Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:55 
 
Hardtraxx Elite

Als losstaande track is het gewoon een dikke plaat, maar zoals eerder is gezegd. Het heeft to-taal geen Defqon gevoel en dat hadden de voorgaande anthems wel, met name door de typische Defqon-stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super vet nummer, maar dat weet Ran-D bijna altijd wel te fixen, maar als defqon.1 anthem... Is voor mij een beetje hetzelfde als dat je Wasted Penguinz op Qlimax zet.

Maarja aangezien Raw heel populair is atm, snap ik de zet van Q ook wel.. tis ook maar een nummer, het feest word er niet minder om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Super vet nummer, maar dat weet Ran-D bijna altijd wel te fixen, maar als defqon.1 anthem... Is voor mij een beetje hetzelfde als dat je Wasted Penguinz op Qlimax zet.

Maarja aangezien Raw heel populair is atm, snap ik de zet van Q ook wel.. tis ook maar een nummer, het feest word er niet minder om :P


Net alsof Ran-D enkel raw produceert? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:08 
 

Laatste tijd toch wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, de laatste echt euforische platen waren toch MyWay/I Need You verder voornamelijk de hardere kant imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit voorlopig echt 10 keer niks. Totaal geen Defqon / Anthem gevoel, slechte vocals (tenenkrommend als die zogenaamde stoere stem zegt: 'Defqon, get ready to hit the dirt' >.< . Een erg lege 13/12 synth gebruikt. Melodie is op zich wel aardig (beetje zeurderig alleen), maar totaal geen variatie in ingebracht. Kicks zijn oke, maar klinken toch nog iets te hol naar mijn mening.

Ik hoop dat er een aardige mid / 2e climax aan wordt geplakt, anders moeten we het voor het derde jaar op rij doen met een erg matig anthem.. helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mis alleen beetje een epische defqon break. Rap ook niet heel vet maar de rest is goes! Melo & synth vind ik lekker klinken kicks ook prima in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paar keer geluisterd, een Anthem gevoel krijg ik er niet echt bij maar vind het zeker geen slechte track.
Melodie blijft wel hangen en kick's vind ik ook zeker niet slecht. Ik vind hem beter dan die van vorig jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Inderdaad, de laatste echt euforische platen waren toch MyWay/I Need You verder voornamelijk de hardere kant imo.

The Hunt of The Twilight Zone waren toch euforisch? Klopt wel dat zijn recente releases harder zijn of bijvoorbeeld zijn aankomende EP, maar over het algemeen is hij een erg veelzijdige producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie zelf wel pakkend, alleen het 'gevoel' is er idd niet andere vocals en opbouw naar de climax hadden het anthem echt kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Super vet nummer, maar dat weet Ran-D bijna altijd wel te fixen, maar als defqon.1 anthem... Is voor mij een beetje hetzelfde als dat je Wasted Penguinz op Qlimax zet.

Maarja aangezien Raw heel populair is atm, snap ik de zet van Q ook wel.. tis ook maar een nummer, het feest word er niet minder om :P


Waarom zou je WP niet op Qlimax kunnen staan? Sorry, snap de vergelijking niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 10:52 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dit persoonlijk echt niet lekker klinken, veel te hakkerig die melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na echt een aantal keer goed te hebben geluisterd, kan ik toch wel zeggen dat het een heel vet nummer is. Ook vind ik het terecht dat Ran-D hem mocht maken, na het beste anthem van vorig jaar te hebben gemaakt (volgens de hardstyle top 10 en op de Defqon anthem na).

De intro is wat lang, maar ik heb er vertrouwen in dat de volledige versie absoluut beter wordt. Dit is een versie van bijna 3 minuten . Waar ik bang voor ben, is dat dit het zou zijn. Dat zou zonde zijn. Maar goed, er van uit gaande dat er nog wat voor en na komt, weet ik zeker dat dit een prima anthem word.

Dan nog wat over de vocals: ik vind het prima dat er is wat origineels wordt gedaan met andere vocals erbij. Er is namelijk geen wet dat alleen de 'Defqon vocals' gebruikt mogen worden in het defqon anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iRon schreef:
TiMOTHYb schreef:
Inderdaad, de laatste echt euforische platen waren toch MyWay/I Need You verder voornamelijk de hardere kant imo.

The Hunt of The Twilight Zone waren toch euforisch? Klopt wel dat zijn recente releases harder zijn of bijvoorbeeld zijn aankomende EP, maar over het algemeen is hij een erg veelzijdige producer.

Ohja Twilight Zone. Ik dacht dat The Hunt ook vrij stevig was, maar kan het mis hebben. Bovenstaand waren trouwens allebei anthems. Lijkt mij geen toeval.

Ik betwist ook niet dat hij een veelzijdige producer is. Ik vind hem echter wel veel meer naar de harde kant neigen, vooral als je het G4H werk meeneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:45 
 
Hardtraxxer

Ik las op fb dat ran-d ergens reageerde dat deze track nog een hardere drop heeft aan het eind wat nog niet te horen is in deze preview. Denk net zoiets als bij the hunt dan. Naar mijn mening is dit eindelijk weer een goede defqon anthem die me gelijk weet te pakken!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 13:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

janlul schreef:
Ik las op fb dat ran-d ergens reageerde dat deze track nog een hardere drop heeft aan het eind wat nog niet te horen is in deze preview. Denk net zoiets als bij the hunt dan. Naar mijn mening is dit eindelijk weer een goede defqon anthem die me gelijk weet te pakken!:)


Nummer was volgens mij zelfs nog niet helemaal af, dus er zullen vast nog wel wat dingen veranderen en bij komen. Q-dance heeft altijd strakke deadlines voor dit soort dingen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af wat de meeste mensen hier bedoelen met het echte DefQon-gevoel..
Anyways, ik vind het plaatje wel leuk en ik vind het ook veel meer sfeer neerzetten dan bijvoorbeeld het anthem van Intents komend jaar. Lekker opgebouwd, misschien iets minder sfeer dan The Hunt, maar eenzelfde soort opbouw, dus ik hoop dat deze zich ook zo doorzet.

Interesse gewekt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik vraag me af wat de meeste mensen hier bedoelen met het echte DefQon-gevoel..
Anyways, ik vind het plaatje wel leuk en ik vind het ook veel meer sfeer neerzetten dan bijvoorbeeld het anthem van Intents komend jaar. Lekker opgebouwd, misschien iets minder sfeer dan The Hunt, maar eenzelfde soort opbouw, dus ik hoop dat deze zich ook zo doorzet.

Interesse gewekt :thumbsup:


Wat bij mij defqon gevoel is:

Zon bier en een smile op mn bek. Zoals world of madness of scrap attack :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 15:21 
 

janlul schreef:
Ik las op fb dat ran-d ergens reageerde dat deze track nog een hardere drop heeft aan het eind wat nog niet te horen is in deze preview


Asjeblieft niet zeg..... Maar volgens mij klopt het wel want ik heb het ook gelezen helaas :thumbdown: Van mij mag hij hem zo maken zoals hij samen met B-front een extra twist heeft gegeven aan de 2e climax van het Rebirth 2011 anthem! :drool: Maar goed keep on dreaming want dat gaat vast niet gebeuren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Ik vraag me af wat de meeste mensen hier bedoelen met het echte DefQon-gevoel..
Anyways, ik vind het plaatje wel leuk en ik vind het ook veel meer sfeer neerzetten dan bijvoorbeeld het anthem van Intents komend jaar. Lekker opgebouwd, misschien iets minder sfeer dan The Hunt, maar eenzelfde soort opbouw, dus ik hoop dat deze zich ook zo doorzet.

Interesse gewekt :thumbsup:


Dit vraag ik mij dus ook af aangezien deze plaat en ja ook de vocals mij dus wel een bak energie geven.

Bij deze plaat moet ik meteen denken aan mijn vrienden, de sfeer bij The Gathering/Closing en neemt de zin alleen maar meer toe.

Het Scrap verhaal heeft Q volledig laten varen en dus ook de ''verhalen'' in de anthems. Het is de afgelopen jaar imo meer de bedoeling om de weekend bezoekers te bestempelen als doorzetters en wat er wel niet nodig is om zo'n weekend te volbrengen.

Zelf ben ik dus onwijs enthousiast over de plaat, de melodie blijft enorm in mijn kop zitten en de zin neemt per luisterbeurt alleen maar toe :yay: Tickets zijn dan ook al binnen dus dat maakt het alleen maar beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

Melo blijft echt heel de dag in je hoofd hangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 09:59 
 
Hardtraxx Addict

Vind het helemaal niks dit... Past totaal niet bij Defqon. Ik vind het eerder een langdradige melodie die totaal niet blijft hangen.

The Hunt vind ik daarintegen wel heel goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Pakt me nog niet zo, krijg er persoonlijk geen Defqon gevoel bij en melo vind ik wat simpel overkomen.
Dan moet ik eerlijk zeggen dat die melodie van Coone van vorig jaar beter blijft hangen dan bij deze track :$ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Pakt me nog niet zo, krijg er persoonlijk geen Defqon gevoel bij en melo vind ik wat simpel overkomen.
Dan moet ik eerlijk zeggen dat die melodie van Coone van vorig jaar beter blijft hangen dan bij deze track :$ :x


Leg uit dan: Wat is een DQ gevoel :huh: ?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle