Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D ft. Charlotte Wessels - The Reawakening (Qlimax 2021 Anthem) (Q281)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 14/10/2021

Tracks:
Ran-D ft. Charlotte Wessels - The Reawakening (Qlimax 2021 Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft de teaser klinkt het al wel energiek maar inderdaad erg Ran-D (G4H, alweer?).
Ben wel benieuwd maar houd mijn hart vast aangezien Ran-D zijn soundset mij nooit echt weet te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:09 
 
Hardtraxxer

Ja dit klinkt wel als Ran-D. Die vrouwelijke vocal klinkt ook wel erg interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, was te verwachten.

0 verwachtingen voor deze als ik eerlijk ben, Ran-D en Anthems zijn geen goeie combi voor mij (los van z'n Q-base anthem).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Tsja, was te verwachten.

0 verwachtingen voor deze als ik eerlijk ben, Ran-D en Anthems zijn geen goeie combi voor mij (los van z'n Q-base anthem).

En Intents

Vette vocals, doet me aan oudere nummers denken. Rest ben ik bang voor als het Rand is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 17:56 
 
Hardtraxx Newbie

kevints schreef:
Ja dit klinkt wel als Ran-D. Die vrouwelijke vocal klinkt ook wel erg interessant.


Hoop dat ze die zelfde soort vrouwelijke vocal als Technoboy's anthem gebruiken. Weer is wat anders maar wel iconisch Qlimax. hoop dat Ran-D met z'n sounds wel echt een typische qlimax anthem neerzet en niet zoals de G4H anthem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Rickzel schreef:
Tsja, was te verwachten.

0 verwachtingen voor deze als ik eerlijk ben, Ran-D en Anthems zijn geen goeie combi voor mij (los van z'n Q-base anthem).

En Intents

Vette vocals, doet me aan oudere nummers denken. Rest ben ik bang voor als het Rand is


Lijkt idd een beetje op inner child met die mannen stem
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 19:05 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Tsja, was te verwachten.

0 verwachtingen voor deze als ik eerlijk ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrouwen stem nikkita gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Kan hier nog weinig uit opmaken dus nog geen mening tot de preview er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 07:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg als Kings of The Underground, ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In tegenstelling tot wat sommige andere zeggen kijk ik juist erg uit naar een Qlimax anthem van Ran-D. Het is zwaar terecht dat deze naam eindelijk dit anthem op zijn discografie kan zetten. Ran-D draait al 10 jaar mee met de top van de scene. :whistle:

Mening: Ik kan altijd erg genieten van alle details in zijn platen. Vooral als het gaat om alle toffe sound effects die een plaat net dat ene extra's kan geven. Ook kan hij naar mijn menig een gevoel/thema goed overbrengen met zijn producties. Het gevoel dat hij bij Qlimax heeft zal die zeker over kunnen brengen middels een plaat. Of jij en ik datzelfde gevoel hebben moeten we nog maar zien.

Ik kijk in ieder geval uit naar morgen :slow:

PS om even aan het lijstje toffe anthems toe te voegen: Reverze Anthem 2013 en Rebirth (met B-Front) uit 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net geluisterd. Ik had niet echt verwachtingen, maar vind het best een prima anthem. Melodie blijft hangen en de break is top gedaan zoals elk jaar. De versnelling is voorspelbaar, maar heb er niet echt moeite mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Wat mij tegenstaat in deze plaat is dat het een mix is van de afgelopen 3 jaar aan Ran-D platen, tuurlijk kan je zeggen: ja dat is zijn stijl maar er zit werkelijk niks verrassends, spannends of nieuws in.

Het is dat de Qlimax vocal erin zit (ook nog eens vrij random alsof het er nog in is geplaatst) anders had hij deze plaat prima in maart kunnen uitbrengen en was het een doodnormale Ran-D plaat geweest.

Pluspunt: De vocals van de dame :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:35 
 
Hardtraxxer

Hij is hier al te beluisteren (Q-dance Dediqated vereist blijkbaar, ondanks dat er stond free-to-watch)
https://share.q-dance.com/?video=64943147

Prima plaat.. maar ik mis echt het Qlimax gevoel. Op de intro en vocals na is dit gewoon een standaard Ran-D plaat, die wel weer goed in elkaar zit maar dus niet speciaal genoeg is als Qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:36 
 
Hardtraxx Crew

Vind m niet veel aan :/ Gewoon een standaard Ran-D plaat dit idd, helemaal geen Qlimax gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Op de intro en vocals na is dit gewoon een standaard Ran-D plaat


Vind ik dus ook. Eerste paar noten van de melodie dacht ik dat ik naar Bella Ciao aan het luisteren was. Niet mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onbegrijpelijk dat die vent nog steeds met z'n verplichte tempo versnelling aan komt zetten en nog onbegrijpelijker dat er bij Q niemand vraagt of dat nu echt nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


sc linkje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:12 
 
Hardtraxxer

Dit is naar mijn mening echt het aller slechtste Anthem dat ik ooit heb gehoord. Tijdens het nummer het gevoel dat je hem al dertig keer hebt gehoord en nul Qlimax sfeer.... :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Dit is naar mijn mening echt het aller slechtste Anthem dat ik ooit heb gehoord. Tijdens het nummer het gevoel dat je hem al dertig keer hebt gehoord en nul Qlimax sfeer.... :thumbdown: :thumbdown:


Ik vind het G4H anthem toch nog wel een stuk slechter..
WE NEVAH WE NEVAH EVAH EVAH DIE!!!!!

Ik vind het geen superslecht anthem ofzo maar een beetje een middle of the road ran-d plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 14:31 
 
Hardtraxx Addict

Vind de melodie nog best goed eigenlijk en de kicks kan ik ook nog wel doorheen kijken. Wat ik vooral ontzettend matig vindt zijn de vocalen. Dat wijf had er totaal niet in gehoeven en klinkt voor geen meter. Verpest de sfeer die de plaat sowieso al minimaal heeft. Versnelde stuk is wat mij betreft ook kansloos en komt ontzettend geforceerd over. Maar het grootste minpunt vind ik nog dat de hele plaat niks 0 nada met Qlimax te maken heeft behalve dat er letterlijk 'qlimax' wordt gezegd. Jammer weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Mja, vind 't best een prima anthem maar ben er niet door omvergeblazen ofzo.

En dit vooral.

Citaat:
de hele plaat niks 0 nada met Qlimax te maken heeft behalve dat er letterlijk 'qlimax' wordt gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tsja, was te verwachten.

0 verwachtingen voor deze als ik eerlijk ben, Ran-D en Anthems zijn geen goeie combi voor mij (los van z'n Q-base anthem).


Vind het een matige Ran-D plaat met een interessant JDX introotje er voor. Helaas.

Die versnelling ook weer... nee precies wat ik bij z'n Defqon anthem had heb ik ook bij z'n Qlimax anthem, vind het echt helemaal niks.

Hij heeft nog genoeg vette platen gemaakt, maar zowel Defqon als Qlimax anthems vind ik gewoon absoluut niet passend in zijn stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch gevalletje sneller = beter
Man, word zo moe dat veel moderne tracks een uptempo of versnelde deel heeft.
Is echt nergens voor nodig.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle