Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:04 

Oké. Ben het met dwerg eens, dit album wordt boringstyle alom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:11 

Hardtraxxer

Wow!

erg benieuwd naar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:14 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Oké. Ben het met dwerg eens, dit album wordt boringstyle alom.

Zucht.
Wacht nou maar eens af op het album voordat je conclusies gaat trekken. En wie weet verrast dit album jou wel wat andere albums niet hebben gedaan voor jou. Ik heb ook hoge verwachtingen van dit album maar zeker ook geen lage, ik wacht totdat hij uit is. Dan oordeel ik wel... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:42 

Zucht. Oke ik zeg t anders. Mijn verwachtingen zijn laag door de vorige releases van the Pitcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:51 

Artiest

Nazale schreef:
Zucht. Oke ik zeg t anders. Mijn verwachtingen zijn laag door de vorige releases van the Pitcher.

vind ik toch apart, laatste paar pitcher releases waren prachtig en apart, enjoy the music intro bijvoorbeeld, wat een plaatje, here for the future (kick had harder gemoeten maargoed) ook lekkere plaat, dus dan denk ik niet dat pitcher uberhaupt jouw smaak is, want de releases waren wel knaller moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:55 

Hardtraxx Addict

Skedoedelefloeps schreef:
Nazale schreef:

vind ik toch apart, laatste paar pitcher releases waren prachtig en apart, enjoy the music intro bijvoorbeeld, wat een plaatje, here for the future (kick had harder gemoeten maargoed) ook lekkere plaat, dus dan denk ik niet dat pitcher uberhaupt jouw smaak is, want de releases waren wel knaller moet ik zeggen.

Dat waren aardige releases, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Serenity, Start Rocking en Karma vind ik ze prut.. denk dat Nazale er ook zo over denkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 23:25 

Artiest

KickinAzz schreef:
Nazale schreef:

Dat waren aardige releases, maar in vergelijking met bijvoorbeeld Serenity, Start Rocking en Karma vind ik ze prut.. denk dat Nazale er ook zo over denkt :thumbup:

ja dat verschilt per smaak, maar de mensen hier zeggen is allemaal hetzelfde, terwijl de laatste release van pitcher toch vere van hetzelfde is van wat ie released dus dat vind ik ver gezocht, muziek is een kwestie van smaak, maar of iets op iets anders lijkt is een feit of niet... en daar ging t ff om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:08 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:22 

Hardtraxx Veteran

Dat melodietje van de 2e track in de teaser klinkt zo dik :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:25 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Jah echt he! Word knallen morgen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:48 

Hardtraxx Veteran

:clap: :yay: Nu HELEMAAAAL zin in morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 10:51 

Hardtraxx Veteran

hahaha diti s voor mij al een reden dat ik het jammer vind dat ik zaterdag dus nie ga:S
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 11:56 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

dat is toch Shut Up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 13:05 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Khadber schreef:

dat is toch Shut Up?

Neehoor, luister maar shut up en dan de teaser.
Wel balen dat ik morgen niet ga... dan maar wachten.
Weet iemand of ze de set van pitcher op gaan nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 13:10 

Hardtraxxer

Hee , maar jongens ik dacht toch dat michel pollen afstand deed kwa produceren ? Lucje zit al lang genoeg bij fusion net als tony , dat ze nu niet eens zelf een track kunnen produceren snap ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 13:25 

Hardtraxx Addict

Vooral benieuwd naar Collabs met B-front & Slim Shore, ongekend veel zin in morgen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:02 

Hardtraxx Veteran

Blazed schreef:
p-stylez schreef:
Khadber schreef:

dat is toch Shut Up?

Het lijkt er wel een beetje op indd, het is hem iig niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:03 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Vooral benieuwd naar Collabs met B-front & Slim Shore, ongekend veel zin in morgen! xd

Hier sluit ik me bij aan, be ook erg benieuwd naar e track van B-front en Titan. Morgen word knallen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 16:39 

KickinAzz schreef:
Nazale schreef:

Juistem! Alleen start rocking iets minder, Pump it Loud iets meer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:30 

Hardtraxxer

Blazed schreef:
p-stylez schreef:
Khadber schreef:

dat is toch Shut Up?

Nee deze word niet uitgezonden en de Donkey's ook niet, is ook niet zo vreemd he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:47 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:
Hee , maar jongens ik dacht toch dat michel pollen afstand deed kwa produceren ? Lucje zit al lang genoeg bij fusion net als tony , dat ze nu niet eens zelf een track kunnen produceren snap ik niet.

Ik zit ook al 14 jaar op voetbal maar ik ben er ook nog steeds niet goed in :thumbup:
Sommige hebben gewoon niet het talent om te produceren snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:50 

Artiest

H4rdstyleLova schreef:

misschien hoeven ze het zelf niet te leren, hebben ze er geen behoefte aan om te produce of om het te leren, maar gewoon om te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:54 

Hardtraxx Addict

Poepislekker schreef:

Jokertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is die Kingdom re-amp wel gemaakt door Luc zelf. Dat denk ik in ieder geval want vind het nogal afwijken van de Pollen stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:55 

Artiest

Poepislekker schreef:

haha hoe kut is het dan als t album echt dramatisch is en je een hele set ervan hoort xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle