Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Nutteloze discussie weer hiervoor xd Hoop dat die Vlegel gelijk van het forum is getrapt! :)

OT: Vind de voorgaande tracks van Requiem beter! neemt niet weg dat het een track is die zeker voorbij mag komen op een feest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helaas maakt deze man niet zijn eigen producties, word gedaan door een producer bij fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardestijl schreef:
Helaas maakt deze man niet zijn eigen producties, word gedaan door een producer bij fusion.


Hij krijgt toch gewoon zoals hij zelf al meerdere keren heeft aangegeven alleen hulp bij het producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 19:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardestijl schreef:
Helaas maakt deze man niet zijn eigen producties, word gedaan door een producer bij fusion.

Wordt is met dt, dombo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:04 
 

deze klinkt nog best wel vet eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Onzin weer weg. Ik ben echt helemaal klaar met die verhalen over dat Requiem niet zelf produceert, ongeacht of dit waar of niet waar is, een bron heb je namelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Requiem in het geheel kan me nog steeds niet bekoren. Het is beetje van hetzelfde en smaakt beetje af en toe naar Michel Pollen. Zolang er goede muziek uitstroomt klaag ik niet, maar dat is voor mij nog niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Released by:
Fusion Records
Release date:
9 November 2015


Bron: Fusion Soundcloud

https://soundcloud.com/fusionrecords/re ... impression
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet, vind het een hele lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nooit zoveel met beide artiesten maar dit is echt heel vet. Super goede lompe kick, leuke pakkende melodie en aardige break. Drive ook in de intro :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Heb nooit zoveel met beide artiesten maar dit is echt heel vet. Super goede lompe kick, leuke pakkende melodie en aardige break. Drive ook in de intro :$


Dit! Fijne track dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin deze steeds meer te waarderen. 'Apart' plaatje met een aanstekende melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 20:04 
 
Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Begin deze steeds meer te waarderen. 'Apart' plaatje met een aanstekende melodie.


corneelwr schreef:
dit is echt heel vet. Super goede lompe kick, leuke pakkende melodie en aardige break. Drive ook in de intro :$


Ben het met deze beide eens, staat al even op repeat! Hoop deze nog eens op een feestje te horen. Enige minpunt vind ik de tweede climax, had denk ik liever enkel de melodie met een twist in de melodie of de kicks gezien, zonder die screeches. De screeches halen voor mij een beetje de energie uit de melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

ParanoidNL schreef:
Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha

En wie mag jij dan zijn met je betrouwbare bron?



Zijn ghost is :
Michel Pollen. Eveneens de man achter de pitcher,donkeyrollers, zany en dozer.
Er zijn maar weinig die zelf produceren. Het gaat om de looks tegenwoordig.
Ook warface maakt het niet zelf. Hoor je niemand over. Dus laten we er ook geen probleem van maken. Maar hij heeft dus wel gelijk. Boray maakt het niet zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 13:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Warface steekt het niet onder stoelen of banken. Volgens mij zitten ze altijd me 2 in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RefurzeOfficial schreef:
Zijn ghost is :
Michel Pollen. Eveneens de man achter de pitcher,donkeyrollers, zany en dozer.

Niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RefurzeOfficial schreef:
ParanoidNL schreef:
Vlegel schreef:
Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha

En wie mag jij dan zijn met je betrouwbare bron?



Zijn ghost is :
Michel Pollen. Eveneens de man achter de pitcher,donkeyrollers, zany en dozer.
Er zijn maar weinig die zelf produceren. Het gaat om de looks tegenwoordig.
Ook warface maakt het niet zelf. Hoor je niemand over. Dus laten we er ook geen probleem van maken. Maar hij heeft dus wel gelijk. Boray maakt het niet zelf


Gast dat Warface verhaal kennen we nu ondertussen wel en dat heeft totaal niks met ghostproducen te maken :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2016 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker boeiend wie wie nou helpt. Zolang er maar goede muziek van het Fusion label komt :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle