Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Bedankt voor het posten, ik kon wel weer ff een goede lachbui gebruiken :lol:

Maar serieus, zelfs met alle aids die er op dit album gepleurd staat, ben ik blij dat het uiteindelijk dit topic heeft geproduceerd. Alsnog topvermaak. Ik ga er verder maar met een grote cirkel omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
TheUnnamed schreef:
Devil2K schreef:
Any information when digital download will be available ?


03/28


Maar we hebben helemaal geen 28 maanden!? :huh: :huh: :huh: :huh:


Hij vraagt het in het engels en ik reageer in het engels.

Maar je hebt wel gelijk man dat was echt hilarisch gewoon, te grappig voor woorden. Moet even bijkomen van het lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:


Wat een crackkicks telkens.. Kicks in de meeste euforische nummers gaan nog harder dan dit :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal deze thuis waarschijnlijk niet of nauwlijks opzetten, maar doet het live nog wel grappig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:

Hij vraagt het in het engels en ik reageer in het engels.

Maar je hebt wel gelijk man dat was echt hilarisch gewoon, te grappig voor woorden. Moet even bijkomen van het lachen.

In Engeland is echter de datering ook Day Month Year. In Amerika is het wel andersom :)

Ben wel blij dat je er om kon lachen. Grapje moet kunnen ;)

/betweter modus uit.
/off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen woorden voor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zal deze thuis waarschijnlijk niet of nauwlijks opzetten, maar doet het live nog wel grappig ^^


Ja grappig is het zeker, lach m'n lul uit m'n broek als ik dit hoor live
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 11:46 
 

video is alweer offline gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
video is alweer offline gehaald


Helaas een re-upload

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het voelt alsof mijn IQ met 40 punten daalt als ik hiernaar luister :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godverdomme, ik wil die gasten even al mijn haat geven die ik kan. Helaas kan dat niet meer, want ik kan niet meer reageren op facebook bij hun. Het enige wat die gasten nog goed kunnen doen id optyfen uit de scene of serieus op hun bek gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Jonas schreef:
Godverdomme, ik wil die gasten even al mijn haat geven die ik kan. Helaas kan dat niet meer, want ik kan niet meer reageren op facebook bij hun. Het enige wat die gasten nog goed kunnen doen id optyfen uit de scene of serieus op hun bek gaan.


Gast, alleen omdat je hun muziek niet leuk vindt? :lol:

Nee, omdat het zo slecht is dat het een schande voor de muziekwereld is. Jonas, ik geef je groot gelijk :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Jonas schreef:
Godverdomme, ik wil die gasten even al mijn haat geven die ik kan. Helaas kan dat niet meer, want ik kan niet meer reageren op facebook bij hun. Het enige wat die gasten nog goed kunnen doen id optyfen uit de scene of serieus op hun bek gaan.


Gast, alleen omdat je hun muziek niet leuk vindt? :lol:


Arrogantie, hun kutmuziek, het niet kunnen verdragen van onderbouwde kritiek en dat dan verwijderen van facebook. De comment van 1 van hun beste vrienden was :"Die in a burning hot fire." En die comment vonden ze dan leuk. Dus vergeef me dat ik die gasten echt haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Compleet mee eens, tel daarbij op dat half Gearbox een ongelooflijke inteelt kop heeft. Vooral die blonde van Rebelion (gary) en davide van Malice. Niet relevant aan het onderwerp maar mag er ook wel een keer uit. Ik blijf het schande vinden dat dit soort 'artiesten' zulke podia krijgen, ookal is het op het gebied van geld verdienen heel logisch.

En dan zijn er gewoon 'artiesten' in deze scene die zeggen dat het terecht is dat kleinere artiesten moeilijk door kunnen breken, 'die hebben namelijk ook geen eigen sound en proberen weinig nieuws'. :sick:

Als iedereen nou ff naar Primeshock, Jay Reeve en dergelijke namen gaat als die op feesten staan :drool: dan groeien die vanzelf wel sneller. Als de extreme hype rondom raw opeens uit zou sterven zou Rebelion vgm echt niet meer weten wat ze moesten doen. Fatsoenlijk produceren kunnen ze al niet, stel je voor dat ze opeens een ander genre moeten leren maken. Muzikaliteit always wins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon pompen op die Drug$$ plaat jongens, hoppaaa! Hadden nog iets meer kickrolls in mogen zitten. Bpm ligt ook te laag wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haat ze ook hoor. Kut geordies :lol:. Ze zijn niet van veel hoger niveau dan die mensen uit Geordie Shore

De rest van gearbox heb ik geen persoonlijke problemen mee opzich. Rooler is bijvoorbeeld gewoon voor reden vatbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom delen artiesten zoals E-Dub dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
tel daarbij op dat half Gearbox een ongelooflijke inteelt kop heeft. Vooral die blonde van Rebelion (gary) en davide van Malice. Niet relevant aan het onderwerp maar mag er ook wel een keer uit.

Nou nou. Dit vind ik dan wel weer echt totaal onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 22:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Why you heff to be mad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 22:42 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
Pedaalemre schreef:
tel daarbij op dat half Gearbox een ongelooflijke inteelt kop heeft. Vooral die blonde van Rebelion (gary) en davide van Malice. Niet relevant aan het onderwerp maar mag er ook wel een keer uit.

Nou nou. Dit vind ik dan wel weer echt totaal onnodig.

Ach, hij erkent toch dat 't niet relevant is. Af en toe lekker zeiken mag ook wel eens hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik haat ze ook hoor. Kut geordies :lol:. Ze zijn niet van veel hoger niveau dan die mensen uit Geordie Shore

De rest van gearbox heb ik geen persoonlijke problemen mee opzich. Rooler is bijvoorbeeld gewoon voor reden vatbaar


Dit is dan ook weer waar, Rooler komt gewoon tof over en doet niet stoer/verwijdert geen mensen op socials.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn het zit echt diep bij sommige hier :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Geschiedenis heeft laten zien dat elke producer na verloop van tijd veranderd van poep naar kwaliteit (in de ogen van HT). Kijk de laaste releases van adaro en digital punk, en toen deetox net begon met produceren vond men het ook kut bijvoorbeeld. Ik heb gewoon maar goed hoop dat het met deze jongens ook wel goed komt. Rebelion is geen scène en de scène is niet rebelion, dus enige nuance is op z'n plaats denk ik. Wil je ze zien, ga je naar een feest waar ze staan. Wil je ze niet zien, zijn er ook genoeg feesten.

Het is allemaal niet zo best dit album maar zoals eerder aangegeven denk ik vooral dat de heren zich er zo makkelijk vanaf maken vanwege het lage verwachtingspatroon van hun fans. Alles is toch wel KK DIK :bomb: :bomb: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoor maar de eerste platen van Adaro (Haunter Of The Dark, No Time To Sleep, House Of Wax), Digital Punk (Dark Symphony, Bringing The Funk, Burn) en Deetox (Black Magic, Android, State Of Mind) waren juist behoorlijk gewild hier..

En wel grappig dat het sommigen zo diep zit over Rebelion want de helft van die mensen zoekt ook zelf de confrontatie met ze op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ook dat RTM bedoelt dat elk producer na een slechte periode wel weer goed gaat produceren. Gaat natuurlijk niet op voor elke producer maar je ziet het wel veel.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle