Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox - We Are One (DWX694)

Label: Dirty Workz
WEB release: 18/10/2019

Tracks:
Zatox - We Are One

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 15:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Zatox. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Zatox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moderators, kunnen jullie checken of F4K3 N3WZ de moeder van Zatox is? :x

Edit:
Even een serieuze reactie voor de vorm. Zatox vond ik goed tot 2011. Daarna vond ik het niet zo veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Moderators, kunnen jullie checken of F4K3 N3WZ de moeder van Zatox is? :x

Edit:
Even een serieuze reactie voor de vorm. Zatox vond ik goed tot 2011. Daarna vond ik het niet zo veel meer.


Fake news dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Zatox. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Zatox!


Ben je serieus? :lol:

Als er iemand echt saaie platen maakt die je na 5 minuten alweer vergeten bent dan is 't Zatox wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 14:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Als je het over saai hebt moet ik gelijk denken aan B-front, da's pas saai. Zatox staat eenzaam bovenaan in het Raw subgenre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Zatox staat eenzaam bovenaan in het Raw subgenre.

Applicatie voor Hardtraxx dorpsgek staat reeds genoteerd, bedankt voor je aanmelding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 15:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Snel meld je aan Pim, grote kans dat je wint :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox stond erg hoog op mijn lijstje, platen als Andromeda, Creation, Gangsta (met Tatanka). Dat was gewoon knallen. Maarja, nu is het maar saai. Ik zou niet eens interessante platen kunnen noemen van Zatox, gemaakt de afgelopen jaren.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 19:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Moderators, kunnen jullie checken of F4K3 N3WZ de moeder van Zatox is? :x

Helaas niet te achterhalen of dit een bekende van ons is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Zatox. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Zatox!


Duidelijk fake news
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Snel meld je aan Pim, grote kans dat je wint :lol:


Jij mag mijn naam niet eens uitspreken, halve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Zatox. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Zatox!


Dave Revan welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
F4K3 N3WZ schreef:
Ik lees al tijden mee op Hardtraxx en om één of andere reden is er geen liefde voor in mijn ogen de meest geniale Raw artiest ter wereld Zatox. Wat mij in eerste instantie destijds verbaasde omdat hij niet voor niets één van de grootste en populairste hardstyle artiesten wereldwijd is – en terecht de man maakt louter knallers en hoewel dit een mindere van hem is staat het nog steeds mijlenver boven de rest van het gros in de Raw.

:worship: voor Zatox!


Dave Revan welkom!


Ik denk dat die alleen in caps lock en grunts kan commenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2019 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat beginstukje doet me ergens aan denken, maar kan er even niet op komen...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle