha F, Alpha Twins, Donkey Rollers, etc.

= Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alpha Twins zitten er tussen in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
= Scantraxx


Ja dus? Kan het daarom niet rauw zijn? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat alle mensen die zeggen dat er geen onderverdeling bestaat binnen hardstyle geen argumenten aanhalen en gewoon koppig hardstyle=hardstyle blijven zeggen.


Waarom zou je het onder moeten verdelen? Of het nou dark en niet melodieus is, of happy en cheesy, het blijft toch gewoon Hardstyle?

Duister waren vroegere hardstyle tracks (niet allemaal hoor) toch ook? Toen was er toch ook geen onderverdeling binnen de hardstyle? Ik snap het niet, het is gewoon nergens voor nodig...

Maar goed.. we dwalen af mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is gewoon een woord om aan te duiden wat voor stijl het is... bende weners.
Dat is zoals zeggen dat ge 'neger/blanke' niet moogt zeggen, maar 'mensen' moet zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Waarom zou je het onder moeten verdelen? Of het nou dark en niet melodieus is, of happy en cheesy, het blijft toch gewoon Hardstyle?

Duister waren vroegere hardstyle tracks (niet allemaal hoor) toch ook? Toen was er toch ook geen onderverdeling binnen de hardstyle? Ik snap het niet, het is gewoon nergens voor nodig...

Maar goed.. we dwalen af mensen..


Zeggen we dat het geen hardstyle is dan? Appels zijn fruit, maar betekent dat dat ze geen eten zijn? Air Max zijn trainers, maar betekent dat dat het geen schoenen zijn? Tulpen zijn bloemen, wil dat zeggen dat het geen planten zijn? Scary Noises is Raw Hardstyle, wil dat zeggen dat het geen Hardstyle is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke verwoord! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Het is gewoon een woord om aan te duiden wat voor stijl het is... bende weners.
Dat is zoals zeggen dat ge 'neger/blanke' niet moogt zeggen, maar 'mensen' moet zeggen...


Maar de onderverdeling tussen Nu- en raw is eerder te vergelijken met Zuid- of Noord-hollander, dan blanke/neger, zo miniem vind ik het verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:29 
 

Lyst schreef:
Scumbag: Het is allemaal hardstyle
Pnxrmx: Niet waar, want argument 1 en argument 2
Nazale: Right, het is allemaal hardstyle

Ja het is hardstyle, maar wat jullie bedoelen is dat alles hardstyle is en er geen onderverdeling bestaat.
Maar zolang je geen geldige argumenten hebt, hoef je hier ook niet over te beginnen :')

Je snapt er ook geen zak van he?

Ik gaf geen redenering omdat ik dacht dat het wel DUIDELIJK was dat ik het bullshit vind om hier zoveel ophef en moeite in te steken. Je hebt me niet horen/zien zeggen dat er geen onderverdeling is. Ik vind Nu-Style / Rawstyle echt zo fucking gehandicapt klinken dat ik het zonder twijfel meteen afstoot. We zijn geen 13 of wel? Tech house, progressive house klinkt nog ergens naar. Rawstyle.. Nustyle.. Jaaaaazeeeetieeeeee.. :')

Dus gaat het me om de naam? JA. Daarbij vind ik het ook nog niet echt nodig om subgenres aan te maken. Met rauwe hardstyle of melodieuze hardstyle is ook de kous af, waarbij je (denk ik?) met progressive house en techhouse met meer begrippen aan de pas moet komen.

Pff. wE (L) nU stYle!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naamgeving topic is niet hier. Hier gaat het over het album van The Pitcher. Er zijn meer dan zat topics vervuild door dit gehuil. Het is maar een naam :').

Ontopic vanaf nu.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle