Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:55 
 
Hardtraxxer

Requiem & Titan - Wrong Impression (FUSION273)

Label: Fusion Records
WEB release: 09/11/2015

Tracks:
1. Requiem & Titan - Wrong Impression

Samples:


Bron: Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 21:15 
 
Hardtraxxer

Produceert hij nu zelf of is dit hetzelfde als mandy? Verder lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moeraskat schreef:
Produceert hij nu zelf of is dit hetzelfde als mandy? Verder lekkere plaat :thumbsup:


Geloof er persoonlijk niets van dat hij zelf produceert. Kan er naast zitten natuurlijk :)

OT: Track doet me niet veel, komt nogal saai over. Kicks van Colleteral Damage vind ik beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 21:34 
 
Hardtraxxer

hij produceert 100% zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:35 
 
Hardtraxxer

Ik geloof er ook niets van. Het zal mij niet verbazen als dit gewoon de mannelijke Mandy is. En ja, hij is in mijn ogen toch een beetje de Dave Roelvink van de scene. Maar goed, er komen wel goede producties uit het project Requiem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Als het goed is leest Requiem hier ook af en toe mee. En heeft al meerdere keren uitgelegd hoe en wat, tevens heeft in producers corner ook wel eens wat gepost.

Deze man produceert gewoon zelf. Altijd dat ghostproduce verhaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 08:59 
 
Hardtraxx Newbie

Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha


Snitch_MP schreef:
hij produceert 100% zelf :)


Wie heeft er nou gelijk, ik ben nu ook wel benieuwd.. :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:34 
 

Gangster schreef:
En ja, hij is in mijn ogen toch een beetje de Dave Roelvink van de scene.

Hahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb gelezen dat hij wel zelfstandig tracks maakt, maar alles bij Fusion gaat langs de eindredacteur. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:38 
 
Hardtraxxer

Cemba_ schreef:
Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha


Snitch_MP schreef:
hij produceert 100% zelf :)


Wie heeft er nou gelijk, ik ben nu ook wel benieuwd.. :/ :/

Ik :)

Hij heeft zelf een x gereageerd op een topic hier en gezegd dat hij zelf produceert maar af en toe wel eens "tips" krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:20 
 
Hardtraxx Newbie

Snitch_MP schreef:
Cemba_ schreef:
Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha


Snitch_MP schreef:
hij produceert 100% zelf :)


Wie heeft er nou gelijk, ik ben nu ook wel benieuwd.. :/ :/

Ik :)

Hij heeft zelf een x gereageerd op een topic hier en gezegd dat hij zelf produceert maar af en toe wel eens "tips" krijgt.


Mensen zeggen wel vaker iets haha. Trust me, hij maakt het niet zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Mensen zeggen wel vaker iets haha. Trust me, hij maakt het niet zelf.


Altijd van die kutposts dit. 'Nee vertrouw mij hij doet het niet zelf'. Nou pik, wie produceert er voor hem dan, wie is de bron? Of dat mag zeker niet vermeld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cemba_ schreef:
Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha


Snitch_MP schreef:
hij produceert 100% zelf :)


Als je A zegt moet je ook B zeggen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:41 
 
Hardtraxxer

Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha

En wie mag jij dan zijn met je betrouwbare bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ParanoidNL schreef:
Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha

En wie mag jij dan zijn met je betrouwbare bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

Jullie lezen zeker ook de krant en vragen dan De Telegraaf naar alle bronnen van de journalisten. Tuurlijk kan ik niet zeggen hoe ik het weet, maar de anderen die zeggen dat hij wel produceert weten het alleen omdat hij het hier neer zet en dat kan Stephanie zeggen, Gostosa zeggen etc. Geloof me of geloof me niet, ik weet alleen dat hij niet z'n eigen muziek maakt en ik heb die info uit een betrouwbare hoek. Dus sluit je aan bij de mensen die het wel geloven of niet geloven, maakt mij het uit, ik noem alleen de feiten. :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:02 
 

Bewijs het eens dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga zonder bron niet allemaal zaken de wereld in brengen en doen alsof jij het allemaal wel weet. De meeste leden hebben hier een hekel aan 'interessante mensen' die alles weten maar nooit een bron geven. Houd het dan maar voor jezelf, want dit heeft zo geen enkele zin. Maar weer verder on-topic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:05 
 

Ik weet zeker dat Mandy voor hem produced!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:09 
 
Hardtraxx Newbie

Magnetron schreef:
Ga zonder bron niet allemaal zaken de wereld in brengen en doen alsof jij het allemaal wel weet. De meeste leden hebben hier een hekel aan 'interessante mensen' die alles weten maar nooit een bron geven. Houd het dan maar voor jezelf, want dit heeft zo geen enkele zin. Maar weer verder on-topic..


Hey, geloof wat je wilt geloven, mij maakt het niet uit. On topic lijkt me idd slim haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:33 
 
Hardtraxxer

Vlegel schreef:
Jullie lezen zeker ook de krant en vragen dan De Telegraaf naar alle bronnen van de journalisten. Tuurlijk kan ik niet zeggen hoe ik het weet, maar de anderen die zeggen dat hij wel produceert weten het alleen omdat hij het hier neer zet en dat kan Stephanie zeggen, Gostosa zeggen etc. Geloof me of geloof me niet, ik weet alleen dat hij niet z'n eigen muziek maakt en ik heb die info uit een betrouwbare hoek. Dus sluit je aan bij de mensen die het wel geloven of niet geloven, maakt mij het uit, ik noem alleen de feiten. :) :)

Boray is een maat van me die ik al vanaf jongs af aan ken, weet denk ik wel iets beter hoe het allemaal in elkaar steekt als jij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen blij maken met een dooie mus, scoor je punten mee.


Heb trouwens uit een betrouwbare bron gehoord dat Vlegel niet zelf dat bericht getypt heeft. Mag helaas niet zeggen wie want jullie lezen toch ook allemaal de Telegraaf ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:11 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
Heb trouwens uit een betrouwbare bron gehoord dat Vlegel niet zelf dat bericht getypt heeft. Mag helaas niet zeggen wie want jullie lezen toch ook allemaal de Telegraaf ofzo.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:41 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Het is precies zoals hij zelf ooit heeft uitgelegd op dit forum: hij produced zijn tracks zelfs, maar uiteraard heeft hij in het begin hulp gekregen.

En hou alsjeblieft op met dat 'uit betrouwbare bronnen'. Ook zelfs die zitten er vaak naast ;)

Idd zoals ik al zei. Zitten wel veel wijsneuzen hier zeg
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle