Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 10:22 
 
Hardtraxx Newbie

Pakt me nog niet meteen...
Vind persoonlijk de kicks wat aan de matige kant en de synth wat te dun
Melo is wel hard, maar was nog beter uit de verf gekomen met een andere synth en iets meer variatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren begin ik hem wel al te waarderen :P Wel jammer van die "rap" vocalen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit in ieder geval meer sfeer in dan het Intents anthem. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:28 
 

Ja leuk plaatje hoor. Melodie blijft goed hangen en er zit ook aardig wat sfeer in.
Met de synth vind ik persoonlijk niks mis, kicks ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matig anthem zeg. Die vocals passen totaal niet bij de track, gecombineerd met die DQ1 vocal. In de climax zit weinig gevoel en ook over de kicks niet te spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anthem of niet, ik vind het een enorm saai nummer. Dat de melodie simpel is, hoeft geen probleem te zijn, als de track een beetje leuk gelaagd is en de synth een beetje origineel is. Is 'ie niet. Vocals schreeuwen ook maar weer wat random 'stoere' onzin die je in 5 minuten achterop een bierviltje schrijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, wat een afschuwelijk kut anthem zeg. Lelijke synth onder de slechtste melodie die ik in lange tijd heb gehoord, die ook totaal geen DQ gevoel overbrengt. Gooi daar die vreselijke vocalen bij en je hebt een kut anthem.

Jammer, vond de laatste paar platen van Ran-D erg tof, maar dit slaat voor mij de plank volledig mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg hier niet echt zo'n ''Defqon gevoel'' van, wat dat dan ook moet zijn. Toch vind ik de plaat zelf best vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De anthems van de afgelopen jaren waren lang niet perfect, maar klonken onmiskenbaar als een Defqon anthem... Vind dit echt helemaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie is leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet echt wat ik hier van moet vinden. Die 'semi-stoere' vocalen zijn sowieso een afknapper voor mij. Maar ook de melodie pakt me niet en de kicks zijn niet aan mij besteed. Dan blijft er helaas nog maar wenig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epische melodie zeg (in de letterlijke zin). Vocals kunnen hier en daar wel echt beter weggelaten worden. Dat no holds barred, full frontal gedoe bijv. komt super slap over en hoe hij Defqon.1 zegt klinkt ook niet. Geen typisch Defqon anthem - want een typisch Defqon anthem is een beetje flauw / zonnetje / gaat-wel als je t mij vraagt. Deze gaat er tenminste voor, wat ook goed bij het thema past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:54 
 

Ik vind hem vet! Ben allang blij dat Ran-D weer iets met een melodie doet.. Hier was hij echt een held in en is voor mij persoonlijk doodzonde dat hij de raw kant is opgegaan (ondanks dat die tracks ook prima in elkaar zitten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ik vind hem vet! Ben allang blij dat Ran-D weer iets met een melodie doet.. Hier was hij echt een held in en is voor mij persoonlijk doodzonde dat hij de raw kant is opgegaan (ondanks dat die tracks ook prima in elkaar zitten).


Eens. Doe mij de oude Ran-D platen maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 14:51 
 
Hardtraxx Crew

Randleman schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ja leuk plaatje hoor. Melodie blijft goed hangen en er zit ook aardig wat sfeer in.
Met de synth vind ik persoonlijk niks mis, kicks ook niet.


+1, kan dit wel waarderen.
Nu is m'n 3 jarig zoontje eindelijk is overgestapt van de Decibel trailer naar deze track van Ran-D _0_

Atmozfears - #DB15 is anders ook niet verkeerd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hele dikke plaat :drool: maar krijg er niet echt een Defqon.1 gevoel bij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het ook een lekkere track, beter dan The Hunt in mijn ogen en zeker beter dan het anthem van vorig jaar. Wel benieuwd naar de hele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Hele dikke plaat :drool: maar krijg er niet echt een Defqon.1 gevoel bij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk lekkere plaat. Fijne melodie die dagenlang in je kop blijft hangen, fijne kicks en ook de vocals kan ik wel van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de eerste keer luisteren: meh meh :/

Misschien na een aantal keer dat ik hem leuker ga vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zat te hopen op Noisecontrollers voor het anthem :/

Ik vind ran-d eigenlijk nooit goed met anthems opbouw die veels te lang duurt, slechte vocals en het past niet bij het festival (heb met dat laatste weinig ervaring :$)

Met alle respect vind ik dit wel de slechtste defqon anthem ooit. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 18:06 
 
Hardtraxxer

Geen anthem, wel een lekker nummertje. Vocals passen er inderdaad niet bij. Het sfeertje die de melodie mee geeft kan ik dan wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ook wel zeggen dat de reactie op de Defqon anthems de eerste keren altijd een beetje mwah mwah is, sluit niet uit dat het nog wel bij me groeit ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 19:00 
 

nee hier zit geen defqon gevoel in, maar verder is het een hele gave track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
De anthems van de afgelopen jaren waren lang niet perfect, maar klonken onmiskenbaar als een Defqon anthem... Vind dit echt helemaal niks...


dit dus!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle