Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Wat klinkt de track echt ontzettend leeg en traag. Dit moet echt heel haastig zijn gemaakt. Alles is aan elkaar geplakt lijkt het.

Daarnaast: wat een verschrikkelijke vocalen inderdaad. Je verstaat het ook helemaal niet. Dit is echt Qlimax onwaardig. Ik vind het samen met het anthem van G4H en SZP het slechtste anthem van Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het geen slechte plaat, wel een slechte Qlimax plaat.

Het lijkt alsof Ran-D al zijn trucjes van de afgelopen 2 jaar in 1 track heeft gepropt.

- Melodie lijkt qua vorm veel op zijn platen sinds 2019(Fight fire with fire, Dreamers of the universe, Heaven and hell).
- Het stukje in het midden met de verschillende kicks(vind ik nog best dik klinken)
- Het versnelstukje


Nee qua Qlimax anthem is dit het helemaal niet..

Laatste Qlimax anthem die me pakte is die van 2017, wauw wat zat daar een gevoel in.
Temple of Light :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gewoon dik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke plaat. Kut Qlimax anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 17:17 
 
Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:
Laatste Qlimax anthem die me pakte is die van 2017, wauw wat zat daar een gevoel in.
Temple of Light :loving:

Idd :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word hier echt helemaal niet vrolijk van. Random Qlimax vocal opeens in de opbouw die verder totaal niet Qlimax voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de sfeer die hierin neergezet wordt wel erg vet. Met die vrouwelijke vocal is er ook weer eens een beetje een andere weg in geslagen dan met die standaard mannen of vrouwen stem van de afgelopen jaren.

Melodie zal niet heel erg blijven hangen, maar is niet slecht. Anti had niet gehoeven en dat versnelstukje al helemaal niet. Maar uiteindelijk is het wel een echte Ran-D plaat en we hoeven niet te verwachten dat hij opeens iets heel anders gaat doen voor z'n anthem, hij wordt er niet voor gevraagd omdat ze per se een kale knakker in de trailer wilden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Onbegrijpelijk dat die vent nog steeds met z'n verplichte tempo versnelling aan komt zetten en nog onbegrijpelijker dat er bij Q niemand vraagt of dat nu echt nodig is.


:lol:

indeed
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net nog even de plaat op goede speakers geluisterd maar helaas. Kan de plaat niet mooi vinden en als ik zo de reacties op FB en onder de youtube vid lees geldt dit voor vele en is HTX niet eens te kritisch

Het klinkt voor mij als een generieke Ran-D plaat en wat hierboven ergens ook al werd geroepen een mengelmoes van bestaande Ran-D platen van afgelopen jaren.

Symphony of Shadows, Rise Of The Celestials, Temple of Light hadden allemaal één ding gemeen en dat was dat de plaat mysterieus, bombastisch en uniek zijn zonder dat het de identiteit van de producer beinvloed. De zachte typische Qlimax plucks, het verhaal in de break en het orchestrale maakte het gewoon Qlimax.

Nu hoor ik alleen wat gezang (geen idee wat ze zingt), een typische raw catchphrase, een melodie wat voor mij niet pakkend is. De anti is nog prima te doen maar liever had ik dit als mid gehad. Het klinkt nu een beetje alsof het er maar half bij hoort en het versnelde stuk is gewoon onnodig en begrijp echt even niet de functie daarvan. Gooi er dan een hardcore remix tegen aan van de afsluiter als je dan toch even vol gas wilt.

Nee voor mij is de plank echt mis geslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets met een plank en misslaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind de melodieuze climax wel tof, alles wat er na gebeurt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
we hoeven niet te verwachten dat hij opeens iets heel anders gaat doen voor z'n anthem.


Waarom niet? Kijk wat Coone heeft gedaan, totaal iets anders dan wat hij normaal maakte, en wat is het resultaat? Een erg dik qlimax anthem.

Een producer moet altijd zichzelf zijn, maar een feest als Defqon of een feest als Qlimax is toch groot genoeg om iets passends te maken? In mijn opinie heeft hij dar met z'n Defqon en beide Qlimax anthems totaal de plank misgeslagen.

Het is absoluut niet slecht, er is waarschijnlijk extreem lang aan gewerkt en geperfectioneerd, maar het heeft gewoon niks met Qlimax te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:42 
 
Hardtraxxer

Dit is echt dramatisch zeg.. :thumbdown: :/ >.< :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:43 
 
Hardtraxxer

Jammer maar helaas, slechtste qlimax anthem op 2013 na. Tijd van Ran-D is ook wel een beetje voorbij toch..? Hij heeft er trouwens al veel te vaak gestaan. Volgend jaar maar aan de nieuwere artiesten beginnen ipv de laatste paar uit de oudere generatie pakken. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Jammer maar helaas, slechtste qlimax anthem op 2013 na. Tijd van Ran-D is ook wel een beetje voorbij toch..? Hij heeft er trouwens al veel te vaak gestaan. Volgend jaar maar aan de nieuwere artiesten beginnen ipv de laatste paar uit de oudere generatie pakken. :thumbdown:


Qlimax is voor de populairste artiesten. Ran-D is een van de populairste artiesten, de zelfde reden dat je Da Tweekaz de laatste twee keer ook zag. Dus Ran-D weglaten (een keer is niet erg) zou je kaartverkoop niet tegoed doen.

Je zag de laatste jaren ook al een trend dat Qlimax steeds trager of helemaal niet uitverkoopt. Dan gaat Q grijpen naar de populairste artiesten om de kaartverkoop op oud niveau te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je weet dat het een kut anthem is als je d'r ook nog wat piep/pingel/whatever kicks doorheen jast om het klootjesvolk blij te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:40 
 
Hardtraxxer

Niet het beste anthem ooit maar kan me ook absoluut niet vinden in de negatieve reacties.
Ik vind die break, de vocals icm de beste wel freaky clip weldegelijk iets magisch/ mysterieus hebben. Het laatste stuk van de melodie was wel even nodig anders was het wel wat gewoontjes in mijn ogen. Kicks vind ik prima van Ran-D. Up tempo stuk, tja, ik denk dat dat best wel goed werkt eigenlijk in de zaal. Thuis hoeft het niet per se.

Al met al gewoon een dikke voldoende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch weer elk jaar genieten hoe de hele hardstyle scene het anthem moet beoordelen. Na het luisteren had ik niet verwacht zoveel kritiek te lezen. Vind vooral de 'ran-d heeft toch zn beste tijd gehad??' reacties altijd wel vermakelijk. In wat voor wereld leef je dan als je denkt dat hij er niet 'hoort' te staan terwijl het qua populariteit de top van de scene is. Ik hou zelf net zo goed meer van obscure spoontech bunker feesten, maar kom op. Neem jezelf niet zo serieus.

Na een aantal keer luisteren vind ik vooral de melodie lijn in de vocal echt machtig en zoals poekiepoes zegt, magisch/mysterieus.

Dat mensen de versnelling niet leuk vinden kan ik nog wel inkomen, voelt niet passend. Maar de rest vind ik eigenlijk dik prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Toch weer elk jaar genieten hoe de hele hardstyle scene het anthem moet beoordelen. Na het luisteren had ik niet verwacht zoveel kritiek te lezen. Vind vooral de 'ran-d heeft toch zn beste tijd gehad??' reacties altijd wel vermakelijk. In wat voor wereld leef je dan als je denkt dat hij er niet 'hoort' te staan terwijl het qua populariteit de top van de scene is. Ik hou zelf net zo goed meer van obscure spoontech bunker feesten, maar kom op. Neem jezelf niet zo serieus.

Na een aantal keer luisteren vind ik vooral de melodie lijn in de vocal echt machtig en zoals poekiepoes zegt, magisch/mysterieus.

Dat mensen de versnelling niet leuk vinden kan ik nog wel inkomen, voelt niet passend. Maar de rest vind ik eigenlijk dik prima.


Eens. Dit is nog erger op buitenlandse fora/reddit etc, Qlimax anthem is de holy grail van de hardstyle en als het anthem, een plaat die je 5min lang hoort op Qlimax en verder bijna niet kut is, vergaat de wereld. Pff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De track is leuk tot 1:32, inclusief de geweldige Qlaaaaaaimex vocal (L)
Daarna wordt het heul, heul snel erg saai :huh: >.<

Dit anthem zal het gros van de Qlimax liefhebbers na het feest al snel vergeten zijn denk ik.
Voordeel: we gaan het wss ook bijna nergens meer horen, op Ran-D setjes na dan.

Luister eens naar andere Qlimax anthems van recente jaren dan is het wel schrikken hoor. Dan moet ik terug naar 2016 (Coone) of 2013 (G4H) voor wat meer matigere anthems. Waarbij 2016 nog een stuk beter is dan dit jaar, maar ik die wel minder vond dan de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de 'Kleeeeiiii-meks' vocal wel vet.

Meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke Ran-D plaat, maar geen 'qlimax anthem' vibe. Goede poging tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk is alles al gezegd op één ding na: deze plaat bewijst maar weer dat de tijd van degelijke mids voorbij is (of beter gezegd: het wordt een zeldzaamheid). En juist dat was bij een hele hoop anthems van toegevoegde waarde. Het is triest dat tracks tegenwoordig geproduceerd worden voor de 'listens' op Spotify etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Typisch Ran-D voor mij, al jaren: het is waanzinnig knap en strak geproduceerd maar ik word er niet warm of koud van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Onbegrijpelijk dat die vent nog steeds met z'n verplichte tempo versnelling aan komt zetten en nog onbegrijpelijker dat er bij Q niemand vraagt of dat nu echt nodig is.


Eerste posts weer in 8 maanden en meneer spit direct weer facts. Man man man wat cringy. Wat is trouwens die laatste kick van de tweede (150bpm) climax?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle