Jezus man laat die zinloze discussies eens lekker achterwege.
We zijn toch allemaal facisten.Joey wrote:Jezus man laat die zinloze discussies eens lekker achterwege.
We zijn toch allemaal facisten.Joey wrote:Jezus man laat die zinloze discussies eens lekker achterwege.
Dus vanaf afgelopen weekend is het dus wel toegestaan om nazi-vlaggen te posten (in de schout)???Broken Balance wrote:We zijn toch allemaal facisten.Joey wrote:Jezus man laat die zinloze discussies eens lekker achterwege.
Dan is hopelijk het filmpje van de Joodse Harlem-Shake ook weer legaal??MelvinFR wrote:Dus vanaf afgelopen weekend is het dus wel toegestaan om nazi-vlaggen te posten (in de schout)???Broken Balance wrote:We zijn toch allemaal facisten.Joey wrote:Jezus man laat die zinloze discussies eens lekker achterwege.
#FreeTeup #FreeMiweryowan wrote:Dan is hopelijk het filmpje van de Joodse Harlem-Shake ook weer legaal??
Als ik dit zo hoor, valt het best mee. Zit best wel wat drive in en de melodie is ook prima. Maar toch blijft er iets steken dat het beetje 'net niet' is.MelvinFR wrote:View on SoundCloud
De afwerking.Mjennow wrote:Wat is hier zo amateuristisch aan dan?
Vind hem wel goed in elkaar steken, goeie drive, goeie anti, goeie melo, what else?
Dit dus.Bever wrote:Ik vind dit echt kneiters vet. En ja inderdaad, vooral omdat het live zo hard gaat. Dat is de essentie van dit soort nummers ook. Als ik zoiets thuis luister (of op de fiets of waar dan ook), denk ik automatisch ook even terug aan de keer of keren dat ik desbetreffend nummer live heb gehoord en hoe vet ik het toen vond en hoe hard ik heb staan beuken. Is toch op zich niet zo gek? Dus ja, als een nummer live beter gaat helpt dat alsnog.
Mastered by DeleteBroken Balance wrote:De afwerking.Mjennow wrote:Wat is hier zo amateuristisch aan dan?
Vind hem wel goed in elkaar steken, goeie drive, goeie anti, goeie melo, what else?
Nou, als ik een scheet in een fles laat, gaat Delete er ook geen mooie kick van kunnen maken hoor.Gearbox wrote:Mastered by DeleteBroken Balance wrote:De afwerking.Mjennow wrote:Wat is hier zo amateuristisch aan dan?
Cleaning a turd, still a turd.Gearbox wrote:Mastered by DeleteBroken Balance wrote:De afwerking.Mjennow wrote:Wat is hier zo amateuristisch aan dan?