Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:59 
 
Hardtraxxer

never fall asleep... heb er verdomd moeite mee om wakker van te blijven, wat een saaie track zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Never Fall Asleep is inderdaad wel echt een lomp rausnummer. Die Machine kick in de tweede climax is zo ontzettend bruut, damn. Audiobot remix is wel leuk, Crypsis remix niet slecht maar kan me ook niet heel erg boeien. Al met al geen slechte release maar verwacht van het album toch wel wat beters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de Crypsis en B-Front mixen juist wel geslaagd eigenlijk :) Never Fall Asleep pakt me niet, beetje saai en ook is de rest ook niet super bijzonder, lekker klinken ze wel en daar gaat het om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Newbie

Zoals hierboven word gezegd, de crypsis remix is beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of klopt die intro van Audiobot Remix niet helemaal? Tel te veel ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:25 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ligt het aan mij of klopt die intro van Audiobot Remix niet helemaal? Tel te veel ofzo.

Je moet je cuepoint ook na de vocal in het begin zetten, dan klopt hij wel. Als je hem aan het begin zet zijn het idd 4 beats meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 20:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Pommer schreef:
Ligt het aan mij of klopt die intro van Audiobot Remix niet helemaal? Tel te veel ofzo.

Je moet je cuepoint ook na de vocal in het begin zetten, dan klopt hij wel. Als je hem aan het begin zet zijn het idd 4 beats meer

Ja daar kwam ik te laat achter helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die B-Front remix dus he-le-maal niks... Nouja, de climax dan, want de intro is wel fucking dik.
Never fall asleep valt me ook een beetje tegen, en de Crypsis rmx is zoals ik had verwacht... (ook niet super)
Hoop dat het album sterker is!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle