Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Requiem & Alee - Now Is The Time (BLACK012)

Label: Scantraxx Black
WEB release: 06/11/2019

Tracks:
Requiem & Alee - Now Is The Time

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zo dan :bomb:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Leuk plaatje :)
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
gaat iedereen weg bij fusion of zie ik dat verkeerd ?

ON TOPIC : leuke track
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Kuuuuhuuutttt. Dit doet me heel erg denken aan een oudere plaat waar ik niet op kom. Lekkere plaat!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Requiem. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Requiem!
PvO Hardstyle wrote:Kuuuuhuuutttt. Dit doet me heel erg denken aan een oudere plaat waar ik niet op kom. Lekkere plaat!
Melodie heeft wel de stijl van oudere platen, maar kan zo snel niet komen op een plaat die er op lijkt.
Last edited by Broken Balance on 07 Nov 2019 08:14, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Legend :worship:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Vette plaat hoor :clap:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Goeie plaat!
R
Artiest
60 posts member since 2014
last seen Jun 2020
Broken Balance wrote:Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Requiem. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

PvO Hardstyle wrote:Kuuuuhuuutttt. Dit doet me heel erg denken aan een oudere plaat waar ik niet op kom. Lekkere plaat!
Melodie heeft wel de stijl van oudere platen, maar kan zo snel niet komen op een plaat die er op lijkt.

:lol: Gaat het met je?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Requiemartist wrote:
Broken Balance wrote:Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Requiem. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:lol: Gaat het met je?
Nee, ik word door iedereen aangevallen op dit forum.

Zatox - We Are One (DWX694)

Wist je dat ... Topic (page 2905)
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Requiem blijft toch een vet stijltje hebben.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Requiem :worship: Vette plaat weer! Benieuwd naar de andere nieuwe platen :loving:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Heel vet! Lekkere beukplaat met een stevige melodie. Heerlijk! :drool:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Lekker weer van die volle, diepe kicks en ook prima melodie. Vind alleen die modulatie aan het einde niet zo geslaagd.