Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 17:34 
 
Hardtraxxer

ja ik had hem ook ff van internet geplukt omdat ik geen showtek koop zonder dat ik weet dat het goed is, mrja, die is me harde schijf weer af... viel me behoorlijk tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 18:40 
 
Hardtraxx Elite

het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 18:48 
 
Hardtraxx Addict

Just4Music schreef:
het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
:thumbdown:


En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Just4Music schreef:
het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
:thumbdown:


En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!

Maakt toch niet uit? Dat hoeft ook niet. Als de bass maar stevig is en dat doet Showtek wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2009 20:33 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
sanderovic schreef:
Just4Music schreef:
het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
:thumbdown:


En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!

Maakt toch niet uit? Dat hoeft ook niet. Als de bass maar stevig is en dat doet Showtek wel goed.


Ik vind zoals ik het al zei: te soft. Het is allemaal niet hard genoeg. Het enigste wat ik vet vind aan het album zijn de vocals, deze vind ik wel tof!

Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 01:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben een redelijke Showtek-liefhebber, maar nu ik dit album gehoord heb... mijn God... wat een dra-ma.

Waardeloos! Heb er geen ander woord voor :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zitten paar leuke tracks tussen, maar de rest is niks, veel te veel vocals.

laa-di-fucking-daa wat een domme track zeg, zelfde als rockchild en here we fucking go...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We speak music is de enige track waarvan ik nog zoiets heb van, goh... aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2009 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GENIAAL ALBUM :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe zit het met al die samplers..?

al datums bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
GENIAAL ALBUM :bomb:


Helemaal mee eens :thumbsup: !!

Had dit echt niet verwacht, maar klinkt echt super :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..

Dat is wel waar, ook al zitten er wel een aantal goeie tussen. Maar jep, te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..


same here. precies dezelfde mening over dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja vind het eigenlijk best een lekker album. Geen top nummers maar het gaat er mee door. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 22:13 
 
Hardtraxxer

We Speak Music is :bomb: World is Mine en We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) gaan ook nog wel.
Maar de rest is echt om te janken :cry: . Had toch wel wat meer verwacht van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2009 23:19 
 
Hardtraxx Addict

rich schreef:
We Speak Music is :bomb: World is Mine en We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) gaan ook nog wel.
Maar de rest is echt om te janken :cry: . Had toch wel wat meer verwacht van het album.


Ik had er al niet heel veel van verwacht, omdat ik showtek de laatste jaren qua eigen nummers niet super vind. Ze hebben op dit album idd maar een paar leuke nummers. Dus het verrast me niet dat het geen top album is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit is zo'n heerlijk album :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 'We Speak Music' na vind ook ik er echt helemaal niks aan :x Te veel vocals, het lijkt wel of ik elk nummer al een keer eerder heb gehoord en ik zie meteen allemaal emo gasten met gekleurde broeken voor me die de Melbourne Shuffle staan te doen :sick:
Misschien was dat wel hun doel maar ik zet em in de kast en laat em daar lekker staan. Dat intro ook... Wonen ze soms naast D-Block & S-te-Fan, die moesten ook al de muziek zachter zetten van de buren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 01:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
ik zie meteen allemaal emo gasten met gekleurde broeken voor me die de Melbourne Shuffle staan te doen


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kvind showtek nog steeds P**P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godse mooi feestje! M'n eerste keer Hemkade beviel best goed, al mocht het geluid mssn ietsje beter?
We kwamen binnen toen Showtek er stond.. We zijn het meest in de rokersruimte geweest en een beetje rond lopen.. want dat album, ik kan me er maar moeilijk mee vermaken.. Ik vroeg me eerst af of m'n ritme gevoel verneukt was door de drum n bass van donderdag, maar toen de NC opkwamen wist ik gelijk weer waar ik mee bezig was. Die draaiden tenminste ekte hardstyle.

Zany heeft toen het publiek lekker opgewarmd voor DonkeyTek en Southstylers..

OMG WAT EEN VETTE ACTS, wat ongelofelijk goed zeg :love: :woot: :drool: :love:
Abyss & Judge sloten lekker af, jammer dat het laatste nummertje een beetje mat was, wou nog wel even door :P

Big shout out naar frankhardenberg; thanks voor de gratis tickets man! Heb me echt heerlijk vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laa-Di-Fucking-Daa vind ik persoonlijk best lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2009 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achter de PC klinkt het album nog zo van: mwah, op zich heel niet verkeerd.
Maar als je het live hoort, hoor je het verschil met andere hardstyle HEEL erg..
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle