Net nog even de plaat op goede speakers geluisterd maar helaas. Kan de plaat niet mooi vinden en als ik zo de reacties op FB en onder de youtube vid lees geldt dit voor vele en is HTX niet eens te kritisch
Het klinkt voor mij als een generieke Ran-D plaat en wat hierboven ergens ook al werd geroepen een mengelmoes van bestaande Ran-D platen van afgelopen jaren.
Symphony of Shadows, Rise Of The Celestials, Temple of Light hadden allemaal één ding gemeen en dat was dat de plaat mysterieus, bombastisch en uniek zijn zonder dat het de identiteit van de producer beinvloed. De zachte typische Qlimax plucks, het verhaal in de break en het orchestrale maakte het gewoon Qlimax.
Nu hoor ik alleen wat gezang (geen idee wat ze zingt), een typische raw catchphrase, een melodie wat voor mij niet pakkend is. De anti is nog prima te doen maar liever had ik dit als mid gehad. Het klinkt nu een beetje alsof het er maar half bij hoort en het versnelde stuk is gewoon onnodig en begrijp echt even niet de functie daarvan. Gooi er dan een hardcore remix tegen aan van de afsluiter als je dan toch even vol gas wilt.
Nee voor mij is de plank echt mis geslagen.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube