Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Rebelion - Echoes (GBD189)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 04/05/2017

Tracks:
Rebelion - Echoes

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Ben persoonlijk zoals veel hier ook niet de grootste rebelion fan, maar vond deze toch best leuk :)
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Jouw username tho :lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Zoals zoveel Rebelion platen vind ik dit live best dik, maar wanneer mag je spreken van hardcore ipv hardstyle? Als de gemiddelde Gearbox track al op 160 bpm geproduceerd wordt?

oja en: HOOOOOOOOOOO
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Klinkt zo slecht nog niet.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Zo klinkt het nog niet verkeerd, maar dat dacht ik ook over veel andere platen van rebelion totdat ik ze in HQ hoorde. Toen vond ik er ineens niks meer aan. Het zal wel live hard gaan, het zal alleen geen thuis-luister-nummer zijn voor mij

Ik neem ook aan dat dit aan het einde van de set is, want volgens mij is de BPM wel 160+ bij deze
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
[RAW HARDSTYLE LIVE]
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Beste bak drive in deze plaat. Eventjes afwachten op HQ voor er een verder oordeel geveld wordt :)
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
als ze nou de melodie hadden doorgezet was het a; een veel betere track
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
ion_elgreco wrote:2016. Het slechtste jaar in de hardstyle. .
Hier ben ik het echt niet mee eens, hardstyle begint (op de dood-en-verderf raw na) juist weer uit een dal te kruipen.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 22 days ago
Was erg vet om live te horen afgelopen maandag! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Rebelion - Unfinished Demo
C
Hardtraxxer
86 posts member since 2015
last seen Apr 2020
Niet al te best nee
Chroman wrote:Rebelion - Unfinished Demo
OT: Ik zie ze al staan op de Tijdmachine 2027 en een hele groep Jan Rawstyle's daar kikrolls meedrummen :lol: :lol:
Hardtraxxer
58 posts member since 2013
last seen Sep 2019
coenvc wrote:Niet al te best nee
Chroman wrote:Rebelion - Unfinished Demo
OT: Ik zie ze al staan op de Tijdmachine 2027 en een hele groep Jan Rawstyle's daar kikrolls meedrummen :lol: :lol:
2022 met vrouw en kinders :lol:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Ik snap dat dit niet al te origineel is of inhoud bevat, maar toch vind ik dit hardstikke vet. En wel om deze redenen:

Ik ben enorm fan van;
- Vage sounds zoals Delete deze ook vaak gebruikt
- Experimentele kicks (die wellicht thuis voor geen meter klinken maar live kneiterhard zijn)
- Kickswitches
- Gespeel met cutted vocals

En dat is gewoon wat Rebelion zo ongeveer voor 90% doet :P
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Eens met Yowan, al laat is de uitvoering nog niet goed genoeg voor mij. Als ze de kwaliteit van deze elementen nou nog ff omhoog krikken in hun tracks, de ingrediënten zijn aanwezig.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
De nummers van Rebelion op dit moment zal ik thuis echt nooit luisteren. Dan vind ik het echt niks.
Op een feestje vind ik het wel prima. Maar ook niet top omdat dan de nummers weer niet ken.
Al met al, niet helemaal mijn ding.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Klinkt beter dan andere platen van deze heren. Rebelion vind ik 3x niks, maar deze plaat heeft toch wat drive. Jammer van die schreeuwvocals. Dat gezegd te hebben, zal ik dit niet zo snel thuis luisteren.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Ze moeten niet vergeten dat je tracks zo moet produceren zodat het thuis en vooral op je usb in de auto of door je belabberde oordopjes nog steeds goed klinkt . Met "ja live gaat het zo hard" kun je toch weinig mee? Je luistert toch nummers vaak in andere situaties dan enkel op feesten dus moeten de tracks op deze media GOED klinken!

Geloof me, er zijn echt super veel tracks die live vet klinken en dat komt omdat er big ass sound systeem hangt. Daar klinken heel veel dingen vet op... zodra je in een club bent waar iets minder goed geluid is, dan vallen dit soort tracks echt door de mand. Daarom moet het kwalitatief gezien echt nog een heel stuk beter worden dan dit.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Mees-89 wrote:Ze moeten niet vergeten dat je tracks zo moet produceren zodat het thuis en vooral op je usb in de auto of door je belabberde oordopjes nog steeds goed klinkt . Met "ja live gaat het zo hard" kun je toch weinig mee? Je luistert toch nummers vaak in andere situaties dan enkel op feesten dus moeten de tracks op deze media GOED klinken!

Geloof me, er zijn echt super veel tracks die live vet klinken en dat komt omdat er big ass sound systeem hangt. Daar klinken heel veel dingen vet op... zodra je in een club bent waar iets minder goed geluid is, dan vallen dit soort tracks echt door de mand. Daarom moet het kwalitatief gezien echt nog een heel stuk beter worden dan dit.

Ik haal je even uit je droom, dit maakt tegenwoordig (helaas) geen ene drol meer uit bij de meesten.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Deze wil ik toch wel eens in HD horen :). Klinkt veel belovend eig. Wat weten deze gasten drive in hun tracks te steken zeg. Laat dan de kwaliteit maar een beetje minder zijn. Hun zijn natuurlijk nog niet zo lang aan de bak dus geef ze nog een jaartje en dan zal hun afwerking ook weer een stuk beter zijn. Liever dit dan kwalitatief hoge afwerking maar een ubersaaie track :lol:
Donateur
last seen Nov 2021
NVM
Last edited by Lowrenz on 07 Jan 2017 17:39, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Lowrenz wrote:Luistert heerlijk weg man! Prima mixwerk! :thumbup: Wat zitten hier verdomme veel tracks in die ik ook had geselecteerd voor onze back to roots mix :mad:
huh
Donateur
last seen Nov 2021
Chroman wrote:
Lowrenz wrote:Luistert heerlijk weg man! Prima mixwerk! :thumbup: Wat zitten hier verdomme veel tracks in die ik ook had geselecteerd voor onze back to roots mix :mad:
huh
Oke dat is idioot, verkeerde topic xd. wss 2 tabblads open gehad
Hardtraxxer
83 posts member since 2017
last seen Apr 2019
Rickzel wrote: Als de gemiddelde Gearbox track al op 160 bpm geproduceerd wordt?
155bpm
Spanning Tree wrote:Klinkt zo slecht nog niet.
Klinkt niet echt veel anders dan andere Rebelion platen, vind 't allemaal niet zo slecht klinken :)
jeffrey2107 wrote:als ze nou de melodie hadden doorgezet was het a; een veel betere track
Doen ze vaak in de laatste climax pas, de melodie doortrekken. Dat vind ik ook fijn aan Rebelion, meeste tracks bevatten een melodieuze climax + dikke kick
Fantazoo wrote:Hier ben ik het echt niet mee eens, hardstyle begint (op de dood-en-verderf raw na) juist weer uit een dal te kruipen.
eens