Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Denk ook dat RTM bedoelt dat elk producer na een slechte periode wel weer goed gaat produceren. Gaat natuurlijk niet op voor elke producer maar je ziet het wel veel.

Dit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik haat ze ook hoor. Kut geordies :lol:. Ze zijn niet van veel hoger niveau dan die mensen uit Geordie Shore

De rest van gearbox heb ik geen persoonlijke problemen mee opzich. Rooler is bijvoorbeeld gewoon voor reden vatbaar

Waarom wil je verhaal halen bij Rebelion dan? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wil je ze zien, ga je naar een feest waar ze staan. Wil je ze niet zien, zijn er ook genoeg feesten.


Of optie 3, ze staan op een groot feest waar er maar 1 area is en je ontkomt er niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Wil je ze zien, ga je naar een feest waar ze staan. Wil je ze niet zien, zijn er ook genoeg feesten.


Of optie 3, ze staan op een groot feest waar er maar 1 area is en je ontkomt er niet aan.

Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Wil je ze zien, ga je naar een feest waar ze staan. Wil je ze niet zien, zijn er ook genoeg feesten.


Of optie 3, ze staan op een groot feest waar er maar 1 area is en je ontkomt er niet aan.

Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P

Inderdaad, dat is vaak van te voren bekend, moet je voor je zeld de afweging maken of je dat weekend wel of geen feest pakt.
Maar feesten met 1 stage zijn meer een uitzondering dan regel tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 19:28 
 
Hardtraxxer

Seeker Of Fire schreef:
Waarom delen artiesten zoals E-Dub dit?

eDUB is onderdeel van Garra dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P

Inderdaad, dat is vaak van te voren bekend, moet je voor je zeld de afweging maken of je dat weekend wel of geen feest pakt.
Maar feesten met 1 stage zijn meer een uitzondering dan regel tegenwoordig.


Ik gaf het enkel als voorbeeld dat je er niet altijd onderuit kunt komen. Om nou een bepaald feest te laten schieten omdat een bepaalde artiest er toevallig staat is wel heel extreem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mongoose schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Waarom delen artiesten zoals E-Dub dit?

eDUB is onderdeel van Garra dacht ik


Klopt, samen met MBK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 03:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mongoose schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Waarom delen artiesten zoals E-Dub dit?

eDUB is onderdeel van Garra dacht ik


Klopt, samen met MBK.

Thanks mannen, dit wist ik niet :P verklaard een hoop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik haat ze ook hoor. Kut geordies :lol:. Ze zijn niet van veel hoger niveau dan die mensen uit Geordie Shore


Pedaalemre schreef:
Compleet mee eens, tel daarbij op dat half Gearbox een ongelooflijke inteelt kop heeft. Vooral die blonde van Rebelion (gary) en davide van Malice.


Jonas schreef:
Godverdomme, ik wil die gasten even al mijn haat geven die ik kan.


Amai amai amai
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bende jankerds zeg pfff. Verlaag jezelf nog eventjes ja, dan lachen ze nog harder. :lol: Kleuters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Bende jankerds zeg pfff. Verlaag jezelf nog eventjes ja, dan lachen ze nog harder. :lol:


:lol: Echt he. Ik vind Rebelion niks en ik heb dan ook nog geen een track van dit album geluisterd. Als ze moeten draaien, ga ik ergens anders naartoe. Zo lastig is het toch allemaal niet? Met jullie verwensingen en inteeltkoppen, kom op he :lol: . Kinderachtig gedoe.

Als ik in de schoenen van Rebelion had gestaan had ik precies hetzelfde gedaan. Stages zijn over het algemeen overvol als ze moeten draaien, dus waarom zou je het dan in hemelsnaam over een andere boeg gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P

Inderdaad, dat is vaak van te voren bekend, moet je voor je zeld de afweging maken of je dat weekend wel of geen feest pakt.
Maar feesten met 1 stage zijn meer een uitzondering dan regel tegenwoordig.


Ik gaf het enkel als voorbeeld dat je er niet altijd onderuit kunt komen. Om nou een bepaald feest te laten schieten omdat een bepaalde artiest er toevallig staat is wel heel extreem.

Akkoord. Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg dat een gast van Rebelion een inteeltkop heeft en gelijk wordt de assumptie gemaakt dat ik me vreselijk op zit te winden en inwendige woede heb tov die gasten. Ik denk nog geen seconde per maand aan die gasten, vind hun muziek gewoon bagger en een van hun heeft een inteeltkop ja. Arrogantie straalt er ook vanaf, kun je zelf toch ook wel zien. Maar verder lig ik er niet van wakker hoor. Mag ik ook ff voor 1 post zeiken :lol: En ja natuurlijk zou iedereen hetzelfde gedaan hebben. Groot gelijk. Daar staat 'inteeltkop' ook compleet los van dus ga huul'n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik zeg dat een gast van Rebelion een inteeltkop heeft en gelijk wordt de assumptie gemaakt dat ik me vreselijk op zit te winden en inwendige woede heb tov die gasten. Ik denk nog geen seconde per maand aan die gasten, vind hun muziek gewoon bagger en een van hun heeft een inteeltkop ja. Arrogantie straalt er ook vanaf, kun je zelf toch ook wel zien. Maar verder lig ik er niet van wakker hoor. Mag ik ook ff voor 1 post zeiken :lol: En ja natuurlijk zou iedereen hetzelfde gedaan hebben. Groot gelijk. Daar staat 'inteeltkop' ook compleet los van dus ga huul'n.


Dit bericht spreekt je punt een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon beledigen, man. Nergens voor nodig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Ik zeg dat een gast van Rebelion een inteeltkop heeft en gelijk wordt de assumptie gemaakt dat ik me vreselijk op zit te winden en inwendige woede heb tov die gasten. Ik denk nog geen seconde per maand aan die gasten, vind hun muziek gewoon bagger en een van hun heeft een inteeltkop ja. Arrogantie straalt er ook vanaf, kun je zelf toch ook wel zien. Maar verder lig ik er niet van wakker hoor. Mag ik ook ff voor 1 post zeiken :lol: En ja natuurlijk zou iedereen hetzelfde gedaan hebben. Groot gelijk. Daar staat 'inteeltkop' ook compleet los van dus ga huul'n.


Dit bericht spreekt je punt een beetje tegen.


Ik wind me in deze niet op om Rebelion maar omdat ik de backfire op m'n vorige post een beetje overdreven vind op 1 post uit 2700 ofzo die oprecht een belediging is. Zeg ook een keer wat.. Maar zal het niet meer doen jungs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij gaat het grotendeels niet om hun muziek. Ik mag ze gewoon niet :lol:. Vind de muziek van Malice ook kut grotendeels maar daar maak ik me minder druk over
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Bij mij gaat het grotendeels niet om hun muziek. Ik mag ze gewoon niet :lol:. Vind de muziek van Malice ook kut grotendeels maar daar maak ik me minder druk over


Maar jij gaat ook oprecht de confrontatie opzoeken met hun en hun fans en gaat je ongezouten mening delen bij hun fans op RSU. Als je hun en hun fans niet mag, waarom zou je dat dan doen.

Ik vind ze ook arrogant overkomen en dat blinde fandom vind ik ook niks, maar je kan het beter negeren en laten uitsterven dan aandacht geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog best veel support gekregen op Mn haat post richting Wall of Death. Eens in de zoveel tijd zoek ik de confrontatie op ja maar na Mn laatste discussie heb ik mijn laatste beetje hoop op een fatsoenlijke discussie opgegeven. Was even een test om te kijken of ze misschien veranderd zijn maar nee. Het is ook wel zo dat mijn discussies altijd uit de hand lopen en ver doorgaan waardoor het opvalt hahah. Heb ook periodes waarin ik helemaal geen discussies voer op Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Was even een test om te kijken of ze misschien veranderd zijn maar nee.


Dit zijn dan ook wel flinke oogkleppen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een fatsoenlijke discussie op RSU starten, goed tijdverdrijf. Mijn inziens lok je het dan ook gewoon uit. Als je het 100x niks vindt en je dit van te voren ook weet en dit gaat ventileren bij een groep waarvan een groot deel het wel vet vindt. Laat het dan gewoon links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Dit topic heeft trouwens ondertussen meer views dan het HHZ album topic en meer dan 2x zoveel reacties. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een fatsoenlijke discussie op RSU starten, goed tijdverdrijf. Mijn inziens lok je het dan ook gewoon uit. Als je het 100x niks vindt en je dit van te voren ook weet en dit gaat ventileren bij een groep waarvan een groot deel het wel vet vindt. Laat het dan gewoon links liggen.

Soms heb ik daar een prima discussie hoor. Het is ook weer niet zo’n kut groep als velen hier doen blijken. Er zitten 30k man in. Die zijn heus niet allemaal te dom om te poepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik wind me in deze niet op om Rebelion maar omdat ik de backfire op m'n vorige post een beetje overdreven vind op 1 post uit 2700 ofzo die oprecht een belediging is. Zeg ook een keer wat.. Maar zal het niet meer doen jungs.


Mooi. Braaf.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle