Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een slap gelul allemaal zeg, keihard vol blijven houden dat iets wel of niet zo is terwijl je het van horen zeggen weet. Ja of nee als je geen hard bewijs heb ga dan niet zo interessant lopen doen. Voor nu hou ik het bij mezelf op een vraagteken en dat zal waarschijnlijk zoals bij de meeste wel blijven zo.

OT: Track doet mij vrij weinig, mid intro met screeches, climax met melodie, tweede climax screech en melodie, het standaard riedeltje weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:26 
 
Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Wat een slap gelul allemaal zeg, keihard vol blijven houden dat iets wel of niet zo is terwijl je het van horen zeggen weet. Ja of nee als je geen hard bewijs heb ga dan niet zo interessant lopen doen. Voor nu hou ik het bij mezelf op een vraagteken en dat zal waarschijnlijk zoals bij de meeste wel blijven zo.

OT: Track doet mij vrij weinig, mid intro met screeches, climax met melodie, tweede climax screech en melodie, het standaard riedeltje weer.


Hoe had jij een nummer in gedachten? Een nummer met een melodie in de climax is niet goed want dat is standaard.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb het over het geheel en niet alleen een melodie in de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:12 
 
Hardtraxxer

Heel veel meer smaken heb je toch ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaat weer, leuke melodie. Maar z'n voorgaande tracks vond ik wel wat sterker. Deze kick doet me beetje aan Hollow denken, niks mis mee overigens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kick is wel vet, synth is gemaakt door een kind ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat verwacht je als je hem vraagt of hij zelf produced?
"Nee het enige wat ik doe is fitnessen en plaatjes draaien, ik kan niet producen."
Afgaan als een gieter. Ik zou ook zeggen dat ik ze zelf maak, anders zou het snel gedaan zijn met de carrière.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 19:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Maakt het nou een reet uit wie het maakt.
Zolang er dikke tracks uit komen prima toch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Wat verwacht je als je hem vraagt of hij zelf produced?
"Nee het enige wat ik doe is fitnessen en plaatjes draaien, ik kan niet producen."
Afgaan als een gieter. Ik zou ook zeggen dat ik ze zelf maak, anders zou het snel gedaan zijn met de carrière.


haha i agree ^ :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

collab met titan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is inderdaad de collab met Titan en zal 'Wrong Impression' gaan heten.

Bron: Facebook Requiem
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Is inderdaad de collab met Titan en zal 'Wrong Impression' gaan heten.

Bron: Facebook Requiem


Bedankt voor de bronvermelding!

On: Wel tof, niet bijzonder, klinkt vast wel fijn op een feestje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb van Requiem anders nog nooit een foto of video van hem in de studio gezien. Het enige wat ik voorbij zie komen is zijn bovenlichaam. Mensen beoordelen een Mandy etc wel omdat ze geen studio pics post maar bij een Requiem maken we daar geen probleem van. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Jullie lezen zeker ook de krant en vragen dan De Telegraaf naar alle bronnen van de journalisten.

Ben jij journalist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar maakt hij nu zijn eigen tracks of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik heb van Requiem anders nog nooit een foto of video van hem in de studio gezien. Het enige wat ik voorbij zie komen is zijn bovenlichaam. Mensen beoordelen een Mandy etc wel omdat ze geen studio pics post maar bij een Requiem maken we daar geen probleem van. >.<


Ik zie op z'n snapchat vaak genoeg dat hij in de studio zit! En daarnaast stuurt 'tie ook af en toe wat filmpjes van nieuwe tracks :)


Oké, daar volg ik hem niet. Dan neem ik mijn woorden terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 13:01 
 
Artiest

De reden waarom er van deze collab nooit wat online gestaan heeft is omdat het eerst voor Titanomachy was en dat blijft gewoon geheim, maar omdat craft gecanceld was hebben we een nieuw plan gemaakt en dat was dus voor Decibel.
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel jammer dat het continu maar doorgaat op het forum met name omdat ik overal aangegeven heb hoe de vork in steel zit.

Studiopreviews vind ik zelf ook niet nodig en heb vaak genoeg gepost hoe of wat.
Wellicht dat ik zo nu en dan wel eens een studio preview ga doen, maar zoals ik zeg dit was voor deze collab niet aan de orde.

Thanks voor alle feedback ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 14:19 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ik heb van Requiem anders nog nooit een foto of video van hem in de studio gezien. Het enige wat ik voorbij zie komen is zijn bovenlichaam. Mensen beoordelen een Mandy etc wel omdat ze geen studio pics post maar bij een Requiem maken we daar geen probleem van. >.<
DL22 schreef:
Wat verwacht je als je hem vraagt of hij zelf produced?
"Nee het enige wat ik doe is fitnessen en plaatjes draaien, ik kan niet producen."
Afgaan als een gieter. Ik zou ook zeggen dat ik ze zelf maak, anders zou het snel gedaan zijn met de carrière.


Mensen die dat als een soort van negatief argument naar voren brengen snap ik echt niet. WTF heeft dat er mee te maken.

OT : Lekkere track trouwens, nog wel een keer live horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

johnnie schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik heb van Requiem anders nog nooit een foto of video van hem in de studio gezien. Het enige wat ik voorbij zie komen is zijn bovenlichaam. Mensen beoordelen een Mandy etc wel omdat ze geen studio pics post maar bij een Requiem maken we daar geen probleem van. >.<
DL22 schreef:
Wat verwacht je als je hem vraagt of hij zelf produced?
"Nee het enige wat ik doe is fitnessen en plaatjes draaien, ik kan niet producen."
Afgaan als een gieter. Ik zou ook zeggen dat ik ze zelf maak, anders zou het snel gedaan zijn met de carrière.


Mensen die dat als een soort van negatief argument naar voren brengen snap ik echt niet. WTF heeft dat er mee te maken.

OT : Lekkere track trouwens, nog wel een keer live horen


In welke zin is dat een negatief argument? Hij moet lekker zelf weten dat hij die plaatjes post, levert in ieder geval vrouwelijke fans genoeg op. Zeg alleen dat ik nog nooit iets van studio materiaal voorbij heb zien komen op Facebook en dan zeg ik wat hij wel veel post. Maar nu blijkt dat hij dat wel doet, neem ik mijn woorden terug zoals ik al eerder zei. Verder hoop ik natuurlijk dat hij gewoon eerlijk is en niet iedereen voorliegt, maar dat vertrouwen heb ik als hij het zelf meerdere malen zegt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Requiemartist schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel jammer dat het continu maar doorgaat op het forum met name omdat ik overal aangegeven heb hoe de vork in steel zit.

Inderdaad jammer maar vooral compleet onnodig. Ik vraag me dan echt af of bepaalde mensen echt doelbewust aanvallende reacties plaatsen richting artiesten die op dit forum zitten, dat is namelijk al meerdere malen op zo'n manier gebeurt dat het gewoon opvalt. Breng het commentaar dan op zijn minst op een enigszins normale manier als je weet dat de desbetreffende artiest vaak nog wel eens wil meelezen, en gooi er niet van die belachelijke en kinderachtige reacties uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/TitanDJ/videos/vb.242663747022/10153221254702023/?type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:35 
 

Live misschien leuk maar doet me zo op het eerste gehoor niet echt wat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt toch goed door m'n speakers, erg dik!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle