Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Achter de PC klinkt het album nog zo van: mwah, op zich heel niet verkeerd.
Maar als je het live hoort, hoor je het verschil met andere hardstyle HEEL erg..


Zijn die verschillen dan positief of negatief? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 18:19 
 
Hardtraxx Elite

gok is.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het toch wel een vet album :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 00:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Teknizion schreef:
Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..


same here. precies dezelfde mening over dit album.


is wel waar maar er zijn ook nummers waarin dat heel goed verwerkt is zoals the F-Track.
vind dat echt geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat ik wel erg kneuzig vind van Showtek ten opzichte van DBSTF is de reden waarom ze het album maken. Showtek schreeuwt van de daken dat ze de beste zijn. En DBSTF dragen het album gewoon op aan de fans.. Vind ik toch wel veel vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Wat ik wel erg kneuzig vind van Showtek ten opzichte van DBSTF is de reden waarom ze het album maken. Showtek schreeuwt van de daken dat ze de beste zijn. En DBSTF dragen het album gewoon op aan de fans.. Vind ik toch wel veel vetter.


En toch is dit album beter dan die ban dbst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is iets waar ik over twijfel.. maar +1 op Teknizion. Nja opdragen aan de fans hoeft ook weer niet, maar ik vind het iig relaxed dat ze niet zo uit de hoogte doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind er eigelijk niet zo veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Jah maar Showtek heeft het veel exclusiever gehouden zonder allerlei previews E.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 22:05 
 
Hardtraxx Addict

Stokbrood schreef:
Teknizion schreef:
Wat ik wel erg kneuzig vind van Showtek ten opzichte van DBSTF is de reden waarom ze het album maken. Showtek schreeuwt van de daken dat ze de beste zijn. En DBSTF dragen het album gewoon op aan de fans.. Vind ik toch wel veel vetter.


En toch is dit album beter dan die ban dbst...


Iedereen zo zijn mening, maar ik vind dus niet dat het album van showtek beter is als die van DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Vind het toch wel een vet album :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 22:38 
 
Hardtraxxer

Mja Showteks style is denk wat minder aantrekkelijk voor de nieuwere hardstyle-liefhebbers, DBSTF is wat vrolijker enzo. Is natuurlijk niks mis mee want smaken verschillen nou eenmaal en mede daardoor krijgen we zoveel producties naar ons hoofd gesmeten :p

Zal is op Youtube naar de trackies zoeken kijk daarna wel of ik het album koop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2009 23:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat is dit voor een walgelijke MTV-rommel? :sick:

Ga anders lekker Hardstyle aanprijzen op de radio ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StylxZ schreef:
Wat is dit voor een walgelijke MTV-rommel? :sick:

Ga anders lekker Hardstyle aanprijzen op de radio ofzo...


??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Wat ik wel erg kneuzig vind van Showtek ten opzichte van DBSTF is de reden waarom ze het album maken. Showtek schreeuwt van de daken dat ze de beste zijn. En DBSTF dragen het album gewoon op aan de fans.. Vind ik toch wel veel vetter.


Opgedragen aan de fans??
sorry hoor maar alle tracks worden beschreven als 6jes, enkel Shiverz is top kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

StylxZ schreef:
Wat is dit voor een walgelijke MTV-rommel? :sick:

Ga anders lekker Hardstyle aanprijzen op de radio ofzo...


wie ben jij om te bepalen wie er wel en niet naar hardstyle mag luisteren :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
StylxZ schreef:
Wat is dit voor een walgelijke MTV-rommel? :sick:

Ga anders lekker Hardstyle aanprijzen op de radio ofzo...


wie ben jij om te bepalen wie er wel en niet naar hardstyle mag luisteren :')

idd beetje jammer dit.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 00:55 
 
Hardtraxx Veteran

T-boz schreef:
Guide4U schreef:
StylxZ schreef:
Wat is dit voor een walgelijke MTV-rommel? :sick:

Ga anders lekker Hardstyle aanprijzen op de radio ofzo...


wie ben jij om te bepalen wie er wel en niet naar hardstyle mag luisteren :')

idd beetje jammer dit.. >.<

Everywhere you go
You hear us on the radio...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahahaha 50 % van jou posts komen voort uit het afzeiken van Down with the Hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Wat ik wel erg kneuzig vind van Showtek ten opzichte van DBSTF is de reden waarom ze het album maken. Showtek schreeuwt van de daken dat ze de beste zijn. En DBSTF dragen het album gewoon op aan de fans.. Vind ik toch wel veel vetter.


:mad: wat een kneuzige opmerking toch weer...een van de grondleggers van de hardstyle de grond in proberen te drukken :nono:

Lees het (uitgebreide) interview op partyflock met Showtek, misschien dat je dan anders denkt!
En laat het duidelijk zijn Showtek richt zich op een breder publiek en daar is niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is ook triest om ze te blijven verdedigen juist omdat ze 1 van de grondleggers zijn.
Misschien moeten zij zich ook (positief) blijven ontwikkelen om mee te kunnen. Het is duidelijk geworden dat de gemiddelde Nederlandse Hardstyle fan hun muziek minder vind worden. En dan heb ik het niet over 14 jarigen die alles maar mooi vinden. Natuurlijk zijn ze razend populair in het buitenland maar daar staan ze nog te gillen als groupies..


Citaat:
En laat het duidelijk zijn Showtek richt zich op een breder publiek en daar is niks mis mee!


Dat vind jij. Ik vind dat ze niet moeten nadenken over voor wie ze de muziek maken, maar gewoon muziek maken die ze mooi vinden. Dat gelul over target groups enzo, dat hoort helemaal niet thuis in muziek.
Dus misschien is het nu ook duidelijker waarom ik het klote vind als ze zeggen; 'we gaan ons op breder publiek richten'
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het is ook triest om ze te blijven verdedigen juist omdat ze 1 van de grondleggers zijn.
Misschien moeten zij zich ook (positief) blijven ontwikkelen om mee te kunnen. Het is duidelijk geworden dat de gemiddelde Nederlandse Hardstyle fan hun muziek minder vind worden. En dan heb ik het niet over 14 jarigen die alles maar mooi vinden. Natuurlijk zijn ze razend populair in het buitenland maar daar staan ze nog te gillen als groupies..


Citaat:
En laat het duidelijk zijn Showtek richt zich op een breder publiek en daar is niks mis mee!


Dat vind jij. Ik vind dat ze niet moeten nadenken over voor wie ze de muziek maken, maar gewoon muziek maken die ze mooi vinden. Dat gelul over target groups enzo, dat hoort helemaal niet thuis in muziek.
Dus misschien is het nu ook duidelijker waarom ik het klote vind als ze zeggen; 'we gaan ons op breder publiek richten'


Dat is helemaal niet triest, het is zelfs logisch. Bewust van de geschiedenis heet dat. Ik zeg ook niet dat we ze de hemel in moeten prijzen en een kritische noot is natuurlijk altijd te maken, maar om het 'kneuzig' te noemen om de redenen die brt noemt, vind ik pas echt kneuzig. En ja, ze zijn een van de grondleggers van de hardstyle geweest en daar verdienen ze zeker nog respect voor!
En ik vind niet dat zij zich (positief) moeten blijven ontwikkelen om mee te kunnen doen, aangezien ze in hun interview aangeven niet mee te willen doen, maar hun eigen stijl en richting te willen kiezen. En of dat nu het beredere publiek is of niet, dat maakt niet uit! Volgens mij maken deze jongens ook de muziek die zij mooi vinden en daar heb ik respect voor. Showtek heeft het niet nodig om 'mee te moeten doen met de rest', ze doen lekker wat ze zelf willen en opnieuw: daar is niks mis mee!

BTW: Ben ook geen echte fan van hun muziek (vroeger wel), maar wat er de laatste tijd over deze jongens geschreven wordt is te gek voor worden. Ook op dit forum! Soms door jongens die de 'oude' nummers van Showtek nooit hebben gehoord of beleefd hebben (soms door de leeftijd) en daar baal ik van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 20:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry maar als je in het verleden iets goeds hebt gedaan, heeft voor mij vrij weinig te maken met huidige prestaties.
Dat ze produceren wat ze zelf mooi vinden, zo hoort het ook.
Dat ik de muziek niet mooi vind, ok smaken verschillen.
Maar de air bij showtek vliegt eraf, ik noem:
We're worlds #1 hard dance act -> dat je zoiets gewonnen hebt mooi, maar er mee te koop lopen blijft arrogant.
To be the best you have to beat the best, im undefeated, my style is everlasting.
In elk bericht wat van hen komt zit die air in. Praten met je fans heeft hier weinig mee te maken.

En dat ze in het buitenland zo populair zijn, is omdat daar ook niemand anders komt.
Zij zijn waarschijnlijk gedwongen naar het buitenland gegaan, gezien de anti-showtek hype die hier in Nederland heerst. En ik blijf erbij hoe toegankelijker je je muziek maakt, hoe meer mensen je geweldig zullen vinden. En als je daar voor gaat ben je commercieel ingesteld.

Ze zijn vast geweldige producers, maar niet meer binnen de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Zijn de lyrics en clip van 'World Of Mine' een statement tegen de gebeurtenissen die jullie net omschreven?"
Wouter: "Nee, die zijn niet specifiek gericht op een bepaalde gebeurtenis, 'World Is Mine' persifleert het gevecht van de artiest in de harde wereld van de dance.”


Lees even dat interview op Partyflock.. Verhelderend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2009 21:43 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Sorry maar als je in het verleden iets goeds hebt gedaan, heeft voor mij vrij weinig te maken met huidige prestaties.
Dat ze produceren wat ze zelf mooi vinden, zo hoort het ook.
Dat ik de muziek niet mooi vind, ok smaken verschillen.
Maar de air bij showtek vliegt eraf, ik noem:
We're worlds #1 hard dance act -> dat je zoiets gewonnen hebt mooi, maar er mee te koop lopen blijft arrogant.
To be the best you have to beat the best, im undefeated, my style is everlasting.
In elk bericht wat van hen komt zit die air in. Praten met je fans heeft hier weinig mee te maken.

En dat ze in het buitenland zo populair zijn, is omdat daar ook niemand anders komt.
Zij zijn waarschijnlijk gedwongen naar het buitenland gegaan, gezien de anti-showtek hype die hier in Nederland heerst. En ik blijf erbij hoe toegankelijker je je muziek maakt, hoe meer mensen je geweldig zullen vinden. En als je daar voor gaat ben je commercieel ingesteld.

Ze zijn vast geweldige producers, maar niet meer binnen de hardstyle scene.


Ik ben het niet met je eens.

Je stelt dat niemand anders in het buitenland komt.. betekend dus dat op een feest als Defqon in Australië alleen Showtek draait? Niet dus. Dat Showtek gedwongen is naar het buitenland te gaan betwijfel ik ook ten zeerste. Overigens denk ik dat de meeste DJ's er van dromen om internationaal te draaien.

Showtek mag commercieel ingesteld zijn.. maar wat denk je van Scantraxx? Omdat Showtek populair is wil trouwens niet zeggen dat ze commercieel zijn ^^

Smaken verschillen gelukkig en ik vind het wel een dik en vooral ook een 'anders'-album ;)

FACES = :bomb:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle