Hardtraxx Veteran

Aardige plaat die Never Fall Asleep, maar om het nu een top 10 nummer van 2012 te noemen nee...
Hardtraxx Addict

B-front remix gaat nog wel, andere 2 zijn echt doodsaai. :/
Hardtraxx Veteran

Toen op Defqon 2011 Never Fall Asleep voor het eerst gedraaid werd dacht ik dat ik doodging zo vet. Kicks klinken nu niet zo heel hard en inderdaad, die 2e climax vond ik toen nog het vetste en die zit er nog niet bij nu.
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Weet nu al bijna zeker dat Never Fall Asleep in mijn top 10 van 2012 komt. Kan er maar geen genoeg van krijgen, en dan met name de 2e climax.

Same. Toen ik deze voor het eerst live hoorde op Dreamfields. :worship: :loving: :bomb:
Hardtraxx Veteran

Domme actie van Sys-X om hem niet voor de release van de HB Compilatie te laten verschijnen.
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Domme actie van Sys-X om hem niet voor de release van de HB Compilatie te laten verschijnen.

Inderdaad, geen kans dat hij morgen komt?
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:

Ja het zou kunnen maar tot nu toe kondigde Sys-X zijn releases altijd wel van tevoren aan.
Artiest

beetje raar dat alles full op die cd komt.
Hardtraxx Addict

Never Fall Asleep is cker een vette track.
Audiobot remix is ook niet slecht, Place Of Terror doet me weinig.
Bierkoning

Ben Audiobot Remix ook gaan waarderen, en Never Fall Asleep is gewoon gruwelijk dik, die tweede climax :worship:

Alleen die van Crypsis vind ik echt een dramatische remix.
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Dakpan schreef:

Ja het zou kunnen maar tot nu toe kondigde Sys-X zijn releases altijd wel van tevoren aan.

Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij kwamen Everything Starts/ Everything Changes ook onaangekondigd.
Hardtraxx Veteran

Ja Everything Changes werd de dag van tevoren aangekondigd. En dat was slechts 30 dagen na de eerste keer draaien :worship:
Hardtraxxer

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik kan het fout hebben hoor, maar volgens mij kwamen Everything Starts/ Everything Changes ook onaangekondigd.

Nee die werden èèn dag van tevoren aangekodigd. Was èèn van de mooiste tweets die ik ooit gelezen had. :$
Hardtraxx Veteran

uit
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:

Nee die werden èèn dag van tevoren aangekodigd. Was èèn van de mooiste tweets die ik ooit gelezen had. :$

In mijn geheugen gegrift inderdaad :worship:
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
uit

Nope, scene heeft er een release van gemaakt aangezien ze alle 3 full op de Hard Bass CD stonden.
Donateur

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
uit

Nope, scene heeft er een release van gemaakt aangezien ze alle 3 full op de Hard Bass CD stonden.

:lol:

I.p.v. de download portals in de smiezen te houden kijkt men bij de scene om te zien of iets uit is. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
uit

:lol:

I.p.v. de download portals in de smiezen te houden kijkt men bij de scene om te zien of iets uit is. :thumbdown:

So what, je gaat toch geen geld betalen voor een mp3tje als je hem gratis kunt downloaden en nog eerder ook :lol:
Hardtraxx Veteran

vin de titel ook wel toepasselijk, een proloog is meestal het begin van het verhaal. soort inleiding :P dus zal dit ook wel zo wezen :D place of terror remix nog niet gehoord, never fall asleep op loudness klonk lekker en de audiobot remix vind ik ook nog best prima :)
Hardtraxx Veteran

Komt maandag.
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Komt maandag.

Had gisteren moeten komen - jammer :(
Hardtraxx Veteran

Deze is er ook:
http://www.hardstyle.com/album/the-mach ... ixes/31732
http://www.beatport.com/release/prologue/868745
http://itunes.apple.com/nl/album/prolog ... d501180750

:worship:
Hardtraxx Veteran

een bazen release :worship:
Hardtraxx Veteran

Mijn sub pakt de kicks van Never Fall Asleep niet lijkt het wel.. ach ja live gaat hij snoeihard.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle