Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Never Fall Asleep klinkt heel lekker, ook al heeft ie maar basic sounds :)

Place Of Terror vind ik maar weinig aan, teveel dubstuck invloed naar mijn mening...

Audiobot (B-Front Remix) is meesterlijk, iedere keer als ik dit nummer hoor kan ik bijna niet blijven stilstaan!

Nog een vrij mooie release dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

never fall asleep is echt lekker! die crypsis remix vind ik waardeloos, ik snap het echt niet. die kicks vernaggelen alles. audiobot nog niet vaak gehoord. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Place Of Terror Remix vind ik helemaal niks, echt een schande tegenover het origineel. Melodie die niet blijft hangen, weer die dramatische kicks.. Hoe kun je zo'n geweldige track als POT zo verkrachten.. Audiobot Remix is op zich wel lekker, zit wel een goed sfeertje in en de intro is wel een verbetering tegenover het originieel. Climax weet me niet te boeien, terwijl die dat in de originele Audiobot wel doet. Never Fall Asleep is gewoon een pareltje. Hele simpele maar dikke intro en een gruwelijke sfeer en melodie. Alleen de 1e climax vind ik een beetje slap, maar de 2e climax is echt baas. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens wel gaar dat die Lady of The Lake Remix hier niet bijzit. Die vond ik wel erg vet toen ik hem hoorde in tegenstelling tot die andere 2 remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Trouwens wel gaar dat die Lady of The Lake Remix hier niet bijzit. Die vond ik wel erg vet toen ik hem hoorde in tegenstelling tot die andere 2 remixen.


Die is alleen nog niet af ;) wel bijna
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

De remixes vind ik niks -.- never fall asleep is lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Place Of Terror Remix vind ik helemaal niks, echt een schande tegenover het origineel. Melodie die niet blijft hangen, weer die dramatische kicks.. Hoe kun je zo'n geweldige track als POT zo verkrachten.. Audiobot Remix is op zich wel lekker, zit wel een goed sfeertje in en de intro is wel een verbetering tegenover het originieel. Climax weet me niet te boeien, terwijl die dat in de originele Audiobot wel doet. Never Fall Asleep is gewoon een pareltje. Hele simpele maar dikke intro en een gruwelijke sfeer en melodie. Alleen de 1e climax vind ik een beetje slap, maar de 2e climax is echt baas. :)

Ik heb een beetje 't zelfde gevoel.

Buiten "de promotie" om snap ik ook niet waarom The Machine juist Crypsis een track laat remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Buiten "de promotie" om snap ik ook niet waarom The Machine juist Crypsis een track laat remixen.


The Machine dacht natuurlijk voor mijn album moet Crypsis iets speciaal doen. Iets in de richting van Before The Storm ofzo. Hij kon ook niet weten dat Crypsis met schijtkicks en dubstep aan kwam zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Rik schreef:
Buiten "de promotie" om snap ik ook niet waarom The Machine juist Crypsis een track laat remixen.


The Machine dacht natuurlijk voor mijn album moet Crypsis iets speciaal doen. Iets in de richting van Before The Storm ofzo. Hij kon ook niet weten dat Crypsis met schijtkicks en dubstep aan kwam zetten.

Ik vind wel dat ie dat van die kicks kon weten, die zijn eigenlijk sinds z'n album al drama... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:23 
 
Hardtraxxer

Never fall asleep klinkt lekker.
Place of Terror remix vind ik niks.
Audiobot remix is nog wel te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk is het toch ook de keuze aan The Machine of hij de Crypsis Remix op zijn album zet of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Uiteindelijk is het toch ook de keuze aan The Machine of hij de Crypsis Remix op zijn album zet of niet?

Jaja zeker, maar ik snap dus niet waarom die 'm ooit in eerste instantie gevraagd heeft.

Vind hun tegenwoordige sound helemaal niet meer bij elkaar aansluiten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Never fall Asleep .. :woot:
Kom maar op met die HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Nando schreef:
Uiteindelijk is het toch ook de keuze aan The Machine of hij de Crypsis Remix op zijn album zet of niet?

Jaja zeker, maar ik snap dus niet waarom die 'm ooit in eerste instantie gevraagd heeft.

Vind hun tegenwoordige sound helemaal niet meer bij elkaar aansluiten...

Nee dat is zo.. Als Crypsis Place Of Terror nou in de stijl van Before The Storm / Torture etc. had geremixed.. Toch jammer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dakpan schreef:
Rik schreef:
Buiten "de promotie" om snap ik ook niet waarom The Machine juist Crypsis een track laat remixen.


The Machine dacht natuurlijk voor mijn album moet Crypsis iets speciaal doen. Iets in de richting van Before The Storm ofzo. Hij kon ook niet weten dat Crypsis met schijtkicks en dubstep aan kwam zetten.

Ik vind wel dat ie dat van die kicks kon weten, die zijn eigenlijk sinds z'n album al drama... :(

Nackt/ Strike/ The Demand/ Darkness is Calling hebben nog wel gruwelijke kicks vind ik. Maar voor de rest volgens mij bijna allemaal wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis Remix vind ik niets... NFA is echt geniaal! :worship: En de B-Front Remix kiest de gulden middenweg, redelijk plaatje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij vind die Kick wel mooi.. live gaat die ook wel beter dan thuis. Ach ja, ik houd d'r ook niet van en dat dubstep gedeelte zeg ik maar niks over. Andere 2 tracks zijn 2 pareltjes! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

nou die kicks gaan live niet veel anders als thuis gewoon slecht. op destination X ben ik gelijk gestopt met stampen toen ik deze hoorde >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
live gaat die ook wel beter dan thuis.


Ja boeiendddddddddddd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Rik schreef:
Ik vind wel dat ie dat van die kicks kon weten, die zijn eigenlijk sinds z'n album al drama... :(

Nackt/ Strike/ The Demand/ Darkness is Calling hebben nog wel gruwelijke kicks vind ik. Maar voor de rest volgens mij bijna allemaal wel ja.

Ja uitzonderingen daar gelaten natuurlijk :P. Het merendeel heeft van die overdreven pitchkicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ik sluit me maar aan bij de meesten hier.

Never Fall Asleep :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:02 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nu al bijna zeker dat Never Fall Asleep in mijn top 10 van 2012 komt. Kan er maar geen genoeg van krijgen, en dan met name de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakt mij nog niet heel erg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste stuk van de track zit niet in de preview :(
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle